מלון לייטהאוס אילת למשפחות עם ילדים [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

יום אחד, באמצע יולי, ראיתי מחירים מצוינים במלון הלייטהאוס באילת (לשעבר פאלמס, עדיין רשום כך על המלון) אז יצאנו לסקר אותו עבורכם. האירוח היה במסגרת שת״פ עם רשת מלונות בראון.
אנחנו לרוב מעדיפים לא להיות על הטיילת, וגם לא היינו בפעם הקודמת, כך שהיה מאוד שקט מצד אחד, אבל קרוב להרבה מסעדות ומכולות מצד שני.
המלון נמצא בקניון הים האדום במרחק של פחות מ-10 הליכה מקניון מול הים ועוד מגוון מסעדות (ו-8 דקות הליכה מהמזרקות בהן אפשר לשחק אחה״צ ולראות מופע בערב, שתכלס לא ממש מרשים, אבל נחמד לקטנטנים אם לא מזיזים את הרכב).
אפרופו רכב, יש חניון ממש צמוד למלון שאנחנו מצאנו בו חנייה כל פעם שחיפשנו, אבל יש גם מטרים ספורים משם חניון הרבה יותר גדול, והחנייה בחינם (חשוב מאוד). שומרי מסורת ישמחו לדעת שהמלון כשר, יש מעלית שבת ויש גם בית כנסת.

חדרי המלון

החדרים והמרפסת
קודם כל, ומה שאישית לי הכי חשוב, הוא שיש מענה למשפחות גדולות. אנחנו זוג+3, ויש חדרים לעד 6 אנשים! היינו אמורים להיות בחדר המשפחתי הרגיל ושודרגנו לחדר עם המרפסת, בו יש בעצם שני חדרים נפרדים:
  • חדר אחד עם מיטה זוגית גדולה
  • ״סלון״ עם שתי ספות נפתחות, כאשר לכל אחד יש מקום לשני אנשים
הג׳קוזי
מהסלון אפשר גם לצאת למרפסת המטריפה עם שולחן, כמה מיטות שיזוף, כורסת זולה, והשוס: ג׳קוזי!
יש כמה סוגי חדרים במלון, כולל חדרים משפחתיים בחדר אחד גדול וחדרים ללא מרפסות, כך שיש אפשרויות לכולם.

אטרצקיות במלון לייטהאוס אילת לילדים

הג׳ימבורי
יש במלון כמה אטרקציות שונות למשפחות (שזה מה שהלהיב אותי עוד לפני החדרים המשפחתיים):
  • בריכה גדולה רגילה ובריכת פעוטות מקורה
  • ג׳ימבורי עם מלא פעילויות לילדים קטנים
  • חדר גיימינג עם משחקי מחשב וארקייד שפתוח רוב היום לילדים גדולים יותר – קנינו להם 30 אסימונים ומסתבר שאחד המשחקים מחזיר אסימונים. הילדים שלי מאוד ממליצים על שלושת המשחקים הראשונים מצד ימין: אלו עם הפרה, עם המטוסים, ועם ספינות הפיראטים 🙂 הם שיחקו שם מלא זמן, ולנו היה קצת שקט, אז win win
  • הפעלות במשך השבוע, אפשר לראות את הרשימה באתר שלהם
הבריכות
המזגן מאוד מאוד חזק (חשוב מאוד בקיץ הרותח!), והמלון בעיניי באזור מצוין.

ארוחת הבוקר במלון

ארוחת הבוקר
יש במלון ארוחת בוקר סופר מגוונת עם מלא סלטים, גבינות, ירקות ופירות, מנות חמות, 5-6 סוגים של קורנפלקסים, מלא סוגים של לחמים וממרחים והמון קינוחים כולל עוגות. אני די בטוחה שבת ה-8 שלי אכלה רק עוגות גבינה בכל שלושת הבקרים שהיינו.
ארוחת הבוקר
לשאר הארוחות אכלנו בחוץ. יש בקבוצה שרשור של מסעדות במחירים טובים. ליד המלון אכלנו במסעדת טורטה, שממש אהבנו והיתה במחיר מעולה (ההמבורגר ענק אז ממליצה לפצל אותו בין שני ילדים אם זה לילד), ולידנו גם היה את עומר׳ס שמאוד מומלץ – אבל לא הספקנו להגיע אליו כי הוא סגור שישי-שבת.
טיפ ממני: אם אתם עוזבים ביום הצ׳ק אאוט עד השעה 10, תוכלו לקבל אטרקציה בחינם באייסמול (מתוך רשימה מובנית). אנחנו קראנו את הפתק מאוחר מדי ועזבנו אמנם בזמן, אבל לא לפני 10. כרגע כולם מקבלים את זה בצ׳ק אאוט, אבל אני לא יודעת עד מתי. שווה לברר אם זה עדיין רלוונטי כשאתם מגיעים למלון. את הפתק שמו לנו מתחת לדלת ביום האחרון שלנו במלון.

מחירים ומבצעים

לגבי מחירים, עד סוף ה-30.8.22 יש מבצע: זוג+2 בחדר המשפחה הרגיל, כולל ארוחת בוקר, החל מ- 2,470 ש״ח לשני לילות, ובחדר עם המרפסת שהיה לנו – החל מ-3,870 ש״ח לשני לילות. עלות לילד נוסף: 200 ש״ח. המחירים כוללים ארוחת בוקר. שימו לב שבאוגוסט יש מינימום הזמנה של 3 לילות בסופ״ש (חמישי-ראשון) ו-4 לילות אמצ״ש. יש גם מבצעים במלון בראון אילת (בו לא הייתי) לזוגות ומבצעים במלונות בירושלים עד ה-30.8.22.
לעוד פרטים והזמנה באתר של המלון: https://bit.ly/3RGwgY6

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים