כריסמס בבוקרשט למשפחות עם ילדים – מסלול ואטרקציות מאת אלה ליטבק [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

מסלול זה על כריסמס בבוקרשט למשפחות עם ילדים עלה לראשונה בקהילת מטיילים בחו״ל עם ילדים ומופיע פה באישורה של אלה. פה תוכלו לקרוא מסלולים ברומניה עם ילדים.

טסנו לבוקרשט עם ילדים בני 4, 7, ו-9 לטיול קצר של 4 ימים. הגענו בלי הרבה ציפיות והופעתנו בגדול.

מידע כללי על בוקרשט עם ילדים

כריסמס בבוקרשט למשפחות עם ילדים
הגלגל הענק
  • טיסות – וייז. אחלה שירות, בלי איחורים. הכרטיסים הוזמנו מראש בעלות מצחיקה של פחות מ-100 דולר.
  • לינה – בגלל ההרכב יותר קל לנו דירה. שכרנו דירה ממש חמודה כמעט צמודה למלון נובוטל. פה יש עוד מלונות ודירות מומלצים בבוקרשט למשפחות עם ילדים.
  • התניידות – חוץ מרכב שהזמנו מראש כשנחתנו, שאר הזמן התניידנו בתחבורה ציבורית (המוניות לא לוקחות 5 אנשים). מצוין, נוח, זול ומאוד זמין. וגם חוויה לילדים.
  • מזג אוויר – קר. בכל זאת דצמבר באירופה. הטמפרטורה הגיעה גם למינוס. לבשנו ביגוד טרמי איכותי (של קולומביה) ומעל סווטשירט פלוס פליז עבה, מעילים מחממים עם כפפות וכובעים והסתדרנו לגמרי. חשוב נעליים חמות ולא סניקרס.

אטרצקיות בבוקרשט בכריסמס לילדים

שווקי כריסמס

שווקי כריסמס בבוקרשט למשפחות עם ילדים – אחד קטן מול הפרלמנט ואחד מאוד מושקע בפארק דורמול. שניהם היו מאוד מושקעים עם עמדות צילום, קרוסלה, גלגל ענק והחלקה על הקרח (רק בדורמול היו את הבובות לעזור לילדים להחליק). 

כריסמס בבוקרשט למשפחות עם ילדים
טרמה Therme

טרמה – אין מה להוסיף. חובה. בגלל גילאי הילדים לקחנו רק לגלקסי (המגלשות). את שאר המתחמים נשמור לנסיעה זוגית. מסודר ומאוד נקי. יש אפילו פן לייבוש השיער לפני היציאה לכפור. מתחם האוכל היה מעולה וכולם מצאו מה לאכול.

מוזיאון הטבע – הפתעה של הטיול. שמרנו ליום האחרון לכמה שעות לפני הטיסה. מאוד מושקע ויש לא מעט הסברים גם באנגלית

מוזיאון הגיאולוגיה – נמצא ממש מול מוזיאון הטבע. האמצעי חובב קריסטלים ואבנים אז נכנסנו. מאוד עשיר אבל כל ההסברים ברומנית. עדיין הילדים התלהבו מכל המאובנים/קריסטלים. קצר ואפשר לגמרי לשלב עם מוזיאון הטבע אם יש לכם זמן לפני הטיסה. יש ליד גם מתחם של דינוזאורים. לא נכנסנו (הילדים כבר היו בכמה מוזיאוני דיזונאורים בעולם והיה קר מדי.) 

העיר העתיקה – פחות מתאים עם ילדים. בערב צפוף וכולם מעשנים. עשינו סיבוב בבוקר פלוס חזרנו לראות את גמר המונדיאל.

כריסמס בבוקרשט למשפחות עם ילדים

שופינג – קצת קשוח עם 3 ילדים, אז הלכנו לקניון אפי. אחלה קניון יש הכל. במרכז החלקה על הקרח (שכמובן ניצלנו כי זה במקום סגור). יש כלבו גדול בקומת קרקע שמצאנו בו לגו ובובות במחיר ממש מצחיק (כמובן לגו מקורי). יש את מוזיאון האשליות (לא נכנסנו כי המקום יחסית קטן ובדיוק נכנסה לשם קבוצה גדולה של ילדים).

לסיכום אחלה יעד לגיחה קצרה. עם מחירי טיסות שיש לשם נראה לי טיול קצר ומאוד זול עם ילדים. אפשר להנות בעיר גם בלי קזינו/מועדונים/ שופינג מטורף.

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

2 תגובות

  1. אשמח להזמין לבוקרשט זוג פלוס 4 ילדים במחיר סביר
    איך אני מזמינה
    לא מבינה הרבה בזה

    1. היי – אני לא סוכנת נסיעות, אני מטיילת הרבה בחו״ל ומפרסמת מסלולים ומידע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים