חמשת המשחקיות הכי שוות בבלגרד, סרביה מאת: דודי זוהר [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

כשעברנו לבלגרד שבסרביה לפני 8 חודשים, הופתענו מאוד לגלות עד כמה העיר הזאת מותאמת לילדים. בלגרד מציעה שפע נדיב של פעילויות ואטרקציות לילדים. זה לא עניין תיירותי, אלא לגמרי עניין תרבותי של הסרבים – הם ממש מקדשים ילדים! אולי זה בגלל הילודה השלילית שלהם, אולי סתם בגלל שהם עם מאוד נחמד, בכל מקרה אנחנו נהנים לחיות פה עם ילדות בנות כמעט 4 ו-6.

אחד הדברים שהפתיעו אותי מאוד זה לגלות את הכמות הבלתי נתפסת של המשחקיות שיש בבלגרד! ואני לא מדברת על זה שבכל מסעדה שמכבדת את עצמה יש משחקייה שלמה בפנים או גן שעשועים צמוד שההורים יכולים לאכול ולראות את הילדים משחקים מטר מהם או במינימום פינת משחקים לילדים בתוך המסעדה. אני חייבת לציין שחווית המשחקיות בבלגרד היא מאוד מאוד טובה מכמה סיבות: המחירים מאוד זולים, תמיד מחובר למשחקייה בית קפה או מסעדה, המשחקיות נקיות – ממש מצוחצחות, וכמות הילדים נעה בין אף אחד לקצת ילדים – אף פעם לא עמוס כמו שהיינו רגילים בארץ, אולי בגלל שיש כל כך הרבה משחקיות.

ריכזתי עבורכם את 5 המשחקיות שאנחנו הכי אוהבות. רוב המשחקיות פה מתאימות בעיניי עד סביבות גיל 8, חוץ מקוסמו קיד בו יש את המתחם לגדולים שזה נראה לי מגיל 12 ומעלה. לבבילון יש המון המון משחקי מחשב ודברים לגדולים אז זה רלוונטי אפילו לבוגרים יותר.

משחקיית LOL IGARONICA

משחקיית ה-LOL

לגמרי הכי מטורפת אי פעם של העולמות!!! וואו מה זה היה?? פשוט מקום מוש!! משחקייה ענקית בטירוף שיש בה בערך הכל – מתחם ענקי של ג’ימבורי שמטפסים ובתוכו מגלשות, זחילה, טיפוס ומה לא, מתנפח ענק שמטפסים עליו ומתגלשים, מתחם טרמפולינות ענק וכולל מזרון ענקי שאפשר לקפוץ עליו, מתחם כדורגל/ כדורסל לילדים, כמובן מלא משחקים למטבעות והשוס הגדול היה מתחם מגלשות משוגעות, שהלהיט מכולן היה מגלשות בגלגל!

משחקיית ה-LOL

עוד מגלשה פסיכית לגמרי זאת מגלשה של קיר גבוה כמו של הנינג’ה – משהו מטורף ומפחיד ועד שהעזתי להתגלש עליו לקח זמן, אם כי הבנות עשו מאה סבבים. מבחינת עומס, היו ממש מעט ילדים, שזה היה מושלם! לא היינו לבד, היו ברמת הבודדים. וכל זה עלה 12 ש”ח לילדה לכניסה חופשית לכל היום. אפשר לצאת ולחזור. למקום כמובן יש מסעדה ואזור ישיבה וכוסות פלסטיק רב פעמיים חופשי לשתייה (הם פשוט לא כל כך מאמינים בחד פעמי במדינה הזאת – כאלה חמודים!). יש שירותים מצוחצחים כולל שירותי ילדים מונמכים. בקיצור- כיף חיים משוגעים!! היינו שם שעות והבנות ממש נהנו וגם אני!

משחקיית Star Land

Star Land

המשחקייה נמצאת במתחם מרכז הירידים והיא מתפרסת על ביתן ענקי. המשחקייה עצומה ומחולקת לכמה אזורים:

  • מתחם מרכזי עם מגלשות, טיפוסים, בריכת כדורים, קרוסלה רכה
  • רכבת פנימית שנוסעת מסביב למתחם.
  • אזור של עיר – מסלול כבישים עם מכוניות שהילדים יושבים בתוכם ואפילו רמזור! מסביב חנויות שאפשר לשחק בתוכם
  • אזור של חול – ממש ארגז חול ענקי וזה בעצם גן שעשועים חיצוני, רק בפנים
  • אזור של משחקי מחשב וקרוסלות ושלל משחקים, גם שולחנות ביליארד
סטאר לנד

אפשר בכיף לבלות יום שלם שם! כמובן שיש מסעדה בפנים. העלות בסביבות 20 ש״ח לילד.

משחקיית Cosmo Kids

קוסמו קידס

המשחקייה נמצאת בתוך הקניון העצום Galerija בקומה השנייה. יש ממול למשחקייה הזאת עוד משחקייה שמותאמת לילדים גדולים יותר עם מסלולי נינג’ה. במשחקייה הענקית הזאת יש מתחם מרופד לגיל הרך עם אביזרים תואמי גיל, מתחם ג’ימבורי ענק מושקע ומגוון, קיר טיפוס מרופד לילדים, הר געש ענקי ומגלשה תלולה מטורפת, עיר מלאה בחנויות, מכבי אש, מרפאה וכ״ו. יש מסביב כבישים ומכוניות שאפשר לנסוע בהם.

קוסמו קידס

המשחקייה גדולה ועשירה ובהחלט חוויה מהנה לילדים. עוד יתרון למקום – יש המון מפעילות שנמצאות על המתקנים ועוזרות לילדים לטפס ושומרות עליהם. עלות כניסה 500 RSD לשעה שזה כ-16 ש”ח. יש גם כניסה יומית.

משחקיית Pirate Island – Ostryo sa Blagom

Pirate Island

אומנם זאת לא משחקייה ענקית ביחס לשאר, אבל יש בה קסם מיוחד. המשחקייה בנויה ככה שחצי מהמתחם זה משחקייה וחצי זה בית קפה. ככה אפשר לשתות ולאכול ולראות את הילדים משחקים. יש למשחקייה ספינת פיראטים ענקית ומתקני טיפוס מגניבים. כל המקום מעוצב ברוח שודדי הקאריבים ופשוט תענוג.

משחקיית “Babylon”

בבילון

המשחקייה הישראלית! היא נמצאת במרכז ביג פאשן (כן, גם זה בבעלות ישראלית). משחקייה ענקית שמחולקת לאזור של משחקייה, אזור נינג’ה, מתקני שעשועים של לונה פארק – גלגל ענק, רכבת הרים, קרוסלת סוסים ועוד, מלא משחקי מחשב.

בבילון

במשחקייה הזאת מטעינים כרטיס בכסף וכל כניסה למתקן משלמים בכרטיס.

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים