בדולינה: גלמפינג משפחתי בעין גדי וטיול בנחל ערוגות, מאת: ערבה נוימן [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

ההרכב: הורים ושלושה ילדים (11 וחצי ותאומיקס בני כמעט 10).
בדולינה – גלמפינג בעין גדי למשפחות – המתחם
כבר הרבה מאוד זמן שרצינו לבקר בבדולינה ולא מצאנו מקום מעולם. לשמחתי זכינו להזמנה ללינה במתחם הגלמפינג המפנק שלהם כדי לסקר אותו עבורכם. הגענו לאתר בשעה יחסית מאוחרת, אחרי 18, והמקום שקק חיים ומלא באווירה מדברית קסומה. יש באתר כמה אפשרויות לינה: אוהלי גלמפינג ממוזגים עם מזרונים, אוהלים שמביאים מהבית או קרונות קטנים לזוגות.
משחקים באוהל
הגענו לקבלה שהיא גם בר המסעדה. אלחיי היה פקיד הקבלה הכי חייכן ונעים שנתקלתי בו. הוא נתן שירות אדיב וסופר נעים למרות לחץ מאוד גדול שהיה בבר ובקבלה. קיבלנו את אוהל הפעמון שלנו והסברים על האתר. באוהל יש מזרונים עבים ונוחים, מזגן וניתן להשכיר מצעים (אנחנו הבאנו מהבית). יש באתר שירותים משותפים לבנים/בנות ומקלחות נפרדות. הכל היה סופר נקי ומאורגן.
מתחם המקררים
ליד האוהלים יש סככה של מקררים שניתן לשים בהם דברים וכיור לשטיפת כלים. בנוסף, יש אזור שבו מותר להבעיר אש (מדורה או גריל). במהלך כל השהות שלנו הפחים רוקנו באופן תדיר והיה נקי כל הזמן. אירוע נדיר מבחינתי באתרי מחנאות.
האוכל
לאחר התמקמות קצרה, הלכנו לאכול במסעדה. לא ציפיתי לכזו ארוחה מפנקת ומדהימה במסעדה של אתר מחנאות. הילדים הזמינו שניצלים, צ’יפס ופיצה. הכל הגיע חם, טרי וסופר טעים. בעלי הזמין צלחת חומוס שהגיעה עם פיתות, זיתים וביצה. מנה מאוד גדולה וטעימה.
התפריט בבדולינה
אני הזמנתי את ארוחת הבוקר עם השקשוקה. המנה מגיעה עם 2 לחמניות חמות, זיתים, טחינה, סלט ירקות ורטבים. אחת מארוחות הבוקר הטעימות שאכלתי. לקינוח חגגנו עם קרמבל תפוחים ופאדג’ שוקולד. כל המנות הגיעו די מהר ונדיבות. באמת שווה כל שקל ששילמנו! הלכנו לישון שבעים ומאוד מרוצים.
האוהל והים
קמנו לבוקר עם נוף מדהים לעבר ים המלח. ליד האוהל יש שולחן פיקניק ושם אכלנו ארוחת בוקר. הפינוי של המקררים והמקום הוא עד השעה 11.
ממליצה בחום על האתר! אין לי ספק שנחזור לשם שוב. זה האתר של בדולינה, שם תוכלו לבקש הצעת מחיר שמשתנה לפי הרכב ועונה. ניתן גם להזמין בבוקינג.
חל ערוגות
לאחר התארגנות יצאנו לטייל בנחל ערוגות. היינו שם כבר מספר פעמים וכל פעם חוזרים. האווירה של מים בלב המדבר פשוט כובשת. התחלנו את המסלול בשעה מוקדמת יחסית לפני שיהיה חם מדיי. הכניסה חינם למנויי מטמון.
נחל ערוגות
באתר יש שני מסלולים, רטוב ויבש. התחלנו ביבש ועליו צעדנו עד המפל הנסתר. הליכה שלוקחת בערך שעה, תלוי בקצב ההליכה. השביל מאתגר מעט ואם אתם מטיילים עם ילדים קטנים ממליצה לשמור עליהם היטב. לאורך המסלול ישנן בריכות שניתן להיכנס אליהן להתרעננות. הגענו עד המפל הנסתר ושם אכלנו ארוחת בוקר. לאורך המסלול יש 2 נקודות בלבד בהן מותר לאכול. מתחת למפל יש בריכה די עמוקה, מבוגר יכול לעמוד ברובה.
נחל ערוגות
לאחר מנוחה קצרה, החלטנו לעלות לבריכות העליונות. השביל הזה מאוד מאתגר וכולל מדרגות רבות. אם אתם בוחרים לעלות לשם ממליצה להצטייד במספיק מים לכולם בייחוד בימים חמים. ההליכה לקחה לנו בערך 40 דקות נוספות. הבריכות למעלה נקיות וצלולות למעט הבריכה האחרונה. לאחר מנוחה וצבירת כוחות התחלנו לרדת חזרה.
נחל ערוגות
אורך המסלול הלוך חזור הוא 10 ק”מ. לדעתי לא מתאים לילדים שאינם מורגלים בהליכה מאתגרת וארוכה. הילדים מאוד נהנו אך הגיעו לרכב שפוכים.
התפנקנו בגלידה בדוכן, יש 15% הנחה למנויי מטמון, ויצאנו לדרך חזרה לכיוון המרכז.
גילוי נאות – הוזמנתי לסקר את בדולינה עבור קהילת מטיילים בחו״ל עם ילדים וכל מה שכתבתי זו דעתי הכנה.

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים