אטרקציות בשארם א שייח למשפחות עם ילדים [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

עם חופים מדהימים, חיים ימיים עוצרי הנשימה, ורקע המדברי, שארם א-שייח היא מקום נפלא לבקר בו כמשפחה, ולא רק בריזורטים. הקסם והקרבה של העיר המצרית לישראל הופכים אותה ליעד נוח למשפחות, במיוחד עכשיו שיש 9 טיסות שבועיות ולא חייבים לנהוג לעיר. פה תוכלו למצוא מלונות מומלצים בשארם א שייח למשפחות עם ילדים, כולל מידע על העיר עצמה.

תחבורה בשארם א-שייח’

אמנם אפשר להיכנס לשארם באמצעות רכב פרטי ולהשתמש בו כדי להתנייד תוך כדי סיור בעיר, אבל יש כמה דברים שצריך לדעת:

  • הכניסה עם רכב היא בין השעות 8:00-20:00
  • צריך לשלם אגרה של 1,700 לירות מצריות לפני המעבר
  • יש הגבלת רכבים כל יום (נכון ל-20.4.22, 50 מכוניות ביום) וצריך להרשם לכך ולשלם את האגרה מראש
  • הרכב לא יכול להיות מתודלק בדלק דיזל, או להיות 4X4
  • הרכב חייב להיות רשום על שמך או שיש להוריד טופס ייפוי כוח מיוחד באינטרנט
  • צריך להציג רישיון רכב בתוקף ומקורי (כלומר לא צילום)

בשארם א-שייח’ עצמה יש שפע מוניות, לימוזינות והשכרת אופניים. העיר גם די קלה להסתובב בה, כולל עם עגלות. אם אתם מגיעים בטיסה, אפשר להזמין הסעה משדה התעופה למלון בעלות של 35 ש״ח לאדם ושיורדת במחיר כלל שיש יותר אנשים (5 אנשים לדוגמא יאלו 95 שח, שהם 19 ש״ח לאדם).

הקורונה בשארם א-שייח’

נכון ל-20.4.22, מחוסנים בתוקף לא חייבים בדיקה כדי להיכנס למצרים. מחלימים ומי שלא מחוסן בתוקף חייב להציג בדיקת PCR שלילית שנעשתה עד 72 שעות לפני הכניסה. לחילופין, אפשר להציג בדיקת אנטיגן שלילית שנעשתה עד 24 שעות לפני הכניסה. תוצאות הבדיקה חייבות להיות באנגלית ולכלול קוד QR הניתן לסריקה. יש כרגע חובת מסכות בכל החללים הציבוריים הסגורים.

פארק Ras Mohammed

Ras Mohammed

הפארק הלאומי ממוקם רק 38 קילומטרים דרומית לשארם, וחצי האי הזה מוקף בחופים מדהימים, יער מנגרובים ואגם מים מלוחים. אפשר לשחות או לצלול או ללכת לצוק של מצפה הכרישים, לתצפיות מהממות על הים האדום ומעבר לו. הפארק פתוח מדי יום בין השעות 7:00-16:00 (17:00 בימי שלישי). הכניסה לפארק הלאומי היא בחינם, אך יש עלות של כ-140 פאונד מצרית כדי להשתמש בכל אחד מאתרי הצלילה שלו. הכסף הזה מושקע ישירות בחזרה לשמירה על היופי הטבעי והבריאות הסביבתית של הפארק. ניתן להזמין סיורים בסירה וביבשה בפארק הלאומי ראס מוחמד בתשלום.

כיכר סוהו

Soho

מרכז הבילויים של שארם א-שייח הוא מקום נהדר לבקר בו ביום גשום, או אם אתם מחפשים שינוי נוף מהחופים המדהימים ומסלולי ההליכה האינסופיים. כאן, תמצאו שפע של אפשרויות לקניות, אוכל, מועדונים, ספורט, והמון פעילויות ידידותיות לילדים, כגון באולינג, החלקה על הקרח, קולנוע, ומזרקת הריקוד המפורסמת. אפשר בקלות לבלות שעות על גבי שעות במרכז שפתוח מדי יום בין השעות 12:00-02:00. הכניסה חופשית, אך לכל פעילות בתשלום משלה.

The Colored Canyon

Colored Canyon

ממוקם כמעט 180 קילומטרים צפונית לשארם א-שייח, תופעת הטבע הזו שווה את הנסיעה. הסלעים הצבעוניים יוצרים רקע מהמם לטיול טבע שפתוח 24 שעות ביממה ברוב ימות השבוע (בדקו עוד לפני היציאה מהארץ). הכניסה לקניון הצבעוני חינם, אך אפשר להצטרף לסיור מודרך. שוב, בגלל החום והיעדר צל, מומלץ לעשות את הטיול הזה בשעות הבוקר המוקדמות או בשעות אחר הצהריים המאוחרות (לפני שהשמש שוקעת), ולהצטייד בכובע, נעליים סגורות, הרבה מים וקרם הגנה.

פארק המים Aqua Blue

פארק המים Aqua Blue

אם בחרתם מלון בלי פארק מים, אבל לא רוצים לפספס את החוייה, אקווה בלו הוא פארק מים עם בריכות שחייה ומגלשות מים, מגרשי משחקים, נהרות עצלנים, ובריכת גלים. יש גם עמדות בהן תוכלו לרכוש אוכל ושתייה. פארק המים פתוח מדי יום בין השעות 10:30-17:30 וממוקם בקרג’אן, עיר ליד שארם א-שייח. פה תוכלו לרכוש כרטיסים מראש כולל הסעה מהמלון.

טיילת Naama Bay

Naama Bay

שפע מסעדות טעימות וחנויות מזכרות מהנות, אזור החוף מעולה לערב של אוכל מעולה ובריזת חוף נהדרת – אבל גם במשך היום. אפשר לשוט בסירה עם תחתית זכוכית היוצאת מהאזור המקיף את הטיילת, לנקודת מבט ייחודית על חיי הים המקומיים. יש מלונות (יקרים) במפרץ נעמה  עם חופים פרטיים מהם תוכלו להסתובב בקלות הלוך ושוב בין חדרי המלון שלכם לחוף. הטיילת עצמה פתוחה כל היוםמובחינם, אבל הרבה מהמסעדות והחנויות השונות שבה פתוחות רק בשעות אחר הצהריים.

קארטינג Ghibli

קרטינג. מתוך האתר הרשמי

המסלול ממוקם במפרץ נעמה ופה תוכלו להתחרות סביב סדרה של מסלולים מהנים בקארטינג. קרטינגים שונים זמינים עבור נהגים בגילאים שונים וברמות מיומנות שונות. ילדים מגיל 5 ומעלה יכולים לנהוג בקארטינג משלהם לאורך מסלולים מותאמים, ויש גם בר המשקיף על מסלולי המירוצים, כך שתוכלו ליהנות מארוחה קלה תוך כדי צפייה במכוניות הקארטינג החולפות. שעות הפתיחה הן מ-13:00 עד 23:00 בקיץ, ו-11:00 עד 22:00 בחורף. על מנת לשמור על הבטיחות, כל הנהגים נדרשים לחבוש קסדה וסרבל. למידע נוסף והזמנת כרטיסים, בקרו באתר של מסלול המרוצים.

השוק העתיק בשארם

השוק המקומי בו מוכרים תבלינים, פירול וירקות ואוכל מצרי אותנטי. אל תשכחו להתמקח על מחירי בובות הגמלים וצמידי החרוזים. יש גם לא מעט מסעדות ובתי קפה (במחיר סביר) בתוך השוק. מכיוון שהשוק נוטה להיות עמוס, מומלץ ללכת מאוחר אחר הצהריים או מוקדם בערב, אחרי שהטמפרטורות מתחילות לרדת, וחלק מהמקומיים יחזרו הביתה. הכניסה לשוק היא בחינם, אבל וודאו שיש לכם מזומן בהישג יד, כי הרוב לא יקבלו אשראי.

קניות מזכרות בדהב Dahab

שוק דהב

90 קילומטרים צפונית לשארם א-שייח’, Hש שפע של אפשרויות לצלילה, שנורקלינג, לסעוד בחוץ ולספוג את השמש. מעבר לכך, זה מקום מעולה לקניית מזכרות וסחורה מקומית במחירים נוחים. איש מתכשיטים אזוריים, מנורות, בשמים, צעיפי משי בגוונים בהירים וכיסויי חוף, תבלינים, סלסלות ארוגות ועוד.

צלילה/שנורקלינג בשארם א-שייח

שנורקל

יש שפע של חופים ואתרים אשר מוקמים עבור המקומיים ותיירים כדי לעשות שנורקלינג ולצלול. אלה כוללים את Thistlegorm Wreck, Ras Um Sid Beach, the Blue Hole, Jackson Reef, ו-Jolanda Reef. אפשר לבחור את האתר הקרוב ביותר למלון, או לנסות כמה מקומות שונים. לכל חברה יש שעות הפתיחה משתנות, דמי השתתפות והשכרת ציוד שונים. שימו לב שבמצרים עליכם להיות מוסמכים של PADI על מנת להשתתף בפעילויות צלילה. הקורסים האלה בדרך כלל לוקחים רק יום או יומיים, אבל כדאי לעשות אותם לפני היציאה לשארם אם זה משהו שחשוב לכם לעשות בטיול.

שייט בצוללת עם מבט פנורמי בים האדום

שייט בצוללת

סיור בצוללת שנמצאת בחלקה בתוך המים בו תוכלו לראות את החיים בתוך המים בשייט של שעתיים בים האדום. הסיור כולל גם מופע של צוללנים והסעות הלוך חזור למלון.

סיור של יום לקהיר ולפירמידות

טיול יום לפירמידות

מומלץ רק לאלו עם ילדים גדולים יותר, הסיור יוצא לפנות בוקר עם מדריך פרטי וכולל טיסות הלוך ושוב לקהיר, ארוחת צהריים, והסעות מהמלון ובחזרה אליו. המחיר לא זול במיוחד, אבל אפשרות נהדרת לראות את פלאי העולם האלו אם כבר תהיו במצרים. לעוד מידע והזמנת סיור.

שמורת הטבע Nabq Protectorate

אחד מהאתרים המוגנים החשובים ביותר במצרים, שמורת הטבע Nabq Protectorate היא ביתם של כמה מבעלי החיים המדהימים ביותר של האזור, כולל צבאים אנדמיים, יעלים והמון זני ציפורים. מלבד התבוננות בחיי בעלי חיים בטריטוריה הטבעית שלה, אפשר ללכת ביער המנגרוב המקומי, לעשות שנורקל, לטייל או לרכוב על אופניים, או לעשות פיקניק ליד החוף. שמורת הטבע נאבק פתוחה לציבור 24/7. לא ברור אם יש דמי כניסה, אם כי הכניסה למרכז המבקרים של שמורת הטבע והשתתפות בשירותי ההסעדה שלה בוודאי כרוכה במחיר.

 

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים