אטרקציות בפוקט למשפחות עם ילדים [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

פוקט עצומה, היא פראית ועירונית, היא עמוסה ויש בה חופים שקטים ומבודדים, היא גדושה באטרקציות למבוגרים, לילדים וכאלה שמתאימות לכולם יחד. הנה רשימת אטרקציות בפוקט למשפחות עם ילדים שאנחנו ביקרנו בהן במהלך ביקורנו בפוקט ועוד המלצות מקהילת מטיילים בחו״ל עם ילדים. פה תוכלו לקרוא על מלונות מומלצים בפוקט למשפחות.

פארק המים Andamanda

אמג יש לנו תמונה משפחתית

פארק המים החדש והגדול ביותר לפוקט והוא מתאים במיוחד למתבגרים ואפילו מבוגרים ללא ילדים! בכניסה מקבלים צמיד איתו ניתן גם לרכוש אוכל ושתייה במתחם. הפארק ענק ויש בו המון מתקנים כשהרוב שונים ממה שאנחנו מכירים מהארץ, מה שמבטיח חוויה מיוחדת.

מחוץ לכל המגלשות יש שילוט עם ״דרגת פחד״ כשדרגה 4 ממש לא היתה מפחידה. כל המתקנים התאימו מגיל 1.20 וחלקם גם מגובה נמוך יותר. יש בפארק הרבה מתקנים של אבובים עליהם אפשר לעלות באבוב יחיד או כזוג, ויש גם מתקנים מתפחתיים ואבובים למספר אנשים.

אבובים משפחתיים

האבובים המשפחתיים הם כבר בדרגת פחד גבוהה יותר. יש שניים שונים והאמת היא שאחד נראה יותר מפחיד אבל בפועל הם מרגישים די אותו הדבר. אלו שני התורים הכי ארוכים שיש בפארק, לפחות בזמן שאנחנו היינו, והיחיד שחיכינו בו יותר מכמה דקות, כך שאני ממש ממליצה להגיע אליהן על הבוקר כדי להמנע עד כמה שניתן מתורים. טיפ נוסף: בסביבות 16 הפארק די מתרוקן (כמו בארץ) אז התורים שוב מתקצרים.

אזור הקטנים

מעבר למגלשות מגובה 1.20, יש גם אזור ממש גדול לקטנים, ולמרות שהילדים שלי יכלו לעלות על הכל, הם גם נהנו לשחק באזור של הקטנים יותר (בטח כי גם אין תורים). אגב, מחוץ לכל המגלשות יש מתקנים לנעליים כדי שתוכלו ללכת עם כפכפים ממקום למקום, וליד בריכת הגלים יש גם

פארק המים פתוח טכנית עד 19, אבל לא טכנית – כבר ב-18 סגרו את כל המתקנים וזאת השעה שכולם עוזבים יחד בפקק גדול ביציאה. אז:

  1. אל תתכננו דברים לאחרי 18 כמונו שלא הספקנו בסוף מתקן שרצינו ו-
  2. אני ממליצה לצאת ב-17:45 כי היה ממש ממש מטורף כשיצאנו

אגב, חשוב לבדוק שעות פתיחה כי אלו היו השעות כשאנחנו היינו אבל יש ימים שסוגרים ב-18, ואני מניחה שבימים אלו הם כבר סוגרים את המתקנים ב-17.

גולת הכותרת, למרות שלא הייתם חושבים כך, היא בריכת הגלים. כן כן, בריכת הגלים עם גל עצום שלא ראיתי כמותו לפני וגם לא אחרי הביקור הזה. כשנמצאים בתוכו זה לא מרגיש עצום כמו שזה נראה מרחוק, אבל זה כיף ממש! אני מאוד מאוד ממליצה שכשמפעילים את הגלים החזקים החל מהשעה 14, שתהיו עם ילדים מתחת לגיל 12, גם אם הם יודעים לשחות. בני ה-9 שלי שוחים מצוין והאמת היא שהלחיץ אותי לתת להם להיות שם לבד, למרות שלא קרה כלום. יש המון מצילים ועדיין – זאת האחריות שלנו ואם ילד יהיה מתחת לגל זה יהיה מפחיד מאוד.

שימו לב שלמרות שלא היה לנו חם מביוחד ולא ממש הרגשנו את השמש, ולמרות שנמרחנו 4 פעמים ב-5.5 השעות שהיינו – נשרפנו כהוגן. ובכלל, בטיול שלנו בתאילנד שמנו לב שהשמש חזקה מאוד גם כשלא מרגישים אותה, לכן חשוב להמרח המון ולקחת איתכם קרם הגנה לכל מקום.

את הכרטיסים לפארק הזמנו דרך תאי טורס, חברת תיירות ישראלית שמבוססת בבנגקוק. דרכם הזמנו גם כמה מלונות, כולל המריוט בקאו לאק והאינטרקונטיננטל בפוקט כי המחירים שלהם זולים מהאתרים הרשמיים (וכמובן שמקבלים שירות בעברית).

ביג בודהה בפוקט

פסל הבודהה מתנוסס לגובה מרשים של כ-45 מטרים בקצה הר גבוה מול נוף מפעים. זה הבודהה הגדול והמפורסם בפוקט והטיפוס במדרגות אליו שווה, העלות חינם והמראה בלתי נשכח. את הבודהה ניתן לראות מהרבה מקומות באי בשל מיקומו וגודלו וממש להגיע אליו מרגיש כמו רגע מיוחד ובלתי נשכח שהילדים עדיין מדברים עליו.

אנחנו הגענו בצהריים ביום חם, מאוד, וחשוב לציין שלא מגיעים לביג בודהה עם מכנסיים קצרים, גופיות, ומחשוף אלא בלבוש צנוע ומכבד. האתר פתוח החל מ- 6:00 בבוקר ועד 19:30, תוכלו לראות שם גם את הזריחה (שבטוח יש שם הרבה פחות אנשים) והשקיעה (תלוי בעונה). אנחנו ממליצים מאוד לנסות לתפוס את הנס הזה של ביג בודהה בזריחה, בנתיים ראיתי רק תמונות ועם ילדים קטנים, זה כמובן קשה.

מתחת למדרגות הפסל יש שירותים מסודרים וכמה מקומות לקנות שתיה וגלידות. מאוד מאוד זול ומומלץ לשתות ולהצטנן לפני הטיפוס. בנוסף יש שם כל מיני אזורים שניתן להדליק קטורת ולהכיר קצת את מנהגי הבודהיסטים. בירידה מהפסל עוברים בדרך ממש יפה ומלאה צמחים ומלא יתושים, קחו איתכם תרסיס נגד יתושים והתיזו לפני הירידה. אני לא מצאתי דרך לעלות ממש לפסל עם עגלה או כסא גלגלים, קחו זאת בחשבון למי שצריך. תוכלו להגיע לכניסה לאתר עם מונית, טוקטוק או לעשות מה שאנחנו עשינו ולהכניס את זה ביום טיול באי מרוכז עם נהג.

טיפ חשוב – בהמשך הפוסט נדבר על אטרקציית הטרקטרונים בה, להפתעתנו, המסלול עצר להפסקה של 20 דקות בטיול בביג בודהה, כלומר הגענו לפסל פעם שניה מבלי שתכננו. אולי ניתן לבקש מהם הפסקה גדולה יותר ופשוט לתפור את שתי האטרקציות יחד.

אקווריום פוקט – Aquaria Phuket

האקווריום

האקווריום הגדול בתאילנד, חוויה כיפית לילדים ולהורים שלהם. המקום סגור, ממוזג ובתוך הקניון הגדול בפוקט, מה שאומר שזו פעילות מושלמת לשמור לימי גשם או ימים חמים במיוחד. האתר פתוח כל יום מ10:30-19:00 כשהכניסה האחרונה היא ב-18:00. מומלץ לבוא בזמני האכלות, וגם יש אפשרות לקנות בכמה שקלים בודדים אוכל לדגים ולהאכיל בנקודות מסוימות. החוויה כולה עורכת בסביבות שעה וחצי, אולי שעתיים אם אתם נוטים להתעכב. באמצע הדרך יש מסעדה מול נוף מרהיב אל תוך המים. ניתן ומומלץ להזמין מקום מראש.

בכניסה למתחם יצלמו אתכם צלמים מקצועיים וביציאה תוכלו לקנות בחנות המזכרות את התמונה עם רקע שתבחרו, מסגרת שתרצו והכל במחירי תיירים, כלומר לא זול, ועדיין רכשנו (כמובן). עלות כניסה לאקווריום בפוקט היא בסביבות 70 ש”ח למבוגר ו-40 ש”ח לילד אבל אפשר לקנות חבילות.

האקווריום

טיפ חשוב – יש להם חבילה “משפחתית” שהם מנסים שיוצאת בסביבות 230 ש”ח שהם מוכרים, אבל בפועל אם קונים שני כרטיסי מבוגר ושני ילדים זה יוצא זול יותר. יתן לרכוש כרטיסים משולבים עם מוזיאון האשליות וזה יוצא יותר זול וסופר משתלם.

אציין שאחד היתרונות הגדולים של האקווריום זה המצאותו בקניון הרחב, מלא בחנויות יוקרה ומותגים יחד עם מבחר מגוון של מסעדות, ואם יורשה לי להוסיף המלצה לרשת מסעדות יפניות טובה (אם תרצו הפסקה מהאוכל התאי) חפשו את מסעדת ZEN בקניון.

מוזיאון האשליות Trick Eye

בצמוד לאקווריום פוקט יש את מוזיאון Trick Eye, מתחם שניתן להצטלם בו ויחד עם מערכת מפותחת של פילטרים ו-AR להוסיף סרטונים נחמדים ואפקטים לתמונות שלכם. ניתן לרכוש מראש כרטיס כניסה לשתי האטרקציות, עלות מבוגר הנה כ- 95 ש”ח ולילד כ- 55 ש”ח.

בית קפה חתולים Neko Cat Cafe

בית קפה חתולים ניקו

הילדים שלי משוגעים על חתולים. ביום גשם קשוח, חיפשנו מקום נעים לבלות בו קצת עם תעסוקה כיפית לילדים ומצאנו את נקו, בית הקפה עם החתולים הכי מתוקים שפגשנו. התפריט כולו משקאות מתוקים, שייקים, מילקשייקים ועוגות וכל מה שהזמנו היה טעים. ניתן לקנות שם גם אוכל לחתולים בכוסית קטנה, בעלות של שקל בלבד. מקום חמוד, משובב נפש, שאפשר באמת לשבת שם בכיף ולתת לילדים לשחק עם החתולים. עלות רוב המשקאות בין 10-15 שקלים.

הבית ההפוך בפוקט

הבית ההפוך

אטרקציה מוכרת ואהובה. הבית ההפוך, כשמו כן הוא, בית הפוך והכל בו הפוך. מעבר להזדמנות ליצור תמונות אדירות ומצחיקות לשלוח למשפחה והחברים, אי אפשר שלא להתפעל מכמות ההשקעה וההקפדה על הפרטים הקטנים: מהשלטים, הפחים, תגי השם של העובדים הפוכים. מישהו או מישהי מאוד יצירתיים הקימו את המקום הזה.

הבית ההפוך

בבית ההפוך יש כמה אטרקציות “נלוות”, מבוך בין שיחים שלוקח בערך חמש דקות לחצות, בית שנוטה הצידה שלי עשה מאוד סחרחורת, אז ממש לא להיכנס במידה ואתם רגישים לדברים האלה או בהריון, וחדר בריחה. אני לא יכולה להמליץ על חדר הבריחה בכלל, זה לא שהחידות שם קשות, זה מותאם לילדים, אבל החידות לא מותאמות לתיירים. הרפרנסים מקומיים, החדר גם קצר, מוזנח ודיי מיותר. עם הרבה עזרה מהמדריכה הצלחנו לצאת ואנחנו ותיקים ומנוסים בחדרי בריחה, שם יש מקום לשיפור. הבית הנטוי, עבורי נראה דיי סתמי, אבל ילדיי נהננו ממנו יותר מהבית ההפוך אפילו. יש שם כדורים והם שיחקו כדורגל בזווית, התגלגלו והשתוללו, אז עליו הם ממליצים בחום.

הבית הנטוי

בזמן רכישת כרטיס הכניסה תוכלו לקנות כל מיני קומבינציות של כרטיסים במגוון מחירים. אם תלכו על קומבינצית כל האטרקציות במתחם תשלמו כ- 135 ש”ח לאדם ו- 70 ש”ח לילד. ראיתי שכל מיני סוכנים מציעים טיולי יום בפוקט שכוללים גם את האקווריום וגם את הבית ההפוך, תבדקו כמה יוצא לעשות את הטיול יום הזה ואם זה כולל גם את כרטיסי הכניסה, יכול להיות שזה יצא משתלם יותר. אפשר גם לרכוש אונליין את הכרטיסים, שזה מה שאנחנו עשינו. בכלל, את רוב הכרטיסים לאטרקציות רכשנו בקלוק, המחירים שלהם לרוב זולים יותר או אולו המחיר כמו האתר הרשמי.

חוות שיקום לפילים – Green Elephant Sanctuary Park Phuket

חוות הפילים השיקומית

בממלכה שבה החיה העדינה והקסומה סובלת כל כך מתיירות, מקומות כמו החווה השיקומית הזו מחזירים את האופטימיות והתקווה. נתחיל בכך שבחווה הזו לעולם לא רוכבים על פילים, לא קושרים פילים, ולא מתעללים בהם בשום צורה. להיפך, הם נעזרים בתרומות ובהכנסות מביקורי התיירים במתחם כדיי לקנות עוד פילים שעברו התעללות ולשקם אותם. הם עושים עבודת קודש.

החווה מטופחת, נקיה, מסודרת והפילים נראים בה מטופלים היטב. החוויה שתחוו בחווה הנה בלתי נשכחת ולא באמת ניתנת לתיאור במילים. ראשית, תוכלו לבחור האם לרכוש כרטיסי כניסה לפעילות בוקר או אחר הצהריים. אנחנו בחרנו באחה”צ ואספו אותנו ב-13:30 מהמלון (שעת האיסוף משתנה בהתאם למיקומכם באי).

תגיעו למתחם בו ירכזו את כל המבקרים, יחלקו לקבוצות, יוודאו הגעה ויתנו הסבר קצר על הנהלים. כל הפעילות מתוכננת היטב, עד הפרטים הקטנים.
לאחר ההדרכה באזור הריכוז משתתפים תמשיכו לאזור הפילים. שם תוכלו לשמוע הסבר קצר על כל פיל או פילה, השם, ההיסטוריה ועוד. בשלב הבא תוכלו להאכיל את הפילים, ללטף ולהצטלם איתם.

לאחר מכן תעברו סיור במתחם בו תראו איפה הפילים ישנים, איפה המטפלים שלהם גרים ובכלל הסבר על החיים שלהם בחווה. כשתחזרו, הפילים יעברו לבריכת הבוץ, שם תוכלו לכסות את עורם של הפילים בבוץ (בכל מקום יש דליים מסודרים, והכל מטופל ומאורגן להפליא). הפילים סובלים מהחום, מהיתושים ושאר המעופפים והבוץ מקרר אותם ומגן עליהם.

חוות הפילים השיקומית

לאחר אמבטיית הבוץ תעברו לאגם קטן בו תוכלו לרחוץ את הפילים. בשלב הסופי, יכנסו הפילים לאזור רחיצה שמזכיר רחיצת מכוניות ושם תוכלו עם מטאטאים לרחוץ את הפילים היטב. לאחר מכן תחזרו למתחם האיסוף שם תקבלו ארוחת צהריים מצויינת (!!!) ומקלחות מסודרות, שירותים נקיים וזמן מנוחה וסיכום מקסימים.

החוויה הייתה מרגשת, אוטנטית, בלתי נשכחת ובאמת שאין מספיק מילים לתאר עד כמה המקום הזה יוצא דופן ומדהים. יש רגעים בחיים, שאנחנו מיד מזהים שיהפכו לזכרונות ליבה, אז זה זה. אל תלכו, רוצו לשם.

מה חשוב להביא:

  • בגד ים
  • מגבת
  • בגדים להחלפה
  • תיק כלי רחצה
  • קרם הגנה
  • תרסיס נגד יתושים – חשוב לזכור לשטוף ידיים טוב לפני תחילת הפעילות עם הפילים, הם רגישים לריח ולא יאכלו מידכם במידה והם יריחו את ריח התרסיס.

אין צורך לטרוח לארגן כיסוי נגד מים לטלפון כי החווה המדהימה הזו אפילו דואגת לצלמים מקצועיים לצלם אתכם תוך כדיי החוויה ולדאוג שיהיו לכם מלא תמונות מקצועיות. את התמונות תוכלו להוריד מתיקיית דרופבוקס ללא עלות וזה יופיע בעמוד העסקי שלהם בפייסבוק כמה ימים אחר כך.

עלות למבוגר הנה בסביבות 250 ש”ח, לילד 190 ש”ח ותינוק לא משלם. שווה כל באט. האתר של החווה מלא בתמונות ומידע ואם תרצו גם לקרוא כתבה שעשו עליהם תוכלו לקרוא כאן

סיור אוכל בפוקט – A Chef Tour

סיור האוכל

אנחנו בגדול דיי פודייז כאלה, אנחנו גם מכירים בעובדה שהאוכל של תאילנד מפורסם בכל העולם וכדיי לחוות מקום עד הסוף צריך להכיר (ולטעום) את האוכל שלו ולאכול איפה שהמקומיים אוכלים. דמיינו לעצמנו חווית גידי ואהרוני בשוק העיר העתיקה פוקט, וואללה, החוויה הייתה מעבר לכל הציפיות שלנו.

התחלנו מלהזהיר את המדריכה שסביר שנצטרך לחתוך באמצע/ סיור אוכל באנגלית, עם תאומים בני 6.5 שמדברים עברית, בהליכה בחום של תאילנד, מ-10 בבוקר ועד 14:00 בצהריים נשמע כמו משימה בלתי אפשרית עם ילדים נכון? אז זהו שטעינו ובגדול. הילדים עפו על החוויה. ואצטט את בעלי שהכריז “מדובר באטרקציה שהכי התאימה לילדים בסוף מכל מה שעשינו בפוקט”.

תראו, יצאנו קצת גאונים, אם יורשה לי להעיד בצניעות על עצמנו, אמרנו לילדים שאנחנו הולכים לשחק משחק: נדמיין שאנחנו שופטים בתוכנית בישול וניתן את הציון שלנו על המאכלים השונים שננסה, הם זרמו, ממש אבל. הסיור היה מרתק, הסיפורים היו סוחפים, האוכל היה מטורף, מעניין, כל כך טעים ומתאים גם לחיך המערבית, אני באמת לא יכולה לדמיין חוויה כזו מיוחדת שמגלה לנו את פוקט האמיתית והאוטנטית כמו סיור האוכל שהיינו בו.

בכל מקום דאגו גם לאוכל שיהיה מתאים לילדים, למרות שהילדים טעמו כמעט הכל, הידע של המדריכה היה אינסופי, כמעט כמו הסבלנות והגמישות שלה בטיול. היא שילבה בין סיפורים אישיים שלה, ועד ממש היסטוריה של האי.

כמה דגשים חשובים: הסיור מתחיל בשוק, השוק מכיל ריחות שעלולים להיות לא נעימים למי שלא רגיל, במיוחד לילדים, למרות שהסיור המוקפד הזה לוקח לאזורים היותר נוחים בשוק ומתמקד בירקות והתבלינים, ולא מגיע לקצביות ודוחני דגים, עדיין הריח מגיע. צריך מסכות בתוך השוק, תביאו קרם ידיים או בושם ושימו על המסכה, זה עוזר בהתחלה במיוחד לילדים, הילדים שלנו התרגלו מהר. בנוסף, הייתי מגדירה נהלים עם הילדים שלא יעליבו את המקומיים עם פרצופים או אמרות איכס קולניות. עם הילדים שלנו הקבלנו את זה לאיך הייתם מרגישים אם היו באים אלינו הבייתה ואומרים איכס על מה שאמא הכינה, זה דיי סגר את הסיפור, הם הבינו.

דבר נוסף, אוכלים בסיור הזה המון, ממש המון, אל תסיימו את הצלחת, גם אם ממש טעים. בשתי המסעדות האחרונות לא יכולתי אפילו לטעום מרוב ששבעתי. הילדים, אפוא, לא הפסיקו לאכול.

הסיור מתחיל ב-10:00 ולא הרבה אחר כך כבר אוכלים את המנה הראשונה שזה מרק מדהים עם בשר בפנים, כלומר תשכחו מהשעות ותתמסרו לחוויה. הסיור אינו כשר בשום צורה, לא מתאים לצמחוניים ולא לטבעוניים. כן תוכלו לעדכן מראש על אלרגיות, רגישות ללקטוז, או גלוטן ויתאימו לכם.

עלויות (שכוללות הכל מהאוכל, שתיה וכמובן ההדרכה הצמודה):  מבוגר מגיל 14 – כ-220 ש”ח, ילד – כ-110 ש”ח. כרטיסים מוזלים אפשר להזמין פה, זה עד 8 אנשים בקבוצה.

פארק המים Blue Tree

פארק המים Blue Tree

בפוקט יש 3 פארקי מים: Blue Tree, בו ביקרנו, Splash Jungle, ו-Andamanda החדש. במרכז בלו טרי תמצאו לגונה שם תוכלו להנות משחיה, חתירה על סאפ וגלגלים מתנפחים שתוכלו לצוף איתם. מעל הלגונה תמצאו אומגה מדהימה שמגיעה היישר אל אזור בוא יש קיר טיפוס בתוך המים ואזורי קפיצה מצוק. יש כמה מגלשות מים אבל המפורסמת ביותר היא מגלשת ה-Super Fly שמעיפה לאוויר ומעניקת תחושת תעופה מטורפת.

פארק המים Blue Tree

במתחם עצמו יש מלא מקומות ישיבה, רביצה, אפילו ערסלים שעומדים מעל המים. ישנם מספר מסעדות וכל מה ששתינו או אכלנו היה טעים ובמחיר סביר (לא מחיר אוכל רחוב בתאילנד, אבל לחלוטין רבע עלות מבר בריכה ברעננה). יש אזור מקסים לצעירים יותר בחבורה שנקרא Family Fun Zone והוא למעשה גן שעשועים רק עם מים שמשפריצים מכל עבר. יש במתחם גם אזור נינג’ה וכל מיני משחקים אחרים מסביב כמו גם גן שעשועים קטן לצעירים עם אומגה משלו. לחלוטין אפשר להעביר שם יום שלם ואף רצוי.

שימו לב, אנחנו נהננו מאוד מכל מה שהיה לבלו טרי להציע אבל, לילדים מתחת למטר עשרים גובה ישנם הרבה פחות אפשרויות ועל רוב המתקנים הם לא יכולים לעלות. ישנם כמה סוגים של כרטיסים, עם המתקנים האתגריים וללא. בגדול קחו בחשבון שהכניסה תעלה בין 65-85 ש”ח למבוגר ובין 50-70 ש”ח לילד. כאן תוכלו לראות את כל החבילות.

טיול טרקטרונים ואומגות בפוקט

סיור טרקטורונים

חווית ג’ונגל מגניבה ומגבשת לכל המשפחה! למען האמת, לא ציפיתי שזה יהיה כל כך כיף, וכשהתחלתי לרכב על הטרקטורון, יחד עם הפחד שחוויתי ברגעים האלה הייתי בטוחה שזה הולך להיות סיוט הסיוטים וחשבתי לעצמי למה עשיתי את זה לעצמי. להפתעתי (ולהפתעת בעלי) תפסתי את העניין מהר ונהננו בטירוף. הטיול משלב טרקטרונים ואומגות אך בגלל שהילדים עוד יחסית קטנים ואני יחסית מפחדת מגבהים ביקשנו לעשות רק את החלק של הרכיבה והיה באמת נפלא.

סיור טרקטורונים

פילסנו את דרכנו ביער, בג’ונגל ואפילו גם קצת בכבישים והופתענו מאוד להגיע פתאום לעצירה במתחם היפהפה של הביג בודהה. החוויה הייתה מסעירה, מלוכלכת במקומות הנכונים, מפתיעה, מגבשת מאוד וכיפית למבוגרים ולילדים. את הטיול שלנו קבענו דרך ערן, בעל מסעדה ישראלית מצויינת, בית מלון וגם סוכן טיולים ואני ממליצה לחלוטין להעזר בו. ערן עזר לנו הרבה מעבר למה שהיה צריך, אדם זהב שמכיר כל מי ומה שצריך להכיר באי, ממליצה בחום מוזמנים ליצור איתו קשר בעמוד העסקי שלו.

לסיכום פוקט עשירה מאוד בפעילויות שניתן לעשות עם הילדים, לנו יש עוד בערך שתים עשרה אטרקציות שנשארו לא ממומשות ברשימה ואנחנו מחכים להזדמנות הבאה לבקר באי המדהים הזה כדיי לנסות עוד אטרקציות וכמובן לדווח לכם על כל הפרטים החשובים.

נפלו בעריכה – אטרקציות אליהן לא הספקנו להגיע או לא התאימו לגילאי הילדים שלנו

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים