20 אטרקציות באמסטרדם למשפחות עם ילדים [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

הולנד היא אחת המדינות המתויירות ביותר על ידי משפחות ישראלות, כשהרוב מגיעות לאמסטרדם ומתחילות שם את המסע שלהן. בהולנד יש מגוון עצום של אטרקציות, למרות היותה מדינה קטנה. דווקא בגלל גודלה הקטן, מאוד נוח להשכיר רכב ולטייל בה. פה תוכלו למצוא מלונות מומלצים באמסטרדם למשפחות ופה תוכלו לבדוק אם הכרטיס של IAMSTERDAM מתאים לכם. הנה 13 אטרקציות באמסטרדם למשפחות עם ילדים.

הופעות חינם ב-Vondelpark

פארק Vondelpark
Vondelpark

זהו הפארק הגדול ביותר באמסטרדם ואחד המפורסמים ביותר בהולנד בו ניתן לטייל על אופנים, לשחק בגן שעשועים ועוד המון. יש מופעים בחינם תחת כיפת השמיים בקיץ מהכניסה ליד Eeghenstraat. אמנם המופעים בחינם, אבל חלקם פופלארים מאוד וכדאי להזמין מקום מראש. יש בפארק 6 אזורי משחק לילדים ועוד גן שעשועים אחד גדול במיוחד ואפשר להשכיר סקטים. הפארק נמצא קרוב למוזיאון ואן גוך, אז זה מקום מעולה להתפצל אם תרצו לבקר במוזיאון בלי הילדים (מה שאנחנו עושים בטיולים משפחתיים כדי שנוכל לראות גם את מה שמעניין אותנו אישית).

מוזיאון ואן גוך

תמונת החמניות ואן גוך
מוזיאון ואן גוך

200 ציורים, 500 איורים ו-750 מכתבים שנכתבו על ידי הצייר המפורסם. יש מגוון רחב של מיצגים קבועים ומתחלפים, והוא מציג את סיפור חייו , שאיפותיו האישיות של ואן גוך, רגשותיו, המיתוסים הסובבים אותו והשפעתו עד היום. האוסף של מוזיאון ואן גוך כולל את הציורים המפורסמים שלו כמו חמניות ופריחת השקד. חובה להזמין כרטיסים מראש. ניתן גם בשילוב עם קרוז בתעלה של שעה.

קרוז עם פיצה בתעלה

אטרקציות באמסטרדם למשפחות עם ילדים - קרוז פיצה בתעלה
קרוז פיצה בתעלה

קרוז של שעה וחצי בתעלה המפורסמת. המחיר כולל פיצה טרייה ושני משקאות (יין/בירה/שתייה קלה). בזמן השיט, המדריך יראה לכם את האטרקציות השונות. אנחנו היינו בשייט אחר, אבל היינו בלי ילדים. זהו שייט קצר שגם מתאים למשפחות (ואיזה ילד לא אוהב פיצה?) חובה להזמין מקום מראש. רכשו כרטיסים מוזלים פה.

הבית של אנה פרנק

הבית של אנה פרנק

זה הבניין האמיתי שבו הסתתרו אנה פרנק ומשפחתה במהלך מלחמת העולם השנייה, לפני שהתגלו ונשלחו למותם. הבית הזה הוא המקום שבו אן כתבה את יומנה המפורסם והוא שוחזר כדי להנציח את הסופרת הצעירה. הנושא עשוי להיות כבד מדי עבור ילדים צעירים, אז קחו בחשבון את רמות הבשלות של ילדיכם אם אתם מתכננים להגיע. שעות הפתיחה הן 9 בבוקר עד 10 בלילה מאפריל עד נובמבר. במהלך החורף המוזיאון נסגר בשעה 7 בערב במהלך השבוע ובשעה 9 בלילה בשבת. כרטיסים למבוגרים עולים 14 יורו, לילדים מעל גיל 9 עולים 7 יורו, ומתחת לגיל 9 יורו אחד בלבד. יש תוספת של חצי יורו על כרטיסים המוזמנים באינטרנט אבל די חובה להזמין כרטיסים מראש. אנחנו אישית הגענו בשיא החורף באמצע נובמבר, כשאין חופשות בשום מקום, והיה תור של עשרות אנשים שחיכו להכנס בזמן שאנחנו עקפנו את התור עם כרטיסים שהזמנו מראש. כרטיסים נפחים ביום השלישי הראשון בכל חודש עבור החודש העוקב וכשנגמרים הכרטיסים – כבר לא יהיו כרטיסים נוספים.

גן החיות המלכותי של Artis

גן החיות Artis

גן החיות המלכותי של ארטיס נפתוח כל יום בשעה 9 בבוקר, אבל שעות הסגירה משתנות לפי העונה, בארטיס יש מגוון רחב של בעלי חיים אקזוטיים, כמו גם אטרקציות נוספות באתר, כולל פלנטריום, מגרש משחקים, פינת ליטוף, מסעדה ואקווריום. פה תוכלו לרכוש כרטיסים מראש ולהמנע מתורים.

מוזיאון המדע Nemo

מוזיאון המדע נמו

חוויה מהנה, אינטראקטיבית וחינוכית לכל המשפחה. במוזיאון אפשר לגלות אזורים רחוקים של היקום, להתנסות במעבדה של המוזיאון וללמוד מתמטיקה! המוזיאון פתוח משעה 10 בבוקר עד 5 וחצי בערב. המוזיאון סגור בימי שני במהלך חודשי החורף. כרטיסים עולים 17.50 יורו למבקרים מעל גיל 4 וניתן לרכוש אותם מראש.

Amstelpark

Amstelpark

אמסטלפארק נמצא בפאתי אמסטרדם והוא מלא במגרשי משחקים, מתקנים, משחקים, סירות ועוד. אפשר לרכב בקרוסלה, לנהוג בסירות בשלט רחוק ולהחליק במגלשות מרגשות. הכניסה לפארק היא ללא תשלום, אבל המתקנים והמשחקים עולים כסף (המחיקים משתנים לפי אטרקציה). התשלומים מתבצעים בצורה של “מטבעות מגרש משחקים”. הפארק פתוח מדי יום, משעה 10 בבוקר ועד 6 בערב.

מוזיאון גוף האדם Corpus

מוזיאון Corpus
טיול בתוך גוף האדם: עולים במעלית אל ה”ראש” ועוברים בכל קומה במערכות השונות. הכניסה מגיל 6 בלבד, וההולנדים לא מתגמשים על זה, אז אם יש ילדים קטנים בקבוצה כדאי להשאיר מבוגר/ת שיחכו בקפיטריה. גם הבניין עצמו בנוי בצורת אדם. המוזיאון ממוקם נסיעה קצרה מחוץ לעיר ליד העיירה Leiden. כרטיסים עולים 18.95 יורו לאדם מגיל 6 ומעלה.

The Amsterdam Dungeon

אתם מפחדים מהחושך? אם אתם – והמתבגרים שלכם – חובבי ריגושים, אז הצינוק של אמסטרדם מתאים לכם במיוחד. זאת אטרקציה ומצמררת וההופעות החיות יחזירו אתכם אל עברה האפל והקודר של הולנד. לא לבעלי לב חלש. הצינוק פתוח משעה 11 בבוקר ועד 6 בערב (7 בערב בשבת). כרטיסים למבוגרים עולים 22 יורו, ילדים מתחת לגיל 16 משלמים 18 יורו. אמנם הכניסה טכנית מגיל 3, אבל זה ממש לא מתאים לילדים קטנים. אני אישית מתתי מפחד, אבל כל האחרים התעלפו מצחוק. עוברים מספר חדרים ובכל חדר יש שחקנים שונים שממחישים את הסיפור המדובר. הדיבורים הם שילוב של אנגלית והולנדית, אבל מבינים הכל, גם אם לא מבינים מילה בהולנדית (כמוני).

בית הקפה של הילדים – Kinderkookkafé

מקום מהמם בו הילדים שלכם מכינים את הארוחה שלכם – ושלהם (בעזרת שפים מיומנים וצוות המלצרים, כמובן)! המסעדה ממוקמת ליד ה-Vondelpark, אין צורך להזמין מקום מראש – והכניסה חופשית, למרות שצריך לשלם עבור האוכל עצמו. בית הקפה פתוח שבעה ימים בשבוע, מהשעה 10 בבוקר ועד 5 בערב.

Keukenhof

Keukenhof

גן הפרחים הגדול בעולם – והמרהיב ביופיו. גם ילדים שלרוב לא חובבי טבע עדיין יעופו על Keukenhof וכל הצבעים – ומעל ל-7 מיליון פרחים שונים! העלת היא 19 יורו למבוגר, 9 יורו לילד מגיל 4-17.  ניתן לרכוש כרטיסים מראש פה.

The Art of Play Wondr Experience

The Art of Play Wondr Experience

שימו לב שזאת אטרקציה לבני 11 ומעלה. הם קוראים לעצמם מגרש המשחקים האמנותי הראשון של אמסטרדם למבוגרים. עולם מפוזר בקונפטי של צבע ותחושות שמזמין אתכם לשחק, לשתף ולחקור. וכמובן – לצלם תמונות מקוריות! אפשר להתנדנד בג’ונגל צבעוני, לחייך במקלחת הקונפטי, לשחק בבור כדורים בגודל 100 מ”ר, לשיר בדוכני הקריוקי ולשחות בבריכת מרשמלו. מומלץ לרכוש כרטיסים מראש.

מאדאם טוסו

מאדאם טוסו

מוזיאון הווקס המפורסם עם פסלים של כוכבים מסרטים, טלוויזיה, פוליטיקה, מוזיקה ועוד, כגון ליידי גאגא, ואן גוך, אדל וג’ורג’ קלוני. חדש במויזאון: אולפן טלויזיה בו כל אחד יכול לנסות להגיש את החדשות – או כל תוכנית טלויזיה שיעדיפו. כרטיסים עולים 22 יורו למבוגר מגיל 16, ו-18 יורו מגיל 3-15. מומלץ לרכוש כרטיסים מראש. אפשר גם לרכוש כרטיס משולב עם שייט בתעלות ולחסוך בעלויות.

המוזיאון ההפוך – במיוחד לאינסטגרם

המוזיאון ההפוך

מוזיאון האינסטגרם האינטראקטיבי הגדול באירופה עם 25 חדרים שונים. מגבילים את הכניסה למוזיאון, למרות שלא מגבילים את כמות הזמן שניתן לבלות שם, לכן מאוד מומלץ לרכוש כרטיסים מראש אם אתם טסים בעונה (קיץ/פסח/כריסמס).

5D Flight Experience – חווית טיסה ב-5D

5D Flight Experience

טיסה מדומה ייחודית של 9 דקות מעל כל אטרקציות הפופולאריות בהולנד. טוסו מעל טחנות הרוח של הולנד, התעלות של אמסטרדם, שדות הצבעונים וסמלים הולנדיים אחרים. במהלך חווית הטיסה ב-5D, תהיו תלויים בתוך מסך בצורת כדור כשהידיים והרגליים חופשיות באוויר וזה נותן הרגשה שאתם צפים מעל הולנד. אפקטים מיוחדים כמו רוח, ערפל וריח משלימים את החוויה. שימו לב שזה לא מתאים לידים מתחת לגיל 4 וגם לא לנשים בהריון. העלות היא 17 יורו למבוגר מגיל 13 ו-18 יורו מגיל 3 עד 12. ניתן להזמין כרטיסים פה.

AMAZE Immersive Audiovisual Experience

Amaze

עולם של סאונד וטכנולוגיה ב-7 אזורים אינטראקטיבים שונים. שימו לב שהאטרקציה הזאת היא לגיל 10 ומעלה. בחדרים יש מופעים אינטראקטיביים של אורות, לייזרים, קול, עשן, אמנות מדיה חדשה, ויזואליה ואפקטים מיוחדים אחרים. צריך להזמין כרטיסים מראש.

מוזיאון Believe it or Not של ריפליס

אוסף של אמנות יוצאת דופן, כמו רובוט באורך 7 מטרים העשוי מחלקי רכב, ראשים מכווצים אמיתיים מהאמזונס וחליפת חלל אותנטית מרוסיה, גרסה מיניאטורית של התנ”ך שנישאה על סיפונה של אפולו 14. יש גם מיצגים הזויים ומשונים – ואמיתיים לגמרי – מכל הזמנים. אפשר גם להכנס להעתק של טחנת רוח מסורתית או לזחול לתוך חתיכת גבינה. כרטיסים עולים 20.50 יורו למבוגר ו-12.50 לילד מגיל 5-15.

מוזיאון האומנות הדיגיטלית NXT

מוזיאון האומנות הדיגיטלית NXT

חוויה אורקולית סוחפת במוזיאון Nxt, המוזיאון הראשון בהולנד המוקדש לאמנות מדיה חדשה עם תערוכות רב-חושיות. אפשר ממש להיות חלק מהתערוכה עם מיצגים עצומים. ניתן וכדאי להזמין כרטיסים מראש.

פארק אפטלינג Efteling

אפטלינג

אם אתם מגיעים רק לאמסטרדם, ולא כחלק מטיול ארוך יותר מהולנד, אז אל תפספסו את פארק אפטלינג האהוב במרחק שעה וקצת נסיעה מאמסטרדם. בפארק יש רכבות הרים, הופעות, מתקנים, יער אגדות ועוד. כרטיסים עולים 46 יורו לאדם מגיל 4, ובניגוד לרוב האטרקציות בפוסט הזה – אי אפשר לקבל החזר אחרי ההזמנה, אז עדיף להזמין סמוך להגעה.

פארק יוליאנהתורן – Julianatoren

פארק שעשועים ממש מתוק שמתאים לקטנטנים והוא מקסים במיוחד. במתקנים יש סימון של גובה מקסימום ולא מינימום כמו בפארקים של הגדולים. ברוב המתקנים מבוגרים נכנסים יחד עם הילדים, אין סאונד של צרחות אימה ברקע וחברת הקבוצה אומרת שזה היה אחד הימים הכי כיפיים שלהם בטיול. הם הגיעו עם ילדה בת שנתיים וקצת והיא עפה על זה במקסימום, אפילו נכנסה לבד לשני מתקנים! הפארק מתאים עד גיל 5-6 בערך ויש גם מקום לפיקניקים ומתחם טרמפולינות גדול. הפארק נפתח באביב באמצע אפריל ועד אחרי הקיץ והעלות היא 26.50 יורו מגיל שנתיים.

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים