Kiwitaxi – הסעה משדה התעופה למלון + הנחה

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

אנחנו כמשפחה בכללי מעדיפים לקחת תחבורה ציבורית ליעד שלנו משדה התעופה. אבל יש פעמים שלא מתאימה לנו רכבת, במיוחד אם זאת טיסת לילה שנוחתת לפנות בוקר. ומשפחות אחרות מעדיפות לא להתעסק עם תחבורה ציבורית בכלל אחרי טיסה. אני רואה מבקשים בקבוצה המלצות למוניות משדות התעופה בעולם למלון או לאיירבנב, אבל הרבה פעמים הנפילה היא על כסאות הבטיחות לילדים. בעוד שחוקית מותר להיות בלי מושבים מיוחדים לקטנים, רובנו מעדיפים למצוא מונית עם כסאות מותאמות לקטנים. החברה Kiwitaxi מאגדת חברות ההסעות בכל העולם, במיוחד אלו שנותנים אפשרות להזמין כסא בטיחות לילדים, ונותנים ממשק נוח להזמנת הסעה בקלות. אם אתם כבר מוכנים להזמנה, הכניסו את הקוד hulwithkids עד סוף אוקטובר 2022 כדי לקבל 5% הנחה.

Kiwitaxi על רגל אחת

לפני כתיבת הפוסט, בדקתי בקבוצה מטיילים בחו״ל עם ילדים שיש חברים שהשתמשו בשירותי האתר ואכן הביקורות היו מצויינות. הממשק עצמו של האתר מאוד קל ומובן, וניתן להזמין מונית מראש לכל מקום בעיר, לא רק לבית מלון, לכן זה גם מלאים למי שלן באיירבנב. במעמד ההזמנה ניתן להזמין גם מושבים לילדים, המחולקים לפי משקל, בעלות נמוכה. יצרתי קשר עם חברת Kiwitaxi והם התחייבו שאם באתר מזמינים כסאות לילדים – אז ההסעה תגיע איתם.

Kiwitaxi – איך זה עובד?

כנסו לאתר של קיוויטקסי ותקבלו שדה חיפוש מאוד פשוט. הכניסו בו את שם שדה התעופה אליו אתם מגיעים והמקום אליו תרצו להגיע. שימו לב שלרוב שם המלון או הכתובת לא עולים בחיפוש בעמוד הזה, אבל אל תדאגו, את המידע תוכלו להוסיף מאוחר יותר.

הסעות משדה תעופה למלון - Kiwitaxi
הסעות משדה תעופה למלון – Kiwitaxi

במסך הבא תוכלי לבחור את הרכב שתרצו. שימו לב שמעבר למחיר, תוכלי לראות לכמה נוסעים הרכב מתאים ולכמה מזוודות. חשוב: מהבדירה שאני עשיתי, ברכבים של ה-4 ו-5 אי אפשר לשים יותר משני כסאות בטיחות, אבל תוכלי לראות את זה במסך הבא במילא.

הסעות משדה תעופה למלון - Kiwitaxi
הסעות משדה תעופה למלון – Kiwitaxi

במסך הבא תתבקשו למלא את פרטי הטיסה שלכם על מנת שחברת המוניות תוכל לעקוב אחרי הטיסה במידה ותאחרו או תקדימו. בשדה הבא, רשמו את שם המלון או הכתובת אליו אתם צריכים להגיע. התמחור בתוך העיר זהה בלי קשר למקום אליו אתם נוסעים אז החשיבות פה היא רק לנהג. כאן גם תוכלו לבחור את מספר הנוסעים. שימו לב שזה מגביל אתכם למספר הנוסעים שיש להם מקום ברכב.

הסעות משדה תעופה למלון - Kiwitaxi
הסעות משדה תעופה למלון – Kiwitaxi

עכשיו תוכלו לבחור את כסאות הבטיחות עבור הילדים. אחרי שתלחצו על הכפתור, יפתחו לכם שלוש אפשרויות לפי משקל. כפי שציינתי, תוכלו רק להוסיף את מספר הכסאות שלהן יש מקום ברכב שבחרתם. אם אין מקום, חזרו שלב אחורה וקחו רכב גדול יותר. בנקודה הזאת תוכלו גם לבחור איסוף מהמלון/דירה לשדה.

הסעות משדה תעופה למלון - Kiwitaxi
הסעות משדה תעופה למלון – Kiwitaxi

בשלב הבא, תוכלו למלא את פרטי ההתקשרות שלכם ולהחליט באיזו צורה לשלם (הכל מראש, חלק מראש, וכ״ו). את ההזמנה ניתן לבטל ללא עלות עד 5 שעות לפני האיסוף.

הנה כמה שאלות שאולי יהיו לכם והתשובות שקיבלתי מהחברה:

האם בוודאות יהיו כסאות הבטיחות של הילדים?

כן, חברת Kiwitaxi מתחייבת שאם הוזמנו הכסאות, הן תהיינה ברכבים.

האם כסאות הבטיחות בתוקף?

גם פה, נציגת Kiwitaxi אמרה שכל המושבים עומדים בכל התקנים המקומיים בכל מדינה.

כמה זמן מראש צריך להזמין את ההסעה?

קיוויטקסי מבקשים שלרכבים קטנים (עד 7 אנשים) תזמינו לפחות 16 שעות מראש על מנת לוודא שתהיה לכם הסעה. אם אתם צריכים רכב גדול יותר, אז לפחות 12 שעות מראש. בכל מקרה, מומלץ להזמין כמה שיותר מראש. במילא הביטול חינם עד ל-5 שעות לפני האיסוף אז חבל לחכות לרגע האחרון.

מה הגדולים של הרכבים?

באתר תוכלו להזמין מוניות למשפחות קטנות ועד למיניבוס ורכבים ל-19 אנשים.

האם המוניות מגיעות רק למלונות או גם לדירות?

המוניות יקחו אתכם לכל מקום שתרצו בתוך גבולות העיר.

מה אם יש עיכוב בטיסה?

מכיוון שרושמים את הטיסה בה מגיעים, הנהג כבר ידע אם יש עיכוב. יחד עם זאת, אם אתם יודעים מראש שיש עיכוב ויש לכם אפשרות ליצור קשר – עדיף. יש באתר צ׳ט מאוד יעיל אז תוכלו להעביר שם הודעה בקלות (עשיתי כבר בדיקות וזה נראה בנאדם אמיתי ולא בוט).

מהם תנאי הביטול?

ניתן לבטל רכבים קטנים (עד מיניבוס 7 אנשים כולל) עד 5 שעות לפני ההגעה. לרכבים הגדולים ורכבי הפרמיום, ניתן לבטל בחינם עד 24 שעות לפני האיסוף. חשוב לבדוק את התנאים באתר בעת ההזמנה.

איפה פוגשים את הנהג?

הנהג יחכה בקבלת הפנים עם שלט שעליו רשום את השם שלכם.

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים