ציוד לטיולים בחו״ל עם ילדים – המלצות מהקבוצה

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

הדברים היחידים שאנחנו באמת צריכים לקחת איתנו לחו״ל הם דרכונים (בתוקף!) וכסף או כרטיסי אשראי. אבל יש כל מיני מוצרים שיכולים להקל על הטיול שלנו, במיוחד הטיסות. הנה ציוד לטיולים בחו״ל עם ילדים שעליהם אני או חברי הקבוצה מטיילים בחו״ל עם ילדים ממליצים. 

תוכן עניינים

נרתיק לדרכונים

נרתיק לדרכונים ומסמכים
נרתיק לדרכונים ומסמכים

את הנרתיק הזה לדרכונים רכשתי ב-2010 בדיוק לפני שאני ובעלי טסנו לטיול של 4 חודשים באסיה. מעבר לכל הטיול ההוא, שכלל בסביבות 20 טיסות, הנרתיק טס איתי לחו״ל בסביבות 40 פעמים ועדיין במצב מושלם. אנחנו עכשיו משפחה של 5 נפשות וזה מחזיק לי לא רק את כל הדרכונים שלנו, אלא גם את הדרכונים הזרים שלנו. כלומר, בקלות אפשר לאכסן בנרתיק 8-10 דרכונים. יש מקום לשים כסף, הרבה כיסים מכל מיני סוגים (למשל שמרתי שם סימים בינלאומיים). זה מוצר מאוד זול שאני אישית מאוד נהנית ממנו. 

לרכישה באליאקספרס 

בוסטר מתנפח – באבלבאם

בוסטר מתנפח Bubblebum
בוסטר מתנפח Bubblebum – מתוך האתר הרשמי Bubblebum.co.il

אני באמת מאוהבת בבוסטר זה, ועכשיו שנאלצנו להעביר את הבכורה לבוסטר רגיל בלי גב ברכב – עכשיו אני רואה שהוא בעצם יותר טוב מהרגילים. אנחנו כבר משתמשים בבאבלבם כבוסטר ספייר לסבים או לחוגים וחברים וכל חוויה שלנו איתה חיובית ביותר. במשקל חצי קילו בלבד, הבוסטר נכנס לכל תיק ומזוודה – גם טרולי. יש לבוסטר קליפס מיוחד שמחזיק את חגורת הבטיחות על הכתף של הילד במקרה של תאונה. כתבתי סקירה של הבאבלבם כולל הדגמה וההתרשמות של הבת שלי. ניתן לרכוש את הבוסטר באתר הרשמי בארץ או להזמין מאמאזון אם אתם לא ממהרים (וזה משמעותית יותר זול). נכון לינואר 2023, הבאבלבאם כבר לא שולח לארץ מאמזאון, אבל יש מוצר נוסף זהה כן, אותו תוכלו לראות פה

לרכישה באתר הרשמי בארץ

לרכישה באמאזון

לרכישת המוצר הזהה באמזאון של היקפופ

תיק גב לנסיעות

תיק גב לטיסות

תיק גב משגע וקל שעונה על דרישות הגודל לטיסות וגם מכיל בתוכו המון כיסים ומקום לציוד. התיק עמיד במים, יש בו מטען USB מובנה, יש כיס פנימי מוגן מפני גניבות, כיס מיוחד לנעליים, ועוד. 

לרכישה באמאזון

מזוודת בימבה טראנקי

מזוודת בימבה טראנקי
מזוודת בימבה טראנקי

רבות כבר נכתב על מזוודת הבימבה טראנקי. הנה סקירה מלאה של המזוודה. בקצרה, זה מזוודה עם גלגלים עליה ילדיכם יוכל לרכב בשדה במקום ללכת. המזוודה יכולה להכיל די הרבה (אנחנו בקלות אורזים בה בגדים לשבוע), והוא מספיק קטן שנחשב טרולי בכל חברות התעופה. 

כרגע לא ניתן לרכוש אותו בחו״ל אונליין, יש דומים באליאקספרס וניתן לרכוש בחנויות בארץ. 

 

תיק לשליחת כסא הבטיחות או העגלה למטוס

תיק לעגלה ותיק לכסא בטיחות לטיסות
תיק לעגלה ותיק לכסא בטיחות לטיסות

אחת השאלות שחוזרות על עצמן בקבוצה היא לגבי שליחת כסא הבטיחות בטיסה ואיך להגן על הכסא והעגלה. באופן אישי, אנחנו לא נתקלנו בבעיות עם העגלה שלנו ותמיד קיבלנו אותה שלמה. אבל מכיוון שהיו דברים מעולם, הרבה מחברי הקבוצה מעדיפים להגן על הציוד היקר שלהם. העלות של התיקים האלו מאוד נמוכה, האמת, אפילו כשמשכללים עלות משלוח מחו״ל. חשוב לציין שאלו כמו שקים חזקים, כלומר הם יגנו על הציוד מלכלוך וכ״ו, אבל הם לא קשיחים וההגנה לא תהיה בפני שבירה.

להזמנת כיסוי לטיולון (מטרייה) מאמזון

להזמנת סיכוי לכסא בטיחות מאמזון

כרית לרגליים לטיסה

כרית לרגליים לטיסה
כרית לרגליים לטיסה

אחד הדברים המבאסים בטיסה עם ילדים הוא כשהם עייפים ורוצים לישון אבל לא מוצאים תנוחה נוחה. (למען ההגינות, גם לנו זה לא נעים, אבל אנחנו כבר יודעים להתמודד בלי לבכות.) הכרית הזאת מתנפחת ונכנסת במקום בין הכסא למושב לפניכם, וכך הילדים יכולים לשכב יותר בנוח – או לפחות לשבת עם הרגליים למעלה. יש כמה המלצות חמות בקבוצה ספציפית על הכרית הזאת.

לרכישה באמאזון

שקיות וואקום ללא שואב אבק

שקיות וואקום ללא שואב אבק
שקיות וואקום ללא שואב אבק

כולנו אוהבים לטוס לאו קוסט, אבל רובנו גם אוהבים להביא הרבה בגדים – וגם לקנות הרבה בחו״ל. לשם כך נועדו שקיות הוואקום ללא שואב הנפלאות האלו! ממלאים אותן (לא יותר מדי), מגלגלים כדי להוציא אוויר, סוגרים, וחוסכים המון מקום! אנחנו ממש אוהבים את שלנו. למי שעוקב הרבה בקבוצה, אתם יודעים שאני אוהבת לגלגל את הבגדים שלנו. עשיתי הרבה בדיקות ושניהם חוסכים מקום באותה הצורה, אז מה שנוח לכם.

לרכישה באמאזון

קוביות אריזה

קוביות אריזה באליאקספרס

אמ;לק לכם: אף פעם לא הבנתי את הקונצפט של קוביות האריזה ולא התחברתי אליהן. עד שקיבלתי סט והשתמשתי בהן כשארזתי ליפן – ואני מכורה! אני רק מבואסת שאין לי גם סט לכל ילד (בצבע אחר). מגיעים מספר קוביות בגדלים שונים. בקטן שמים תחתונים/ גרביים וחזיות, בבינוני חולצות ובגדול מכנסיים/שמלות. מגלגלים את הבגדים כדי למקסם את המקום. אני מכורה לזה! כל כך קל לי עכשיו למצוא את כל מה שאני מחפשת, אני ממליצה בחום רב לרכוש צבע שונה לכל בן משפחה (יש בלינק הרבה צבעים לבחירה) וככה גם תוכלו בשלוף למצוא לכל אחד את מה שהוא צריך. (אגב, לילדים אנחנו מגלגלים סטים של בגדים יחד אז פחות תהיה חלוקה לפי סוג בגד אצלם).

לרכישה באליאקספרס 

קוביות אריזה מתכווצות

קוביות אריזה מתכווצות

יותר יקרות אבל יותר שוות! את קוביות האריזה האלו אנחנו אורזים כרגיל, אבל הן בנויות בצורה מיוחדת שמאפשרת לנו להוציא. מהן את האוויר ובעצם להקטין את המקום שלהן במזוודה או בטרולי. ניתן לרכוש אותן בהמון צבעים כדי שכל אחד יקבל צבע אחר ובסטים של 3 או 5.

לרכישה באמאזון

אוזניות לילדים – חד קרן, מפרץ ההרפתקאות ועוד

אוזניות לילדים חד קרן
אוזניות לילדים חד קרן

תודו שאלו האוזניות הכי חמודות שראיתם בחיים שלכם! הם מגיעים בעוד מגוון סגנונות (ארנב, שועל, פנדה וצפרדע, למשל) ומה שאני אוהבת בהן הוא שהן לא מרגישות כמו אזניות (שהילדים שלי פחות אהבו בגילאים הצעירים). מכיוון שהן נועדו לילדים, יש הגבלה על העוצמה, אז הילדים שלכם לא יוכלו לפגוע לעצמם באזניים. ובונוס סופר מדליק: אפשר לגם לשים את הפליז על העיניים כדי לעשות להם חושך בטיסות.

לרכישה באמאזון 

מיטה מתקפלת לפעוטות וילדים קטנים

מזרן מתנפח לפעוטות וילדים קטנים

שימו לב שהמיטה מתאימה עד גיל 8-9 בערך, תלוי בגודל הילד. המידות הפנימיות הן 1.30 מטר. המיטה מתנפחת ומצויינת גם לילדים קטנים, וניתן לנפח אותה בקלות. את המזרן ניתן להוציא ולכבס.

לרכישה באמאזון

צבעי Crayola Twistables

Crayola Twistables
Crayola Twistables

מה שאני ממש אוהבת בצבעים האלו הוא שהם לא נשברים בקלות, לא מלכלכים, ולא צריך לחדד אותם. רק צריך לסובב ולהוציא עוד קצת מהחוד. חשוב לפקח בקטנה על הילדים כדי לוודא שהם לא מסובבים ומוציאים המון מהצבע ואז זה כן יכול להשבר. הצבעים הם של חברת Crayola, מה שאומר שהם איכותיים מאוד וללא רעלים. חשוב לציין שבאמאזון זה נחשב add-on item, כלומר אפשר רק לרכוש אותו בנוסף לדברים אחרים שרוכשים באתר. העלות כולל משלוח הוא 42 שח (לחבילה של 24), אבל יכול להיות שמחיר המשלוח יורד כשמוסיפים את זה להזמנה אחרת.

לרכישה באמאזון 

סיר נייד מתקפל ומקטין אסלה

סיר מתקפל ומקטין אסלה

אחד הדברים הכי טובים שהיו לנו! אפשר לשתמש בכל שקית וממש לא חובה להשתמש באלו שמגיעים איתם. הסיר מתקפל ממש בקלות ונכנס לתיק בלי בעיה, ואפשר להשתמש בו בשטח או בתור מקטין אסלה. אנחנו רכשנו את זה בשביל הארץ וזה טייל איתנו המון בעולם. בארץ עולה פי חמש לפחות.

להזמנת הסיר המתקפל באליאקספרס

מטען נייד של מירקייס Miracase

ציוד לטיולים בחו״ל עם ילדים - מטען נייד Miracase
ציוד לטיולים בחו״ל עם ילדים – מטען נייד Miracase

המצלמות בטלפון הפכו לחלק בלתי-נפרד מחיינו, במיוחד עכשיו כשהאיכות לרוב מצויינת (הטלפון שלי מצלם יותר טוב מהמצלמה הרגילה שלי). לכן חשוב מאוד לקחת מטען נייד כדי שלא תגמר לכם הסוללה תוך כדי טיול. לי יש את המטען של Miracase בחוזק של 20,000 MaH, שזה כמעט 8 טעינות מלאות של הסמסונג שלי. אני פשוט לוקחת את הסוללה איתי בתיק, יחד עם הכבל שלי, ואז אני יכולה לחבר את המטען בכל עת לטלפון שלי ושל הילדה. את המטען ניתן לרכוש בסניפים של KSP והעלות שלה ירדה ל-60 ש״ח ולחלוטין שווה כל שקל. יש גם של 10,000 MaH שעושה את העבודה לחצי מההטענות ולגמרי מספיק אם זה רק עבורכם ובלי מכשירים של הילדים. אנחנו רכשנו עכשיו 3 נוספים, אחד לכל ילד.

תיק החתלה שנפתח למשטח החתלה

תיק החתלה שנפתח למשטח החתלה ומיטה

אחת ההמצאות הגאוניות! תיק החתלה עם המון מקום לציוד שניתן גם לפתוח למשטח החתלה ואפילו מיטה זמנית. התיק עצמו יכול להכיל כמה בקבוקים, בנוסף לבגדים, אוכל ומגבונים, ויש אפילו קשת ממנה אפשר לתלות צעצועים (מגיע בלי הצעצועים). שימו לב שיש שני סוגים שונים של תיקים כשבדור השני יש יותר אפשרויות. התיק מגיע אפילו עם יציאה של  USB כדי להטעין את הטלפון הנייד!

להזמנה באליאקספרס

מתאם לחשמל בכל העולם

מתאם חשמל בינלאומי

יש לנו בדיוק את המתאם הזה (קיבלנו אותו במתנה בכנס והוא משמש אותנו כבר שנים!) זה מתאם אחד עם כל האפשרויות השונות לחשמל בכל העולם, כך שלא תצטרכו כל פעם לרכוש חדש והכל נמצא במקום אחד. 

להזמנה באמאזון

מדבקה של מפת העולם לחדר הילדים

מדבקת קיר מפת עולם
מדבקת קיר מפת עולם

אז אמנם זה לא בדיוק ציוד לטיולים, אבל זה עושה קצת שמח בלב. יש לנו את המדבקות האלו בדיוק כבר שלוש שנים בחדר של הבת שלי, וחוץ מהעובדה שזה מאוד יפה ומאוד כיף להסתכל על המפה, אנחנו מאוד אוהבים להראות לילדים איפה נמצא המקום הבא שאליו אנחנו טסים.

לרכישה באליאקספרס

מפת עולם לגירוד המדינות בהם ביקרתם

מפת עולם לגירוד
מפת עולם לגירוד

כן, גם זה לא ציוד לטיסה אלא אחרי, אבל אני ממש אוהבת את מפה הזאת ויש לנו אחת בבית. כיף לגרד את המדינות בהם ביקרנו ולראות כמה מהעולם ראינו (וכמה עוד לא הספקנו). גם זאת הזדמנות טובה להכניס קצת גיאוגרפיה לבית ובלי להתחייב על קיר.

לרכישה באיביי

אוזניות שטן וחתול המתחברות בבלוטות׳ או כבל

אוזניות לילדים

אוזניות ממש מעולות שמתחברות בבלוטות׳ או עם כבל. הילד שלי עף עליהם ברמות אז הזמנתי גם זוג לתאומה שלו. שימו לב שהן לא עובדות עם סמסונג ספציפית. יש כמה צבעים לכל סוג של אוזניות, וניתן להזמין עם או בלי קופסא (הזמנו בלי קופסא והגיעו עטופים היטב). גם האוזניות האלו עם הגבלת סאונד אבל יש להם יותר מהזוג השני שפרסמנו למעלה.

להזמנת האוזניות בצורת שטן

באליאקספרס

להזמנת האוזניות בצורת חתול באליאקספרס

כיסוי למזוודות לזיהוי מהיר

רוצים לזהות את הכבודה שלכם בקלות? בעלות של כמה עשרות ש״ח בלבד, תוכלו לקשט את המזוודה שלכם וגם למצוא אותה בקלות במסופים. יש גוון רחב של סוגים וחשוב לבדוק שהגודל מתאים למזוודות שלכם.

להזמנה באליאקספרס

תגיות לאיתור מזוודות אבודות

במיוחד עכשיו, כשכל כך הרבה מזוודות לא מגיעות ליעד, במחיר קטן מאוד תוכלו לתייג את המזוודות שלכם. אמנם זה לא יעזור לכם לקבל אותם מהר יותר, אבל לפחות תדעו איפה הם נמצאים. בונוס: אפשר גם לחבר אותם לאופניים חשמליים או קורקינטים אם אתם באזור בו גונבים הרבה אופניים או קורקינטים. המחירים בארץ שווים או זולים מהאתרים בחו״ל אז לא ממש שווה להזמין אותן מחו״ל.

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים