אטרקציות לילדים ומתבגרים בחו״ל – בלוגרים ממליצים

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

חום ושאלתי אותם: איזה אטרקציות לילדים ומתבגרים בחו״ל הילדים שלכם הכי אהבו? התשובות עם הסברים לפניכם.

מיכל מנור, רואה עולם – Zip Trek Adventure Park, סקוטלנד

אטרקציות לילדים ומתבגרים - Zip Trek Adventure Park
אטרקציות לילדים ומתבגרים – Zip Trek Adventure Park

האטרקציה שבני הכי אהב היא אומגה או בלעז zip line. היינו בכמה אומגות בחו”ל וזו שהוא הכי אהב (למרות שהיה קשה לבחור) היא האומגה שעשה בגיל 14 במהלך הטיול שלנו בסקוטלנד. למעשה זו הייתה הפעם הראשונה שהוא היה בפארק של מסלולי אומגות.

השילוב של הראשוניות של חווית הגלישה, האדרנלין המטורף מעצם ההימצאות בין שמיים לארץ והיופי של היער הסקוטי מזכה את Zip Trek Adventure Park במקום הראשון. מדובר במסלול באורך שני קילומטר (מפוצלים) בין צמרות עצים, מעל עמק עם נחל מפכה מתחת.

זו אטרקציה שצריך להירשם אליה מראש היות ומדובר בקבוצה קטנה שיוצאת עם מדריך. המדריך מלמד כיצד מחברים ומשחררים את הריתמה ואת המחברים ואז יוצאים ביחד למסלול, כאשר כל אחד גולש לבד בתורו.

המקום הוא פארק האומגות הראשון של בריטניה. הוא ממוקם ליד אבימור שנמצאת ברמה הסקוטית, הנסיעה אליו יפייפיה ואפשר לשלב אותו בחלק מביקור בשאר האטרקציות של האזור.

ינינה זסלבסקי אפק, אפקים מטיילים – איסלנד

אטרקציות לילדים ומתבגרים - איסלנד
אטרקציות לילדים ומתבגרים – איסלנד

האטרקציה האהובה ביותר על ילדי המשפחה היתה טבילה במים. מבחינתם יום שמסתיים בטבילה במקור מים כזה או אחר הוא יום נהדר. מכיוון שאנחנו ההורים פחות אוהבים חופי ים, הלכנו על בריכות או טבילה באגמים.

המדינה שהביאה את הנושא הבריכות והטבילה היומית לדרגת שלמות היא איסלנד. באיסלנד בכל כפר קטן ככל שיהיה, תמצא בריכה ציבורית שעלות הכניסה אליה היא זולה מאוד. בכל ברכה כזאת יהיה איזור לקטנטנים, ולעיתים קרובות גם מגלשת מים. הבריכות האלה אינן מקורות אבל המים חמים במיוחד. במשך כמה טיולים נהגנו לחפש מקומות לינה שיש בהם בריכות, קטנות ככל שיהיו, כדי להנות מטבילה משותפת בסוף היום. עוד יתרון הוא שהילדים חוזרים מהבריכה הציבורים מקולחים, ועייפיים. מה שמבטיח לנו ההורים – ערב שקט.

תשאלו מה עם פרקי מים ? ובכן פארק מים בהגדרתו הוא אטרקציה שמצריכה להקצות לה זמן (וכסף) – לפארק מים הולכים פעם או לכל היותר פעמיים בטיול. בריכה לעומת זאת מאפשרת הוצאת מרץ יומיומית, במיוחד אם מדובר בנסיעות ארוכות, ומבטיחה צ’ופר של סוף היום. אגב, ברגע שהילדים מתחילים להתבגר, והמודעות למראה הגוף מתפתחת, ההליכה לבריכה הופכת אופרציה מסובכת : איך אני נראית? צריך להוריד שערות מהרגליים.. אני צריך בגד ים חדש…

סיון רביבו – פארק אירופה ביער השחור, גרמניה

אטרקציות לילדים ומתבגרים - Park Europa
אטרקציות לילדים ומתבגרים – Park Europa

בקיץ האחרון היינו ביער השחור, שהוא יעד אולטימטיבי למשפחות. האזור מהמם, שופע גווני ירוק, ומלא אטרקציות לכל הגילאים – מפלים, רכבלים, מגלשות הרים, פארקי חבלים, פארק מים, מסלולי טבע, עיירות ציוריות, שופינג… הא כן, וגם לונה פארק אחד…כזה שולי, קטן…Europa Park. אם תשאלו את הילדים, למרות שבהחלט נהנו מאוד מכל האטרקציות, זו מבחינתם הייתה פיסגת הטיול.

מה לא נאמר כבר על הפארק הזה? שהוא ענק, שיש בו מגוון מתקנים לכל גיל, ובקיצור שהוא אחד המדהימים אם לא ה- והוא באמת כזה. אז תהיו מוכנים ליום מדהים ומתיש כאחד! והנה מספר טיפים מניסיוננו – למרות ששעת הפתיחה הרישמית היא 09:00, השערים היו פתוחים כבר מ- 8:30. מומלץ להקדים! הכרטיס השחור גם מקנה כניסה חינם, וגם חוסך את העמידה בתור בכניסה. הורידו את האפליקציה של פארק אירופה לסלולרי וסמנו בה מראש את המתקנים הרלוונטים. כך תוכלו לראות את זמן ההמתנה און ליין, וגם לנווט בעזרתה בפארק.

נועה בר-נס, ArTerminal – לגולנד, דנמרק

אטרקציות לילדים ומתבגרים - לגולנד דנמרק
אטרקציות לילדים ומתבגרים – לגולנד דנמרק

שאלתי את הבנות שלי מה האטרקציה האהובה עליהן בחו”ל, וברוב מוחץ של שני קולות זכה פארק לגולנד בבילונד, דנמרק. האמת שאני לגמרי מסכימה. הפארק מתאים לכל הגילאים, יש מתקנים לקטנטנים עם איזור של חלקי דופלו ענקיים, וגם מתקנים מפחידים לגדולים. מעבר למתקנים יש את האיזור ובו ערים קטנות בנויות מלגו בצורה מאד מרשימה ובכלל כל הפארק מלא בפסלי לגו מדהימים. כשהיינו היה נעים, לא עמוס, והיו מגוון מסעדות.

אנחנו ישנו במלון שבתוך הפארק שזו חוויה בפני עצמה. כל המלון מלא כמובן בלגו בכל מקום: בקבלה, בחדר אוכל ובחדרים. אפשר לבחור חדר לפי נושא. אצלנו נבחר חדר של “חברות”. זה היה כמו להיות בובת לגו ללילה אחד. מאד מומלץ. בכלל האיזור של בילונד מומלץ כנקודת יציאה לעוד מקומות, ובבלינוד עצמה יש גם את פארק ללנדיה – אטרקציה מומלצת בפני עצמה.

נעמה עוזרי – Parco Baia delle Sirene, אגם גארדה, איטליה

אטרקציות לילדים ומתבגרים - Parco Baia delle Sirene
אטרקציות לילדים ומתבגרים – Parco Baia delle Sirene

בהיותנו משפחה מטיילת, בחרתי באחת האטרקציות הבולטות שהייתה לנו בצפון איטליה באגם גארדה והיא הביקור בחוף בתולות הים Parco Baia delle Sirene בפונטה סאן ויג’יליו. בחרתי באטרקציה זו מאחר והחוף היה פשוט מושלם, הכניסה אליו בתשלום ושווה כל שקל. החוף היפה נמצא ברקע ההרים סביב אגם גארדה העצום, ובתוך המים מצופי ענק כחולים שהילדים יכלו לטפס עליהם ולקפוץ למים שוב ושוב.

סביבנו שייטו להם בנחת ברבורים לבנים וברווזים מתוקים. החוף נקי ויש מדשאות, מלתחות, והמון פינות מוצלות. חשוב לדעת שיש להביא סנדלים לים כי יש אבנים במים – הילדים נהנו מאוד וגם אנחנו.

דנה לב, משפחה במסע – פארק החבלים Edenland, בוקרשט, רומניה

אטרקציות לילדים ומתבגרים - Edenland
אטרקציות לילדים ומתבגרים – Edenland

Edenland היא חורשה ענקית, כרבע שעה נסיעה מצפון לבוקרשט ובה מתחם חבלים גדול עם מסלולי טיפוס קשים ומאתגרים שיפחידו גם את המתבגר/ת שלכם (וגם אתכם) עם אומגות אמיתיות היורדות מהעצים, סקייטבורד תלוי על חוט ועוד מיני הפתעות גבוהות.

הילדים מקבלים קסדות, ריתמות טיפוס וקורס מזורז בהפעלת שאקלים ויוצאים לדרך, אל מסלוללי הטיפוס בגובה. המסלולים השונים מתאימים החל מגילאי 4 ועד לאחרון ההורים האמיצים. בפארק יש גם חוות סוסים לרכיבה, מתחם פיינטבול, מטווח, השכרת אופניים לטיול בטבע, פינת חי, מתחם גדול של גני משחקים לקטנטנים, פינת יצירה ומסעדה עם אוכל בייתי מגוון וטרי.

בקיצור, אצלנו ממליצים בחום!

עוד משהו נחמד: אפשר לשכור שלוש בקתות עץ מתוקות שבנויות על הגובה וגזעי העצים ממש עוברים בתוכן. חוויה רומנטית/מיוחדת ללילה.

אורלי אופק, חלומות באופק – פארק המים Aqua Mundo, בביספינגן, צפון גרמניה

אטרקציות לילדים ומתבגרים - Aqua Mundo, Centre Parcs
אטרקציות לילדים ומתבגרים – Aqua Mundo, Centre Parcs

הילדים שלי אוהבים מים, ומגלשות, והכי אוהבים את השילוב של שניהם – מגלשות מים! האהבה הגדולה הזאת החלה באחד מטיולינו המשפחתיים הראשונים בחו”ל, בו שהינו בכפר נופש מרשת סנטר פארקס, הידועה באטרקציה של פארק מים גדול בלב כפר הנופש – Aqua Mundo. מתוך שלל מגלשות המים המלהיבות שבפארק המים הזה, ילדיי אהבו במיוחד את מגלשת המים הסוערים החיצונית המהירה, הנקראת “Wild Water”, ובכל יום גלשו בה שוב ושוב בצהלות שמחה עליזות!

מאז זרמו מים רבים בריין וגם בתמזה, ואנו המשכנו לטייל בהנאה בחופשות הקיץ, ולשלב בכל חופשה ביקורים מהנים בפארקי מים או מרחצאות חמים. מה שבטוח – טיול עם מגלשות מים הוא תמיד הנאה צרופה!

וההמלצה שלי… התנדבות ליום (או שבוע) ב-Wildlife Friends Foundation Thailand

אטרקציות לילדים ומתבגרים - Wildlife Friends Foundation Thailand
אטרקציות לילדים ומתבגרים – Wildlife Friends Foundation Thailand

בעלי ואני יצאנו לטיול של ארבעה חודשים בסוף 2010 קצת לפני שהתחתנו, והתחלנו אותו במרכז המציל חיות בר אשר עברו התעללות (לרוב בעסקי התיירות) או שנפצעו. אנחנו בילינו שם שבוע קצר (הוא גם היה שנתיים קודם לכן). לכן, כשתכננו לטוס עם הילדים לתאילנד, היה לנו ברור לגמרי שאנחנו מתכננים את הטיול סביב עיירת הנופש Hua Hin כדי שנוכל להגיע ל-WFFT. אין ספק שליום הזה היתה השפעה אדירה על בת ה-5 שלנו שעדיין מדברת על זה כשנה וחצי אחר כך. אחרי סיור במתחם הגדול, הכולל סיפורים של החיות ואיך הן הגיעו למרכז, עלינו על משאית והלכנו להאכיל ולרחוץ את הפילים. הפספוסה הקטנה שלי לא התרגשה לשנייה מהפילה שהיתה גדולה ממנה פי ארבע – והעובדה שברגע האמת, רוב המבקרים פחדו לגעת בפילה. אני ממליצה לכם בחום לקרוא את הפוסט המלא על התנדבות בתאילנד עם פילים.

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים