פספורט קארד – ביטוח נסיעות בראש שקט

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

לפני מספר שבועות, ערכתי סקר בקבוצה מטיילים בחו״ל עם ילדים לגבי ביטוח נסיעות לחו״ל. לשמחתי הרבה, אף אחד לא רשם שהוא לא רוכש ביטוח נסיעות. אבל, להפתעתי גיליתי שהרוב המוחלט של חברי הקבוצה רוכשים את הביטוח בסמוך למועד הטיסה. מסקנותי היו חד-משמעיות: רוב הנוסעים, וגילינו את זה בתגובות לסקר, לא מודעים לעובדים שביטוח נסיעות רגיל (לא טריפ גרנטי, ביטוח ביטול מכל סיבה) מקנה גם החזר מלא של עלות החופשה במידה ומבטלים מסיבות של אשפוז או מוות (וגם סיבות בריאותיות אחרות מהסוג הקשה יותר – לא שפעת, למשל). מי שיחסית נמצא הרבה בקבוצה בוודאי נתקל במודעות באופן שוטף של משפחות שנאלצות למכור חופשות מסיבות אלו ואחרות, כשלרוב זה כתוצאה של בעיה בריאותית כלשהי שבגינו היו מקבלים החזר מלא במידה והיו רוכשים ביטוח נסיעות מראש. אחד מביטוחי הנסיעות הטובים והמקיפים – והמוכרים ביותר – בארץ הם של פספורט קארד (לינק לרכישה באמצעות סוכנות הביטוח מישורים).

פספורט קארד – איך זה עובד (לינק לרכישה באמצעות סוכנות הביטוח מישורים)

פספורט קארד של חברת דיוויד שילד מקנה ביטוח נסיעות רחב ומכסה גם אוכלוסיות וסיטואציות שרוב החברות האחרות לא מכסות (אני למשל קיבלתי דרכם את הכיסוי הטוב ביותר בהריון התאומים שלי). מה שמייחד את פספורטקארד מהאחרים הוא שהם מנפיקים לכם כרטיס נטען שאותו אתם לקוחים לחו״ל, ובמידה ותצטרכו טיפול רפואי בחו״ל – לא תצטרכו לשלם שקל. כל עלות הטיפול יוטען לכרטיס איתו תוכלו לשלם וכך תוכלי לטפל רק בעצמכם במקום בניירת כשתחזרו הביתה.

הביטוח מכסה כמובן מגוון סיטואציות רפואיות, אבל גם ביטוח מטען וביטול מסיבות רפואיות. חשוב מאוד לספר את כל האמת על העבר הרופאי שלכם על מנת לוודא שלא יהיו לכם בעיות בקבלת כספי הביטוח במידה ומשהו קורה. פספורטקארד גם יכולים לבטח בעיות קיימות (תלוי בבעיות), אז חשוב לציין הכל.

יתרונות של ביטוח נסיעות פספורט קארד (לינק לרכישה באמצעות סוכנות הביטוח מישורים)

  • אין הוצאות בחו״ל – במידה ותאלצו לקבל טיפול רפואי בחו״ל, כל עלות הטיפול יוטען בכרטיס, בניגוד לחברות אחרות בהן תאלצו לשלם ולקבל החזר כשתחזרו ארצה
  • ללא השתתפות עצמית – כל ההוצאות שקשורות לטיפול הרפואי בחו״ל מכוסות על ידי הביטוח – לא תחוייבו בחלק מההוצאות
  • אין הגבלת גיל או מצב רפואי – גם אם עברתם ניתוחים, גם אם אתם מבוגרים, אין מצב בו לא תוכלו לקבל ביטוח נסיעות שמותאם לכם
  • באובדן מטען תקבלו מזומן במיידי – בשנה שעברה, אני טסתי לניו יורק בזמן שהמזוודה שלי טסה לטיול שורשים בסין. לקח חמישה ימים עד שהמזוודה שלי הגיעה הביתה (לארץ כבר). נאלצתי לבלות יומיים בשופינג (בשבילי זה ממש לא כיף), בלי לדעת כמה כסף מגיע לי. כשחזרתי ארצה, נאלצתי לפקסס קבלות, למלא טפסים, ולחכות לקבל החזר על מה שרכשתי. פספורט קארד יטעינו לכם את הכסף ישירות לכרטיס ותוכלו להשתמש בו במקום ומיידי, בלי להתעסק עם החזרים וקבלות

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים