בנגקוק למשפחות עם ילדים – אטרקציות בבנגקוק למשפחות [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

הרבה פעמים אני קוראת בקבוצה מלא פוסטים מאנשים שמבקשים המלצות על תאילנד עם ילדים או לאיזה איים לטוס. משום מה, בנגקוק עם ילדים לא עולה בכלל. אני לא יודעת למה. אמנם האוויר לא הכי נקי בעולם, אבל בנגקוק היא עיר עצומה ומתויירת ויש בה המון פעילויות לילדים, שאפילו את מחציתם לא הספקנו לעשות בחמשת הימים שהיינו שם. לפני שנתחיל, חשוב לי לציין שבנגקוק רק היה חלק מהטיול שלנו. בטיול הראשון ב-2017, טסנו לשבועיים וחוץ מבנגקוק גם היינו בהואה הין ובסינגפור. בדיעבד, אני חושבת ששלושה מקומות בשבועיים זה יותר מדי – עדיף להתמקד בשניים. חזרנו בקיץ 2023 לביקור נוסף, הפעם עם ילדים בני 11.5 ו-9, והיינו בבנגקוק כחלק מטיול של חודש שלם שכלל איים. דבר נוסף: מכיוון שכבר היינו בבנגקוק לפני שהיו לנו ילדים, ביקרנו באתרים התיירותיים יותר שבעיניי שווה לבקר, לפחות בחלקם, עם הילדים. בנוסף, בתחתית הפוסט תוכלו למצוא אטרקציות בבנגקוק למשפחות עם ילדים.

בנגקוק עם ילדים – הטיסה עם אירופלוט (עריכה 2022: הטיול שלנו היה הרבה לפני המלחימה באוקראינה, כרגע אין טיסות עם אירופלוט)

בנגקוק עם ילדים - ערכות יצירה שהכנתי מראש
ערכות יצירה שהכנתי מראש

תכלס – תמיד חם ולח בתאילנד, השאלה היא רק עד כמה. אנחנו טסנו בתחילת אפריל, ממש כמה ימים לפני פסח. תכננו את הטיול שלנו סביב חג הסונגקראן – חג המים, שהוא אחד החגים הגדולים בתאילנד. עוד על החג בהמשך.

את הכרטיסים הזמנו עוד בקיץ והם עלו לנו $4,000 לחמשתנו. הבכורה היתה בת 5 והקטנים היו בני 2.8. אלו לא היו הטיסות הזולות ביותר כי אנחנו מעדיפים נוחות על פני המחיר הכי זול. בכללי, אנחנו מעדיפים לא להמריא לפני 9:30 בבוקר כדי שלא יתעוררו בשעות הזויות, ולא לנחות אחרי 10 בערב מסיבה דומה. טסנו באירופלוט עם קונקשן במוסקבה. זאת היתה הפעם הראשונה שטסנו עם אירופלוט. הקונקשן במוסקבה לא ארוך והשדה די גדול, אז לא בילינו יותר מדי זמן משועממים בשדה. האוכל בטיסה היה די דוחה, לכן היו ארוחות שלמות שלא מצאנו דבר לאכול חוץ מלחם. למרות שהבאנו אוכל במטוס בהלוך, בחזור דאגנו להביא יותר. מזל שבשדה התעופה במוסקבה היה בורגרקינג 🙂

שדה התעופה במוסקבה - מזל שהיה בורגרקינג
שדה התעופה במוסקבה – מזל שהיה בורגרקינג

המטוסים עצמם נוחים מאוד. מערכות הבידור שלהם מצויינות ממש, המסך ענק (ממש כל המושב לפניכם) ויש המון סרטים ומשחקים. הילדים שלנו דוברי אנגלית כך שאין בעיה של שפה, אבל אני מניחה שאין סרטים מדובבים. מה שכן, הילדים שלי לא ממש התלהבו מהאזניות ורוב הזמן צפו בסרט במילא בלי סאונד. לאחר ההמראה, הדיילות מחלקות לילדים את המתנות הכי שוות ביקום בערך לפי גילאים הילדים.

טיסת אירופלוט לבנגקוק - המתנות שקיבלו הילדים
טיסת אירופלוט לבנגקוק – חלק מהמתנות שקיבלו הילדים (מתוך האתר של אירופלוט)

טיפ ממני: אם הילדים קרובים לגיל 3, תגידו שהם כבר בני 3 כי לא מקבלים מתחת לזה. כשראינו שיש 3 סוגים שונים של ערכות, גם ״ביגרנו״ את הבכורה קצת כדי לקבל משהו שונה. יש גם ערכה לילדים גדולים יותר (לדעתי זה היה מ-8 ומעלה), ופשוט התחלפנו עם ילדה אחרת במטוס שכבר היו לה 3 ערכות כאלו. יש בהן משחקים ועטים ופאזלים ונעלי בית ופשוט המון תעסוקה. מכיוון שהיו לנו 4 טיסות (2 לכל כיוון), מיותר לציין שכשחזרנו הביתה, הדירה שלנו נראתה כאילו חברת אירופלוט העתיקה את משרדיה לחדרי הילדים.

חשוב לי להגיד שלמרות שאני כן ממליצה על אירופלוט, וטסנו איתם מאז מספר פעמים, כולל יפן, לא הייתי עולה שוב על טיסת לילה. המראנו ממוסקבה ב-21 בערב, מה שהיה 2 לפנות בוקר בבנגקוק. בשני המקומות היה לילה. אבל במשך כמעט כל הטיסה האורות דלקו וכל הזמן הכריזו על משהו חדש באינטרקום, מה שממש הקשה על הילדים שרצו לישון. כל פעם שנרדמו – ניסו למכור לנו עוד משהו. האורות סוף סוף כובו בסביבות 1:30 שעון ישראל (ומוסקבה) – אבל רק לשעה וחצי, כשהעירו אותנו לארוחת בוקר. זה היה ממש ממש מבאס ונשבענו שלא נטוס איתם שוב, אבל טיסות החזור היו מצויינות (טיסות יום) אז זאת היתה חוייה מתקנת וברור לנו שהבעיה היא בטיסות הלילה. (גם בטיסות החזור היו מלא פעמים שעלו על האינטרקום כדי למכור לנו דברים, אבל מכיוון שאף אחד לא ניסה לישון, זה לא הפריע לנו.) בטיסות הבאות היה קצת פחות נורא והיה יותר קל לישון, אז אולי תלוי בטיסה עצמה.

לינה בבנגקוק – איירבנב

בנגקוק עם ילדים - הבריכה בדירת Airbnb
הבריכה בדירת Airbnb

מכיוון שתאילנד אמורה להיות זולה, חיפשנו בהתחלה מלון. בהרכב שלנו, תמיד קשה יותר למצוא חדר כי בדרך כלל זה מוגבל לארבעה אנשים. מה שלא עשינו, לא מצאנו מלון טוב עם ביקורות טובות במחיר יותר זול ממה שהיינו משלמים באילת. זה היה ממש מוזר. הייתם חושבים שזה יהיה רמז טוב לעובדה שתאילנד כבר לא זולה כמו פעם, אבל כמובן שלא קלטנו את זה עד שהגענו. לבסוף, החלטנו על לינה באיירבנב. הדירה שבחרנו היתה מהממת וכמה דקות הליכה מקניון ענק ומתחנת רכבת  Sky train.

בנגקוק עם ילדים - שירותי ההורים בדירת Airbnb
שירותי ההורים בדירת Airbnb

בדירה יש שני חדרי שינה וסלון, מכונת כביסה ומייבש, מטבחון, שני חדרי אמבטיה (בחדר ההורים יש אמבטיה ענקית עם גקוזי – אבל חלונות שקופים. זה היה המינוס היחיד של הדירה מבחינתנו – לא משנה כמה זמן נהיה ביחד, אני לא רואה זמן שבו יהיה לגיטימי שלא תהיה לי פרטיות בשירותים 🙂 אבל היה עוד אחד אז לא נורא). הבניין עצמו חדש לגמרי, אפילו לא אוכלס לחלוטין. על הגג יש בריכה שניתן לשחות בה כמה שרוצים – בפועל הלכנו רק פעמיים. יש במרחק כמה דקות הליכה מהדירה חנויות נוחות של 7-11, ובמרחק 2 דקות הליכה נוספות יש את תחנת הרכבת והקניון The Emporium. הקניון יוקרטי ובכלל לא זול (חוץ מהאוכל), אבל הוא היה לנו מצויין. יש בו סופרמרקט ענק, ומסתבר שבאזור הזה גרים הרבה זרים אז כל הצרפתים, אמריקאים ויפנים מגיעים לסופר הזה לקניות. בואו רק נגיד שבתור אמריקאית וצרפתי – בילינו המון זמן בסופר הזה. (קבלו $40 הנחה להזמנה באיירבנב פה)

היום הראשון – או מה שנשאר ממנו – קניון Emporium והתחלת חגיגות הסונגקראן

כבר בשדה קיבלנו סיפתח למה שאנחנו עומדים לחוות. עצרו אותנו בכל מקום וביקשו לצלם את הילדים – עובדות בשדה שלפו טלפונים עם כיסויים ענקיים של הלו קיטי, מה שכמובן עזר לפוזות של הילדים. עד שעברנו את ביקורת הדרכונים – הילדים היו בטוחים שהם כוכבי קולנוע מפורסמים בתאילנד. כמה בטוחים? כשהלכנו לאכול באותו הערב, קלואי (2.8) פשוט נפנפה לכל מי שעבר לידה ואמרה לו hello בציפייה מלאה שזה מה שמתבקש ממנה.

למרות שאנחנו בכללי מאוד אוהבים להתנייד בתחבורה ציבורית, זכרנו את בנגקוק בתור עיר פחות נגישה מבחינת תחנות הרכבת, וביררנו מראש לגבי התחנה לידנו. ואכן, אין מעלית בתחנה. מכיוון שאנחנו עדיין היינו עם עגלת תאומים, החלטנו לקחת מונית. כשבחרנו את האיירבנב שלנו, מה שהכריע בינו לבין אחד אחר באותו האיזור היה שבעלת המקום עוזרת לארגן את ההסעה לדירה, וכך היה.

הגענו לדירה בסביבות 12, התקלחנו, ויצאנו לקניון לאכול. יש להם קומה שלמה של מסעדות, ושם גם יש את הסופר הענק. התיישבנו באחת המסעדות שם, לקחנו גלידה לילדים (במחיר לגמרי זהה לארץ!), והלכנו לכיוון הסופר. בעלי נכנס לקנות כמה דברים לדירה לארוחת בוקר, ומוכרת באחת העמדות נדלקה על הילדים ונתנה להם עוגיות בחינם. כשסיימו לאכול, הצטרפנו לבעלי כי הוא אמר לי שאני חייבת – ו-וואו, אני ממש שמחה שסיפר לי כי המקום ענק ומלא באוכל מעולה מכל העולם. יש אפילו עגלות קטנות לילדים (שמצאו מלא דברים של פפה פיג, אז הם היו בשמיים).

בנגקוק עם ילדים - הסופר
הסופר

בעודנו מחכים לבעלי שישלם, פתאום השיר Get Happy התחיל להתנגן – וכל העובדים מהסופר יצאו והתחילו לרקוד בפלאש מוב!

בנגקוק עם ילדים - הופעה בקניון
הופעה בקניון

חזרנו לדירה די שפוכים. לא ישנו הרבה בטיסה, למרות שהילדים שלנו באמת אחלה בטיסות וישנים מצויין, פשוט היה כל הזמן מלא רעש. ניסינו להשאיר אותם ערים כמה שיכולנו, ובערב היתה תהלוכה מהממת לכבוד חג הסונגקראן שרציתי שהילדים יראו, אבל הם פשוט נשפכו בסביבות 6 בערב – אז הלכתי לבד כי זה היה ממש מתחת לדירה ועד לקניון.

תהלוכת הסונגקראן Songkran
תהלוכת הסונגקראן Songkran

כל המיצגים היו מהממים, מלאים באורות. גם אני הייתי ממש עייפה אז לא נשארתי ממש עד הסוף, אבל היה ממש יפה ואני מאוד שמחה שהלכתי.

תהלוכת הסונגקראן Songkran
תהלוכת הסונגקראן Songkran

בנגקוק עם ילדים – היום השני – עולם הדינוזאורים Dinosaur Planet ועיר השלג Snow Town – שתי האטרקציות נסגרו

בנגקוק עם ילדים - עולם הדינוזאורים - מוצאים אותנו?
עולם הדינוזאורים – מוצאים אותנו?

אחד הימים הכיפיים ביותר בטיול שלנו! את הבוקר פתחנו בעולם הדינוזאורים שהיה במרחק 7 דקות הליכה מהדירה שלקחנו. על עולם הדינוזאורים קראנו ביקורות מערובות. למרות שכולם אהבו את המקום, הרוב אמרו שהוא קטן מאוד ושכדאי לתכנן שם רק מספר שעות (שעתיים עד שלוש). אני מאוד שמחה שקראנו את הביקורות האלו מראש כי הם נכונים – אבל מכיוון שנערכנו לכך מראש, לא התבאסנו מהמקום. מה שכן, כל מה שהיה שם – היה נפלא. כבר כשנכנסים, רואים דינוזאורים ענקיים, ושלושת הילדים ממש התלהבו. מה שכן, לצערי הרב המקום נסגר אז שווה לבדוק אם פתחו מחדש, אבל נכון לאפריל 2019 כבר היה סגור.

בנגקוק עם ילדים - עולם הדינוזאורים
עולם הדינוזאורים

פעם בחצי שעה בערך, יש סרטון באנגלית (אולי גם בעוד שפות) שמסביר את התפתחות העולם והדינזאורים בצורה קלילה אבל עם הופעת אור-קול ממש מגניבה.

בנגקוק עם ילדים - עולם הדינוזאורים
בנגקוק עם ילדים – עולם הדינוזאורים

מעבירים את כולם בכמה חדרים שונים לסיור ממש מגניב, וזה עובר במין מיני-מוזיאון כזה.

בנגקוק עם ילדים - עולם הדינוזאורים
עולם הדינוזאורים

בסוף, יש סוג של ״הצגה״ בתוך ״מעבדה״ לחקר דינוזאורים, ובאמצע מגיע דינוזאור שקצת הפחיד את הקטנים יותר. בכל מקרה, זה היה ממש מעניין ומעולה ומצחיק, אבל אם הילדים מפחדים, אפשר לזוז אחורה לעוד אזור.

בנגקוק עם ילדים - עולם הדינוזאורים
עולם הדינוזאורים

כשיוצאים מהסיור הראשוני, יש מספר מתקנים. במשך היום, יש גם כמה הצגות סגנון אינדיאנה ג׳ונס. היה לנו ברור שזה לא בשביל התאומים, וכרטיס הכניסה הוא לכל היום, אז ניצלנו את העובדה שזה קרוב לדירה וחזרתי להופעת הערב עם הבכורה. לצערי, מכיוון שכבר היה חשוך, האורות וה״אש״ הלחיצו אותה ועזבנו אחרי 5 דקות.

בנגקוק עם ילדים - עולם הדינוזאורים
עולם הדינוזאורים

אבל כל המתקנים והמיצגים שהיו בעולם הדינוזאורים היו ממש כיפים, הילדים מאוד נהנו, ולגמרי הייתי חוזרת לשם שוב.

בנקודה הזאת – הקטנים היו שפוכים ממש. החלטנו שבשביל השפיות של כולנו, עדיף לחזור לדירה כדי לנוח קצת. כולם ישנו ואז יצאנו לאטרקציה השנייה שלנו לאותו היום – עיר השלג Snow Town. מסתבר שאנשים פשוט לא ידעו שזה קיים וחבל – כי הילדים נהנו בטירוף, במיוחד שעבורם זאת היתה הפעם הראשונה שראו שלג (או משהו דמוי שלג) בחיים שלהם. עדכון: לצערי הרב, עיר השלג נסגר וכבר לא פעיל. 



כשרק נכנסנו, חשבנו שהמחיר ממש יקר וקצת התבאסנו, אבל אז נהיה מגניב. העלות היא 600 באט לאדם מגובה 70 סמ. התאומים שלי היו בני 2.8 והבת (״הגבוהה״) היתה 85 ס”מ אז כנראה שזה רק בחינם עד גיל שנתיים בערך. צריך להביא גרביים כי נותנים שם מגפי שלג. אם לא מביאים, ניתן לקנות זוג ב-50 באט. יש אביזרי קור בתוספת תשלום כמו כפפות, אבל הסתדרנו בלי. יש שם הרבה דברים אחרים בתוספת תשלום אבל לא לקחנו כלום חוץ ממגלשת שלג sled אחד ב100 באט. יש גם גדול יותר ב150, אבל אנחנו הצלחנו על ה100 להתגלש הורה וילד קטן – בת ה5 התגלשה לבד.



הם התגלשו – בלי צחוק – בערך שעה וחצי. לא נמאס להם לרגע. לאחר כמה זמן, גם הקטנים תפסו אומץ לעשות גם לבד על ההר הקטן יותר.

בנגקוק עם ילדים - Snow Town - הג׳ימבורי
בנגקוק עם ילדים – Snow Town – הג׳ימבורי

יש שם גם ג’ימבורי די קטן אבל מאוד חמוד והם בילו בו בערך חצי שעה והיו נשארים יותר לו היינו מאפשרים להם. ישנם כסאות לאורך כל המקום אז לא חייבים להכנס איתם.

בנגקוק עם ילדים - Snow World - עמדת הקפה להורים
בנגקוק עם ילדים – Snow Town – עמדת הקפה להורים

להורים יש עמדה של קפה חינם ליד השלג, מה שתמיד נחמד, במיוחד כי גם ההורים משלמים כניסה.

בנגקוק עם ילדים - Snow Town - משחקים
Snow Town – משחקים

יש גם משהו של סקי בתוספת תשלום שלא עניין אותנו בגלל גילאי הילדים שלנו, וגם תחנה של נסיכות בתוספת תשלום. בהמשך, יש גם מקום קטן של משחקים חינם כמו הוקי אוויר ועוד כמה משחקים.

בנגקוק עם ילדים - Snow Town - תיפוף
Snow Town – תיפוף

סך הכל נחמד. משם כבר העיפו אותנו כי סגרו את המקום. היה גם אונסן קטן לרגליים (מעיינות חמים כאלה יפנים) אבל לא הספקנו. חשבנו שרק נהיה שם שעה, שעה וחצי גג, בסוף היינו שעתיים וחצי וזה גם היה כי העיפו אותנו והיה מאוחר (כמעט 20!) אחרת היינו נשארים יותר זמן. בדיעבד, חבל שלא הלכנו מיד כשהקטנים קמו מהשנ״צ. זה שבר לנו את החום בצורה ממש מדליקה, ולילדים שלנו זאת הפעם הראשונה בשלג (שהרגיש אמיתי לגמרי) אז היתה חוויה כיפית בטירוף (מה שגרם לטנטרום ממדרגה ראשונה מאחד הקטנים). גם פה קיבלנו מתנות בחינם – העובדים נתנו לילדים בובות והיו לנו שני sleds נוספים אבל לא שילמנו על אף אחד מהם – אנשים פשוט נתנו לנו את שלהם.

מכיוון שיצאנו משם (בכוח) ב-20 בערב, הילדים היו שפוכים לגמרי, אז אכלנו משהו מהיר בקניון וחזרנו לישון בדירה. אני די בטוחה שאת הקטנים כבר סחבנו הביתה על הידיים לקראת הסוף.

היום השלישי – האקווריום Sea Life, סיבוב בקניון Siam Paragon, וכיף בבריכה בדירה

ביום השלישי, נסענו לקניון Siam Paragon כדי לבקר באקווריום. קראתי אונליין שאפשר לקבל בקניון כרטיס תייר מיוחד המקנה הנחות בקניון – כולל לאקווריום כל מיני חנויות שהיינו צריכים למשכן ילד עבורם. ביציאה מתחנת הרכבת היה שוק איכרים ממש מגניב והסתובבנו בו יחסית הרבה זמן, אז החלטנו לאכול ארוחת צהריים מוקדמת כדי לא להתקע רעבים באקווריום. בדיעבד, יש באמצע האקווריום מסעדה קטנה עם נקנקיות ונשנושים וזה לגמרי היה משביע אותם. המחירים היו ממש טובים אז לא הייתי מהססת לקנות שם נקניקייה או פופקורן אם תרצו. פה תוכלו לרכוש כרטיסים מראש במעל 30% הנחה, כך תחסכו כסף וגם תור. פה תוכלו גם לרכוש כרטיס משולב לאקווריום ומאדאם טוסו.

בנגקוק עם ילדים - הכניסה לאקווריום
בנגקוק עם ילדים – הכניסה לאקווריום

האקווריום  Sea Life בבנגקוק הוא מהמפורסמים בעולם והגדול בדרום-מזרח אסיה. הוא לא גדול בכלל, אבל הוא כן מרשים ביותר והילדים מאוד נהנו. כבר בכניסה, המקום מתוכנן היטב עם מספר מיצגים בזמן שההורים מחכים בתור לשלם.

בנגקוק עם ילדים - משקפיים מיוחדות באקווריום
משקפיים מיוחדות באקווריום

הילדים קיבלו מסכות מיוחדות – הבנות לבשו אותן בכיף, הבן חשב שבגיל 2.8 הוא מבוגר מדי לצעצועים של ילדים.

בנגקוק עם ילדים - Sealife Bangkok - הפנגווינים
Sealife Bangkok – הפנגווינים

כמובן שהיו דגים וחיות מכל הסוגים, מינים והגדלים – והכל הלהיב אותם. המקום עצמו בנוי ממש יפה והיה באמת תענוג, במיוחד לאור העובדה שבחוץ היה בסביבות 650 מעלות סלציוס בצל.

בנגקוק עם ילדים - Sealife Bangkok
Sealife Bangkok

עוד דבר: שווה לשאול בכניסה מתי ההופעה של בתולות הים. לא ידענו/זכרנו שיש, והגענו לשם לקראת הסוף. רק תפסנו בסביבות 7-8 דקות של המופע, אבל הוא היה מאוד מושקע ומאוד מגניב, ואפילו אנחנו נהנו ולרגע שכחנו שבני אדם לא יכולים לנשום מתחת למים.

בנגקוק עם ילדים - Sealife Bangkok - מופע של בתולות הים
Sealife Bangkok – מופע של בתולות הים

חזרנו לדירה יחסית מאוחר לשנ״צ, אבל מוקדם מדי כדי ללכת לישון, אז נחנו קצת, ראינו קצת טלויזיה, ואז עלינו למעלה לגג לשחות בבריכה. אכלנו ארוחת ערב קלה בדירה והלכנו לישון כי למחרת היתה לנו נסיעה ארוכה (יחסית) להואה הין. על הואה הין אכתוב בפוסט נפרד, אז אקפוץ ליום האחרון שלנו בבנגקוק לפני שחזרנו ארצה.

בנגקוק עם ילדים – היום האחרון – חג המים סונגקראן Songkran ובית הקפה של חדי קרן

בנגקוק עם ילדים - Songkran
חג המים Songkran

את רוב חג המים Songkran עברנו בהואה הין – רק היום האחרון היה בבנגקוק כשחזרנו לעיר. הסונגקראן הוא ראש השנה התאילנדי וחוגגים אותו בזריקת מים אחד על שני במשך ימים שלמים. כלומר, בימים האלו, קחו בחשבון שתרטבו – והרבה.

בנגקוק עם ילדים - סונגקראן
חג המים סונגקראן

בכל מקום בבנגקוק מוכרים רובי מים וכיסויים לטלפונים (אנשים חכמים), בלוני מים וכל מיני דברים מגניבים.

בנגקוק עם ילדים - סונגקראן
סונגקראן – ככה נראה אושר

כמובן שלילדים זה היה כיף לא נורמאלי – בכל מקום שהלכנו אליו השפריצו עלינו. מכיוון שהילדים שלנו קטנים, הכנו אותם מראש שידעו שזה קורה. בנקודה כלשהי, זה ״מלחיץ״ כי יש בכל מקום ברכבות ובקניונים אנשים עם רובי מים. הרוב רק משפריצים קצת, במיוחד על הילדים. הבת שלי ממש התלהבה אז ביקשה שישפריצו עליה הרבה – והיא צהלה משמחה. זאת בהחלט היתה חוייה ייחודית ומעניינת, ואני ממש ממש ממליצה לתכנן את הטיול בצורה שתהיו במדינה בחג אם אתם טסים בפסח.

בנגקוק עם ילדים - בית קפה חדי קרן - Unicorn Cafe
בית קפה חדי קרן – Unicorn Cafe

סגרנו את היום ובעצם את החופשה בבית קפה של חדי קרן. אין לי מספיק מילים להגיד על המקום, אתן לתמונות לדבר בפני עצמם. חוויה מדהימה לכל מי שאוהב חדי קרן, דברים של בנות, ורוד, וכ״ו.

בנגקוק עם ילדים - בית קפה חדי קרן - Unicorn Cafe
בית קפה חדי קרן – Unicorn Cafe

יש תחפושות של חדי קרן בכל המידות, גם לילדים וגם למבוגרים, אז אפשר להתחפש כדי להנות מהחוויה המלאה.

בנגקוק עם ילדים - בית קפה חדי קרן - Unicorn Cafe
בית קפה חדי קרן – Unicorn Cafe

מה שבאמת קרה. המקום קטן מאוד, אבל מספק את הסחורה. יש מלא מאכלים בהשראת חדי הקרן כמו ספגטי בצבעי הקשת ועוגות קרפים עם מלא שכבות.

בנגקוק עם ילדים - בית קפה חדי קרן - Unicorn Cafe - קינוח
בית קפה חדי קרן – Unicorn Cafe – קינוח

יש כמובן עוד המון קינוחים:

בנגקוק עם ילדים - בית קפה חדי קרן - Unicorn Cafe - בר הקינוחים
בית קפה חדי קרן – Unicorn Cafe – בר הקינוחים

ואפשר לקנות כל מיני מתנות בהשראת חדי הקרן ובכל צבעי הקשת:

בנגקוק עם ילדים - בית קפה חדי קרן - Unicorn Cafe - מתנות
בית קפה חדי קרן – Unicorn Cafe – מתנות

היו מלא משחקים לילדים שלא הספקתי לצלם כי הייתי עסוקה בלהיות ילדה בת 6 ושכחתי. יש גם כל מיני משקאות קוסמיים במיוחד:

בנגקוק עם ילדים - בית קפה חדי קרן - Unicorn Cafe - שתייה קוסמית
בית קפה חדי קרן – Unicorn Cafe – שתייה קוסמית

אין לי מה להגיד, היה פשוט מהמם. הילדים נהנו בטירוף, אני נהנתי בטירוף, ואמנם בית הקפה לא נמצא ממש במרכז העיר, אבל לגמרי שווה לדעתי את הנסיעה. מה שכן, בפעם הראשונה שהלכנו היה סגור בגלל חג הסונגקראן אז אני ממליצה בחום רב לבדוק בעמוד שלהם בפייסבוק לפני שאתם יוצאים לכיוון כדי לוודא שהם פתוחים באותו היום.

וזהו. משם הלכנו לחנות ספרים (שזאת האטרקציה האהובה עלי ועל בעלי), קנינו כמה ספרי ציור וספרי קריאה מדליקים לילדים (שוב, אצלנו דוברי אנגלית אז זה יותר קל), אכלנו וחזרנו לדירה כדי לארוז.

נפלו בעריכה

הנה עוד מגוון אטרקציות למשפחות אליהן לא הגענו בגלל חוסר זמן או גילאי הילדים שיכולות להתאים למשפחות שלכם:

  • מאדאם טוסו – מוזיאון השעווה המפורסם גם בבגנקוק. פה תוכלו לרכוש כרטיסים שגם יחסוך לכם את התור. פה תוכלו לקנות בהנחה כרטיסים משולבים עם האקווריום.
  • Siam Park City – פארק שעשועים משולב בפארק מים שנמצא כשעה מחוץ לבנגקוק. הפארק קצת ישן ועובר עכשיו שיפוצים, אבל מתאים בהחלט למשפחות. חינם מתחת לגובה מטר, כרטיסי ילדים מוזלים מגובה מטר עד 1.30. פה תוכלו לקנות כרטיסים בקרוב ל-50% הנחה כולל בופה לארוחת צהריים, ויש גם אפשרות של איסוף ממלון (אבל לא מאיירבנב והוסטלים – חשוב לבדוק מראש אם המלון שלכם כלול במידה ואתם ורוכשים כרטיס שכולל העברות)
  • שיעור בישול תאילנדי – זה ספציפית מאוד מומלץ גם לילדים, למרות שאני לא הייתי לוקחת ילד מתחת לגיל 8 אלא אם כן אתם ממש בשלנים. הבישול בקבוצות קטנות ומכינים 4 מנות שונות ואז אוכלים הכל ביחד. בחלק מהחוויה, לוקחים אתכם בטוק טוק לשוק כדי לבחור יחד את הירקות בהם תשתמשו. עשינו קורס דומה לפני הילדים ובביקור הבא בטוחה שנעשה איתם.
  • Art in Paradise – מוזיאון ה-3D – סוג של מוזיאון אשליות עם מיצגים קצת שונים מאלו שאנחנו רגילים אליהם. בלינק המצורף תוכלו לחסוף 15% מעלות הכרטיס ברכישה מראש.
  • בית הקפה Mermaid Castle Cafe  – בכיכר סיאם, 3 קומות מלאות בבת הים בקטנה ובבנות ים בכללי, כשהכל בנושא, כולל האוכל.
  • קארטינג – מגיל 7 ו-130 ס״מ גובה. יש מסלולים לילדים ולמבוגרים.
  • Dream World – פארק מגיל 3 בו הילדים יכולים לפגוש את פוקוהונטס וסינדרלה ולשחק בעולם השלג. בפארק תוכלו גם למצוא גרסאות מיניטוריות של כל מיני מקומות מפורסמים בעולם, הופעות רבות, תהלוכה ומגוון מתקנים.
  • Fantasia Lagoon – פארק מים קטן יחסית לילדים על גג קניון The Mall – אבל גם העלות קטנה. אפשר לשכור את רוב הציוד שם בעלויות מאוד נמוכות.
  • הבית ההפוך Upside Down House – דומה לבית ההפוך בפוקט, עכשיו גם בבנגקוק אפשר לחוות את הבית ההפוך (למי שלא מגיע לפוקט או לא מספיק שם).
  • Asiatique The Riverfront – מיקס של שוק לילה וקניון עם מלא מסעדות והופעות, כולל הופעת תיאטרון הבובות המפורסם (ב-19:30 בערב אז פחות מתאים לילדים קטנים, מה גם שהבובות יכולת להלחיץ ילדים קטנים יותר).
  • השוק הצף Damnoen Saduak – תאילנד ידועה על השווקים הצפים שלה, ו-Damnoen Saduak הוא אחד המפורסמים. בשוק הצף יש עשרות סירות עץ עם שלל ירקות, פירות ופרחים, ויש הרבה אוכל רחוב. השוק נמצא בסביבות 100 ק״מ מבנגקוק, לכן הוא מומלץ יותר לילדים גדולים בעיקר בגלל השעות המאוחרות והנסיעה הארוכה. שוק Amphawa הוא אוטנתי יותר, אבל קצת פחות מתאים לילדים.
  • שוק הסופ״ש Chatuchak – שוק שפתוח רק בסופ״ש עם יותר מ-8,000 דוכנים על פני 140,000 מטר. מה שכן, למרות הגודל והפופולאריות, בדרך כלל בשוק הזה אין את הדילים הכי טובים ומקובל להתמקח על המחיר.
  • הבודהה השוכב וואט פו Wat Phra Chetuphon – הבודהה השוכב הוא אחד האייקונים המפורסמים ביותר בבנגקוק והוא המקדש העתיק ביותר בבנגקוק.
  • קניון MBK – למי שצריך את השופינג, הקניון הזה לרוב זול יותר מקניונים אחרים בעיר.
  • פארק Lumpini – פארק יפה, רגוע, עם גן שעשועים ממש נחמד והמון לטאות (בעעעעע)
  • מסעדת Shabu Lab Thailand – אחת ממסעדות ה-Hot Pot ומהמומלצות יותר. במסעדות האלו מקבלים את הבשר הנא והירקות הלא-מבושלים לשולחן ומכינים את הכל בעצמכם. היינו במספר מקומות כאלו בקוריאה, יפן וסינגפור והילדים תמיד מתלהבים מהם – וגם אנחנו.
  • מוזיאון Children’s Discovery – דומה לקידזניה אבל לילדים קטנים יותר – והכניסה חינם!
  • Imagina Playland – משחקייה חדשה בקניון עליו סיפרתי ליד האיירבנב שלנו, אבל הוא עוד לא היה פתוח כשהיינו. המקום נראה ממש מעניין ושונה מרוב המקומות שאנחנו מכירים.
  • ג׳ימבורי Playtime Ekamai – על גג קניון Park Lane

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים