מלונות כשרים באיטליה – מלונות כשרים בחו״ל [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

ככל שהקבוצה גדלה, ככה גדלות הבקשות לחופשים עם התניות מסויימות. אחת הבקשות הגדולות הן מקהל שומרי הכשרות שמחפשים נופש כשר בחו״ל שלפעמים לא טסים מסיבה זו. כדי לעזור לכם לחוות את חו״ל עד כמה שניתן, ליקטתי עבורכם רשימה של מלונות כשרים באיטליה כדי שתוכלו לטוס בשקט. חשוב לי לציין שגם אפשר ללון באיירבנב ולהכין אוכל בעצמכם. בנוסף, ישנם הרבה ערים בעולם עם מגוון מסעדות כשרות. הרשימה הזאת כוללת מלונות כשרים באיטליה, חלקן מלונות כשרים למהדרין אבל לא כולן (בחלק מהמקרים לא מצאתי את מידת הכשרות). בהרבה אפילו תמצאו מסעדות כשרות לפסח. במידה ואתם מתעניינים באחד המלונות הרשומים, אני ממליצה לבדוק מול המלון על נושא הכשרות על מנת לוודא שהם עדיין כשרים במידה שאתם צריכים.

אם אתם כבר יודעים לאן אתם רוצים לטוס, תוכלי להשתמש בתפריט הזה כדי להגיע למלונות הרלונטיים.

♥ מלונות כשרים בדולמיטים – האלפים הצרפתים
♥ מלונות כשרים בונציה
♥ מלונות כשרים במילאנו
♥ מלונות כשרים בפירנצה
♥ מלונות כשרים בקאפרי
♥ מלונות כשרים ברומא
♥ מלונות כשרים בסירמיונה (אגם גארדה)

 

מלונות כשרים בדולמיטים – האלפים הצרפתים

מלונות כשרים באיטליה - My Kosher Hotel
מלונות כשרים באיטליה – My Kosher Hotel – מתוך https://www.mykosherhotel.it

למלון My Kosher Hotel יש כשרות מהדרין ויש בו מקווה, בית כנסת ובריכה פנימית מחוממת. הוא נמצא בעיירה קנצי Canazei בהרים ובמרחק נסיעה מונציה, בולצנו, אגם גארדה, גארדלנד ועוד. המלון יכול לעזור לארגן סיורים במקומות האלו ועוד. בשבת הם מארגנים קידוש על המרפסת של המלון (במזג אוויר מתאים, כמובן) וגם יש להם קלאב לילדים.

מלונות כשרים בונציה

מלונות כשרים באיטליה - Kosher House Giardino Dei Melograni 
מלונות כשרים באיטליה – Kosher House Giardino Dei Melograni – מתוך: https://www.flickr.com/photos/133886579@N04

Kosher House Giardino Dei Melograni משקיף לגטו של ונציה ומציע ארוחת בוקר חלבית כשרה (חלב ישראל) ובשבת מציע תה וקפה בחינם לאורחים. יש במלון אמבטיות מקווה, מעלית שבת והוא נמצא קרוב לבית כנסת ספרדי וצמוד לבית חב״ד.  יש בסביבה הרבה מסעדות ובתי קפה כשרים בגלל המיקום באיזור יהודי. בנוסף, המלון ממוקם כ-7 דקות הליכה מאוטובוס מים – חוייה לכשעצמה. שימו לב שבאתר רשום שהדירה (לא שאר החדרים) נמצאת בקומה רביעית ללא מעלית, אז אני לא ממליצה עליה אם יש ילדים קטנים/הרבה ציוד.

מלונות כשרים באיטליה - Locanda del Ghetto
מלונות כשרים באיטליה – Locanda del Ghetto – מתוך: https://www.locandadelghetto.net

כפי שניתן להבין משם המקום, המלון Locanda del Ghetto ממוקם בתוך הגטו הוונציאני ומציע ארוחת בוקר כשרה. המלון נמצא ממש מעל בית הכנסת סקולה איטליאנה (Schola Italiana) וקרוב לחב״ד, ובהתאם לכך יש מסעדות כשרות ומאפיות כשרות באיזור. המיקום מצויין ויש תחבורה ציבורית נגישה. חשוב לציין שברוב המסעדות יש Wifi חינם, אבל פה רק השעה הראשונה. למרות שהדירות חדשניות, הבניין עצמו בן מאות שנים ומלא בהסטוריה.

מלונות כשרים במילאנו

מלונות כשרים באיטליה - Chezromyk the Kosher B&B
מלונות כשרים באיטליה – Chezromyk the Kosher B&B – מתוך: https://www.chezromyk.it

Chezromyk the Kosher B&B הוא בית אירוח עם ארוחת בוקר (כשרה) כלולה במחיר. בסביבה יש בית כנסת ועוד מסעדות כשרות כך שלא תהיו מוגבלים למלון עצמו. במרחק הליכה מהמטרו, המלון נמצא במקום מצויין כדי לטייל בעיר ויש בחדרים מטבחון עם מקרר. המקום חדש לגמרי, לכן אני ממליצה לבדוק המלצות באתרים לפני ההזמנה, אבל יש הרבה ביקורות חיוביות מישראלים שכבר הספיקו לשהות בבית האירוח.

מלונות כשרים באיטליה - Hotel Vittoria
מלונות כשרים באיטליה – Hotel Vittoria – https://www.hotelvittoriamilano.it

Hotel Vittoria אמנם לא מלון כשר, אבל הוא מציע ארוחת בוקר כשרה במקום הרגילה – פשוט צריך לבקש. המלון נמצא קרוב לבית הכנסת, חנות כשרה ותחבורה ציבורית. המלון עצמי יפהפה ומלא בריהוט עתיק – אבל במצב מצויין כמו חדש, מה שהייתי מצפה ממלון 4 כוכבים.

מלונות כשרים בפירנצה

מלונות כשרים באיטליה - Hotel Arizona Florence
מלונות כשרים באיטליה – Hotel Arizona Florence – מתוך: https://www.arizonahotel.it

Hotel Arizona ממוקם ממש ליד בית הכנסת הגדול וניתן לבקש ארוחת בוקר כשרה. ממש ליד המלון יש מסעדה כשרה וחב״ד גם נמצא בקירבת מקום. מכיוון שהמלון ממוקם ממש במרכז, בשבת אפשר לטייל בעיר ברגל בלי בעיה. בנוסף, יש סופר עם אזור של אוכל כשר. בונוס מגניב: בעלי המקום מקבלים באהבה חיות מחמד ללא תוספת תשלום, וניתן לשכור שירותי בייביסיטר במידת הצורך.

מלונות כשרים בקאפרי

 מלונות כשרים באיטליה - Capri Tiberio Palace
מלונות כשרים באיטליה – Capri Tiberio Palace – מתוך: https://www.capritiberiopalace.it

Capri Tiberio Palace הוא מלון 5 כוכבים שלא כשר לגמרי, אבל מגיש אוכל כשר במקום נפרד משאר האוכל – כל הביקורות מהללות את האוכל הכשר. רוב החדרים כוללים מרפסת ומרובם נשקף נוף של הים. יש במלון בריכה מחוממת והמיקום מעולה, ממש דקות הליכה מ-Piazzetta di Capri.

מלונות כשרים ברומא

מלונות כשרים באיטליה - Kosher B&B Home in Rome
מלונות כשרים באיטליה – Kosher B&B Home in Rome – מתןך: https://www.kosherbbroma.it

Kosher B&B The Home in Rome בית מלון חדש במרחק שתי דקות הליכה מ-Piazza Bologna והמטרו הקרוב. ההזמנות כוללות ארוחת בוקר ומהביקורות בטריפ אדווייזור גם מקבלים קפה ועוגה כשמגיעים. המיקום ממש מעולה למי שהולך לראות את רומא הקלאסית, דקות הליכה מפונטנה דה טרבי ומהקולוסאום. חדר האוכל שלהם פתוח כל היום ומציע קפה, תה, מיצים ועוגות בחינם. (הכל כשר, כמובן). יש בסביבה בית כנסת ומסעדות כשרות. כל הביקורות מציינים במיוחד את השירות המצויין ומארחים ששמחים לעזור לאורחים לארגן את הטיול שלהם. בונוס: מנהלת את המקום אישה בשם דורית (מסתבר) אז כנראה שגם מדברים שם עברית.

מלונות כשרים באיטליה - Kosher B&B Casa di Eva
מלונות כשרים באיטליה – Kosher B&B Casa di Eva – מתוך: https://www.kosherbbroma.it

Kosher Bed&Breakfast La Casa di Eva נמצא גם הוא במרחק כמה דקות הליכה מ-Piazza Bologna (אלו אותם הבעלים כמו Home in Rome) ויש תחנות מטרו במרחק 400 מטר בלבד. מסיבה זו הקירבה לאתרים ההסטוריים דומה – הקולוסאום ופונטנה דה טרבי. ארוחת הבוקר מצויינת וכמובן שהמלון קרוב גם הוא לבית כנסת ומסעדות כשרות. בנוסף, בעלי המלון עוזרים לארגן ארוחת ערב בבית חב״ד למעוניינים הביקורות מספרות שבעלי המקום מציעים לאורחים להכין כריכים בסוף ארוחת הבוקר כדי שיהיה להם להמשך היום – כנראה שהם ממש מכירים את הקהל שלהם! 🙂 גם פה יש אישה בשם דורית – מעניין אם שני המקומות קשורים.

מלונות כשרים באיטליה - Bed and Breakfast and Cappuccino
מלונות כשרים באיטליה – Bed and Breakfast and Cappuccino – מתוך: https://www.bedbreakfastandcappuccino.com

Bed Breakfast And Cappuccino מגיש ארוחת בוקר כשרה כל יום וגם ארוחת ערב ביום שישי וארוחת צהריים בשבת. יש תחנת מטרו במרחק כ-10 דקות הליכה והמלון ממוקם מספר תחנות מהקולוסאום ותחנת טרמיני. יש בסביבה בתי כנסת, מסעדות כשרות וגם סופרים עם אוכל כשר. למנהלת המקום קוראים ירדנה, אז כנראה שגם פה תוכלו לקבל שירות בעברית. כמו המלונות הקודמים, גם המלון הזה ממוקם מספר דקות הליכה מ-Piazza Bologna.

מלונות כשרים באיטליה - Black and White Suite
מלונות כשרים באיטליה – Black and White Suite – מתוך: https://www.blackandwhitesuite.com

למלון Black And White Suite יש את אחד הדירוגים הגבוהים ביותר. ארוחת הבוקר המוגשת כשרה והמלון ממוקם ממש במרכז העיר, ליד הגטו היהודי, ובמרחק כמה דקות הליכה מהפנתאון, הותיקן ומהרבה מהאתרים התיירותיים. למקרה שלא היה ברור מהשם, בית המלון מקושט בשחור ולבן, מה שנותן לו וייב מאוד מיוחד. בגלל המיקום, כמובן שגם פה תוכלו למצוא מגוון מסעדות כשרות. יש גם מטרו קרוב למלון, וחשוב לדעת שלמרות שאין קבלה כל היום והלילה, ניתן ליצור קשר עם הצוות בכל שעות היום.

מלונות כשרים באיטליה - HT6
מלונות כשרים באיטליה – HT6 – מתוך: https://www.ht6roma.com

HT6 Hotel Roma  נמצא, גם הוא, בלב הרובע היהודי ברומא ומציע לאורחים ארוחת בוקר כשרה – אבל צריך לבקש כי גם מציעים ארוחות לא כשרות בעליל. בית הכנסת הגדול של רומא (The Great Synagogue) נמצא 50 מטר מהמלון, כלומר תמצאו בקלות מסעדות ומאפיות כשרות. בונוס ממש נחמד – הצוות מפנק ילדים בממתק וצעצוע כשהם מגיעים.

מלונות כשרים באיטליה - Lea Luxury Rooms
מלונות כשרים באיטליה – Lea Luxury Rooms – מתוך: https://lealuxuryrooms.com

Lea Luxury Rooms נמצא 100 מטר מבית הכנסת הגדול של רומא, ממש בלב המרכז ההסטורי של העיר. מבין ארוחות הבוקר של המלון ניתן לבקש ארוחת בוקר כשרה למהדרין (וגם ארוחה ללא גלוטן, אבל ללא כשרות). בגלל המיקום בגטו היהודי, יש הרבה מסעדות ומאפיות כשרות במקום, וגם פה יש מנהלת ישראלית בשם נופר שתוכל לעזור לכם בעברית והרבה רצון להנגיש את המקום לדתיים, עד לרמה של מי חם לשבת.

אם אתם טסים לרומא ומחפשים מסלול ומסעדות כשרות, קראו את הפוסט של מטיילים בכיפה ברומא.

מלונות כשרים בסירמיונה (אגם גארדה)

מלונות כשרים באיטליה - Olympic Kosher Holidays
מלונות כשרים באיטליה – Olympic Kosher Holidays – מתוך: https://www.hotelokh.com

המלון Olympic Kosher Holidays ממוקם מספר דקות הליכה בלבד מחוף הים הקצה הדרומי של אגם גארדה. יש במקום גם בית קפה חלבי, פיצריה כשרה למהדרין (שפתוחה גם לאורחים מבחוץ) וגם סופרמרקט עם אוכל כשר (בונוס אדיר לדעתי). יש גן שעשועים פרטי במלון לילדים וגם בית כנסת בתוך המלון עצמו עם ספר תורה. בנוסף, ניתן להזמין מראש ארוחת ערב לשבת.

מלונות כשרים באיטליה - Perla del Lago Rent Apartments
מלונות כשרים באיטליה – Perla del Lago Rent Apartments – מתוך: https://www.perladellagosirmione.com

Perla del Lago Rent Apartments המלון לכשעצמו אינו כשר, אך הוא נמצא במרחק הליכה מהמלון אולימפיק הכשר. אורחים יכולים להגיע למסעדות הכשרות השונות במלון אולימפיק. המלון ממוקדם כמה מאות מטרים מאגם גארדה ונמצא כרבע שעה נסיעה מגארדהלנד. יש תחנת אוטובוס מטרים ספורים ממלון הדירות, ובסביבה גם יש סופר ותחנת דלק.

קראו פה את המסלול של מטיילים בכיפה באגם גארדה. פה תמצאו את מסלול נוסף על אגם גארדה עם ילדים וגם צפון איטליה עם ילדים.

הרשימה הזאת לא שלמה לגמרי. לא רשמתי מלונות עם דירוגים מתחת ל-80%, וגם יכול להיות שפספסתי חלק מהמלונות. אם כן, אשמח לשמוע מכם. בשבועות הקרובים, אפרסם עוד פוסטים עם מלונות כשרים בחו״ל, במיוחד מלונות כשרים באירופה מכיוון שזאת היבשת שעולה הכי הרבה בקבוצה. סיפרו לי בתגובות איזה מדינות הכי מעניינות אתכם.

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים