בוסטר מתנפח נייד של Bubblebum – סקירה

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

בוסטר מתנפח Bubblebum
בוסטר מתנפח Bubblebum – מתוך האתר הרשמי Bubblebum.co.il

כשאנחנו מטיילים בחו״ל עם ילדים, הרבה מאיתנו בוחרים טיולי טבע או כפר נופש. בניגוד לטיול עירוני, טיולים מחוץ לערים מחייבים השכרת רכב, ואיתם ההתחייבות כסאות בטיחות לילדים. לילדים הגדולים יותר (4+) יש אפשרויות רחבות יותר לכסאות, ביניהם בוסטרים מתקפלים או בוסטרים מתנפחים. קיבלתי את ה- Bubblebum , בוסטר מתנפח נייד, ולהלן התרשמותיי. אמ;לק לכם: ממש אהבנו גם את הבוסטר הזה.

בוסטר מתנפח Bubblebum – הנתונים היבשים

נתחיל במידע לגבי הבוסטר עצמו:

  • גילאים – 4-11
  • משקל – 15-36 קילו
  • גובה – לא רשום
  • בטיחות – עומד בתקנים האמריקאיים והבריטיים ומאושר על ידי מכון התקנים הישראלי. בנוסף, הארגון הנחשב ביותר בארה״ב לבטיחות מדרג את ה-Bubblebum בדרגה הכי גבוהה כבר 6 שנים ברציפות. כמו כן, הבוסטר עבר מבחני ריסוק גם במצב רפוי.
  • מתנקה בקלות
  • עשוי מאותם החומרים כמו כריות אוויר
  • קליפס מיוחד לחגורת הבטיחות
  • משקל הבוסטר – 500 גרם

את הביקורת המלאה ודעתה של הבת שלי תוכלו לראות בקליפ הבא  (ובהמשך, כמובן, ארשום את התרשמויותי):

בוסטר מתנפח נייד של Bubblebum – ההתרשמות שלי

אז כפי שציינתי, ההתרשמות הראשונית שלי היתה מצויינת, וככה המשכתי להרגיש גם אחרי השימוש. הבוסטר עצמו מרגיש מאוד חזק ומאוד קל לנפח ולהרכיב ברכב. אצלנו אנחנו עדיין עם בוסטר גב עם רצועות פנימיות, אז הבת שלי עוד לא ממש פתחה מיומנויות חגורה בעצמה, אבל מבחינתי זה בכלל לא משנה בגילה. בנוסף, בגיל שלה היא לא יכולה עדיין לוודא שהקליפס של חגורת הבטיחות במקום הנכון. מצד שני, לקליפס הזה יש חשיבות גבוהה מאוד, וברמה האישית הייתי מעדיפה להרכיב אותו בעצמי.

התופסנים האדומים של חגורת הבטיחות ממוקמים נמוך על הבוסטר, מה שמשאיר את החגורה על חיק הילד ולא הבטן, מה שמאוד חשוב במקרה של תאונה. מאוד קל להשחיל את חגורת הבטיחות, אבל לא קל מדי שהייתי חוששת שהחגורה תצא מהמקום במקרה של תאונה.

המושב עצמו

המושב מרגיש מאוד מרופד, אפילו יותר מכסאות הבטיחות הרגילות של התאומים שלי. הוא עשוי בטכנולוגיית ה- memory foam שפותח על ידי נאס״א – ספוג הזכרון – מה שעזר לו לעבור מבחני ריסוק גם במצבים רפויים. המושב כן מגביה את הילד – שזאת, בעצם, המטרה של הבוסטר, והיא כן ראתה הכל מחוץ לחלון (היא בת 5.10). גם אם ההגבהה לא מספיקה ממש, יש את קליפס הביטחון שמוודא שלא תהיה בעיה עם החגורה על הצוואר, לכן מבחינתי אין פה בעיה בגובה.

ניפוח והוצאת האוויר מהבוסטר

הניפוח של הבוסטר קל מאוד ונעשה על ידי שסתום מובנה, כלומר אין צורך להביא משאבה או משהו, ותוך 4 נשיפות הבוסטר היה מוכן. אני העדפתי לסגור את השסתום כשהוא עדיין בפה שלי כדי לוודא שהאוויר לא יצא החוצה. הוצאת האוויר נעשת על ידי גלגול של הבוסטר – גם פה, גיליתי שהכי טוב לסגור את השסתום כשהמושב עדיין מגולגל.

אחסון הבוסטר

הבוסטר מגיע בתוך שקית קלה אחסון ומתקפל די קטן. אין שום בעיה לארוז אותו בטרולי – ובטוח שלא במזוודה – והוא שוקל רק חצי קילו. כמובן שהבוסטר גם מתאים לכל מקרה אחר בו תצטרכו עוד בוסטר כמו לילה אצל הסבים, איסוף עוד ילד מחוג וכ״ו.

סיכום ולינקים לרכישה

לסיכום, אנחנו מאוד התלהבנו מהבוסטר של Bubblebum. הוא נוח, מתאים לכל רכב, לא זז, בטיחותי מאוד, וקל במשקל. אנחנו כבר השתמשנו בו כמה פעמים וגם מאוד נוח לנו שיש לנו בוסטר נוסף לשלוח עם הילדה למקרה שחברים צריכים לאסוף אותה מחוג (כבר כבר בחודש שיש לנו את הבוסטר). המחיר גבוה יותר מבוסטר רגיל (אלו שאני ראיתי עולים בין 50 ל-100 ש״ח), אבל לדעתי האישית שווה לגמרי למי שמטייל הרבה עם הילדים. המחיר כרגע באתר הרשמי של Bubblebum בישראל הוא 249 ש״ח. דיברתי עם היבואן והוא ישמח לענות על שאלות שיש לכם, אם יש. תוכלו לרכוש את הבוסטר באתר של Bubblebum ישראל. היתרונות של רכישה בארץ ברורים – יש את כל ההגנות של רכישה בארץ וגם כתובת מדוייקת לשאלות. אם אתם מעדיפים, תוכלי לרכוש את הבוסטר באמאזון.

חברת Bubblebum שלחה לי את הבוסטר לצורך ביקורת, אבל רשמתי פה אך ורק את דעותי (ודעותיה של הבת שלי). 

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים