מבצעי Black Friday 2017 לילדים – חו״ל עם ילדים

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

בלאק פריידי מגיע ואיתו מלא מבצעים שווים בכל מיני רשתות אמריקאיות. על מנת לעזור לכם למצוא דילים מצויינים מבלי ללכת לאיבוד, ריכזתי עבורכם ציוד לטיולים עם ילדים.

bubblebum בוסטר מתנפח

בוסטר מתנפח

בוסטר מתנפח קל מאוד המגיע עם תיק נשיאה. יש לי אותו והוא מעולה (אעלה בקרוב ביקורת). יש לו פיה מאוד נוחה לניפוח ומגלגלים אותו כדי להוציא את האוויר. העלות: 137 ש״ח כולל משלוח לארץ.

תיק לעגלה למטוס

תיק לעגלה לטיסות

העגלות שלנו עולות המון ואנחנו רוצים לשמור עליהן עד כמה שניתן. תיק העגלות של JL Childress הוא מהפופולארים ביותר - וגם הכי זול שמצאתי לעכשיו. מידות: 115x53x33 ואמור להתאים גם לעגלות תאומים (מטרייה, כנראה). העלות: 84 ש״ח כולל משלוח לארץ.

כיסוי לכסא בטיחות לטיסות

כיסוי לכסאות בטיחות לטיסות

גם על כסאות הבטיחות שלנו אנחנו רוצים לשמור, במיוחד כי הם מגנים על הילדים שלנו ברכב. כיסוי כסאות הבטיחות של JL Childress הוא גם מהפופולארים ביותר ומהזולים ששולחים לארץ. מידות: 45x45x86. העלות: 63 ש״ח בלבד כולל משלוח לארץ.

תיק לעגלה ותיק לכסא בטיחות לטיסות

סט: כיסוי לכסא בטיחות ולעגלה לטיסות

צריכים גם וגם? זה יוצא מחיר מצויין! העלות: 141 ש״ח בלבד כולל משלוח לארץ.

תיק החתלה Colorland

תיק החתלה מושלם - גם לתאומים

למען ההגינות, אין הנחה מיוחדת על תיק ההחתלה הזה. אבל יש לי אותו ואני מאוהבת בו מעל הראש. יש לי תאומים ועוד ילדה בכורה ובכיף יכולנו לשים בגדים להחלפה לכולם, 4 בקבוקים (2 לכל תינוק), מגבונים, כרמים, וכל מה שצריך. התיק גדול ומאוד נוח ויש לו מלא כיסים אז אפשר לשים דברים בהשיג יד. אנחנו אמנם כבר לא עם חיתולים, אבל אנחנו עדיין משתמשים בתיק הזה כי הוא כל כך נוח וגדול. מידות: 40x20x44. העלות: 105 ש״ח בלבד (אני שילמתי יותר לפני 3 שנים באליאקספרס), משלוח חינם.

שקיות וואקום ללא שואב אבק

שקיות וואקום ללא שואב אבק

כולנו אוהבים לטוס לאו קוסט, אבל כולנו אוהבים להביא הרבה בגדים - וגם לקנות הרבה בחו״ל. לשם כך נועדו שקיות הוואקום ללא שואב הנפלאות האלו! ממלאים אותן (לא יותר מדי), מגלגלים כדי להוציא אוויר, סוגרים, וחוסכים המון מקום! אנחנו ממש אוהבים את שלנו. העלות: 102 ש״ח בלבד כולל משלוח לסט של 12 שקיות.

אוזניות לילדים חד קרן

אוזניות לילדים - חד קרן ועוד

תגידו לי שאלו לא האוזניות הכי חמודות שראיתם בחיים שלכם! הם מגיעים בעוד מגוון סגנונות (ארנב, שועל, פנדה וצפרדע, למשל) ומה שאני אוהבת בהן הוא שהן לא מרגישות כמו אזניות (שהילדים שלי פחות אוהבים). מכיוון שהן נועדו לילדים, יש הגבלה על העוצמה, אז הילדים שלכם לא יוכלו לפגוע לעצמם באזניים.ובונוס סופר מדליק: אפשר לגם לשים את הפליז על העיניים כדי לעשות להם חושך בטיסות. המחיר לדעתי מהמם ולחלוטין שווה. העלות: 76 ש״ח בלבד כולל משלוח ו-10% הנחה אם קונים 2, 15% הנחה אם קונים 3.

תיק גב מתקפל לטיולים

תיק גב מתקפל לטיולים

תיק גב מתקפל, חזק, עמיד במים - וקטן. הוא בעיקרון מתאים לילדים, אבל גם טוב למבוגרים שלא מתכוונים לקחת איתם הרבה דברים. העלות: 60 ש״ח בלבד כולל משלוח.

סט של 12 משחקים מגנטיים לטיולים

סט של 12 משחקים מגנטיים לטיולים

טכנית 100 ש״ח נשמע כמו הרבה עבור משחק קטן, אבל זה בעצם סט של 12 משחקים באחד - ממש שווה! רוב המשחקים האלו מומלצים מגיל 6 ומעלה, למרות שאת חלקם הבת שלי (עמכט 6) מדחקת כבר מעל שנה, כמו דמקה. העלות: 109 ש״ח בלבד כולל משלוח.

יש אינסוף דברים שניתן לרכוש באמאזון בבלאק פריידי, והבאתי פה רשימה חלקית מאוד של מוצרים לטיולים. מה עוד הייתם רוצים לראות ברשימה? אמשיך לעדכן את הפוסט תוך כדי הסיילים וגם בהמשך עם המחירים הרגילים.

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים