איזיג׳ט – שינוי במדיניות הכבודה ב- Easyjet

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

שלום חברים!

חברות הלאו-קוסט לא מפסיקות לעדכן אותנו ולהשתנות, ודקה לפני שנפתחות הטיסות לחגי תשרי 2018, איזיג׳ט מעדכנת מחירי כבודה ומוסיפה עוד אפשרויות. למעשה, יש מספר עדכונים והן כולן לטובתנו:

ניתן לשלוח בטיסות של איזיג׳ט משקל גבוה יותר

עד עכשיו, תוספת של מזוודה היתה עד 20 ק״ג (בניגוד לחברות ה״רגילות״ שבו ניתן לשלוח מזוודה עד 23 ק״ג). המחירים עבור המזוודות נעים בין $18.50 ל-$45 לכיוון, תלוי בטיסה ובמרחק. בנוסף, ניתן לשלם על משקל עודף עד ל-32 ק״ג בבלוקים של 3 ק״ג (כלומר 26 ק״ג, 29 ק״ג או 32 ק״ג). המשקל הנוסף הזה משמעותי – כידוע, הישאלים אוהבים את פריימרק אז יהיה לכם קצת יותר מרחב לנשימה. חשוב לציין שהמשקל החדש הוא אך ורק לטיסות חדשות אשר הוזמנו לאחר ה-15 בנובמבר, 2017 בלי קשר למועד הטיסה. אגב, ניתן לאחד את המשקלים של כל מי שבהזמנה. כלומר, אם יש לזוג שתי מזוודות, האחת במשקל 18 ק״ג והשנייה של 28 ק״ג, לא יגבו עבור משקל עודף על השנייה.

יש אפשרות נוספת של מזוודה בגודל בינוני – 15 ק״ג

מנכ״ל איזיג׳ט אמר שהם ראו שרוב הלקוחות שלהם שמשלמים על מזוודה נוספת לא מגיעים ל-20 הקילוגרם אשר הוקצבו להם. לכן הם הוסיפו אפשרות למזוודה בגודל בינוני – כלומר 15 ק״ג. המחירים נעים בין $12 ל-$40 לכיוון, תלוי בטיסה. חשוב מאוד לציין שהאפשרות הזאת הספציפית מופיעה אך ורק בהזמנה באתר. אם תגידו לשדה התעופה בלי להזמין מראש, תאלצו לשלם על מזוודה רגילה (של 23 ק״ג). גם פה ניתן לאחד את המשקלים של כל מי שבהזמנה. כלומר, אם יש לזוג שתי מזוודות, האחת במשקל 12 ק״ג והשנייה של 18 ק״ג, לא יגבו עבור משקל עודף על השנייה.

חוקי כבודת היד של איזיג׳ט

חוקי כבודת היד לא השתנו כלל: יש הגבלה בגודל הטרולי (ברמה האישית בלבד לא יצא לנו שבדקו לנו את הגודל), שהוא 56x45x25, כולל הידיות והגלגלים. אין הגבלת משקל לכבודת היד של איזיג׳ט, מה שממש גורם לי להעדיף אותם על פני חברות אחרות (שרובן מגבליות  ל-8-10 ק״ג). בנוסף, ניתן להביא עוד כמה פריטים: מטרייה, מעיל גדול, שקית אחד של דיוטי פרי (שימו לב שזה משהו מאוד חשוב כי ככה תוכלו להביא עוד דברים למטוס!), ועוד כמה פריטים.

מדיניות איזיג׳ט לגבי ילדים

איזיג׳ט מעוניינת בכולם ומנסה להקל על משפחות עד כמה שניתן:

  • ניתן לעלות למטוס מוקדם אם טסים עם ילדים מתחת לגיל 5
  • אפשר להביא שני מוצרים לתינוקות וילדים עד גיל 5 בחינם, לדוגמא: עגלה (גם עגלת תאומים)ֿ, סלקל/כסא בטיחות/בוסטר, עריסה מתקפלת, ומנשאי טיולים (למרות שהם כן אומרים שיש מנשאי טיולים שאי אפשר להעלות על המטוס וצריך לשלוח לבטן המטוס).
  • מי שטס עם תינוק יכול להביא תיק החתלה בנוסף לטרולי הרגיל. הגודל מוגבל ל-45x36x20 ומבקשים להניח אותו מתחת לכסא מולך (אבל מניסיון שלנו – לא בדקו)
  • הם ספציפית אומרים שלמרות ההגבלות על מים, חלב, חלב אם וכ״ו, הם לא מגבילים הורים לתינוקות וניתן להביא עד ליטר של מים או חלב, אבל שיתכן ותתבקשו לטעום את מה שהבאתם
  • זה אמור להיות ברור, אבל הם רושמים באתר במספר מקומות שנשים מניקות מוזמנות להניק בטיסות. אישית מאוד אהבתי את המדיניות המאוד ברורה שתדעו שזה משהו שהם מעודדים.

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

2 תגובות

  1. היי רציתי לשאול שאלה אני צריכה לטוס עם איזיגט לברלין ואמסטרדם ויש לי 2 מזוודות של 15 קילו לכל אדם האם יש אפשרות לשים את זה במזוודה אחת 30 קילו ?? או שהם ממש מתחייבים על 2 מזוודות של 15 קילו ?

    1. לא, זה לפי מה ששילמת. אם שילמת על מזוודה אחת של 30 אז אי אפשר 2 של 15, וגם ההפך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים