בוסטר מתקפל – Boostapak, בוסטר נייד לטיולים – סקירה

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

יש המון יעדים בעולם אליהם אנחנו מטיילים שבהם אנחנו מחוייבים לשכור רכב. אין ספק שהדאגה הגדולה שלנו היא כסאות הבטיחות לילדים. חברת טראנקי (כן, כן – אלו של מזוודות הבימבה המדליקות) מייצרת בוסטר מתקפל שכבר זכה במעל 10 פרסים. הבוסטר בעצם בגודל של תיק של  carry on שאפשר לקחת בכל המטוסים בלי בעיה ובחלק התחתון שלו יש תיק שבו ניתן לארוז בגדים, צעצועים וטאבלט.

בוסטר מתקפל נייד Boostapak www.trunki.co.uk

בוסטר מתקפל של טראנקי – Boostapak – הנתונים היבשים

נתחיל במידע לגבי הבוסטר עצמו:

  • גילאים – 4-11
  • משקל – 15-36 קילו
  • גובה – מתחת ל-1.35 מטר
  • עומד בתקנים האמריקאיים והבריטיים
  • מתנקה בקלות
  • בחלק התחתון גם ניתן לארוז חפצים ונפח של 8 ליטר
  • גב התיק הוא ארגונומי
  • קליפס מיוחד לחגורת הבטיחות

תוכלו לראות איך הטראנקי עובד ומה הבת שלי חושבת עליו בוידאו הנ״ל (ובהמשך ארשום את התרשמויותי).

התרשמותי מהבוסטפאק – בוסטר מתקפל

ובכן, ההתרשמות הראשונית שלי היתה מצויינת: ניכר שהבוסטר עמיד מאוד וחזק מאוד. כנראה שזאת הסיבה שהתיק טיפה כבד, לפחות יותר ממה שציפיתי שיהיה (בסביבות 1.5 ק״ג). מצד שני, אני מעדיפה את הכובד והבטיחות כל פני משקל מופחת.

הכסא עצמו קצת מרופד – לא כמו כסאות בטיחות רגילים, אבל הבוסטר בעיקר נועד לילדים שכבר יושבים בבוסטר בלי גב במילא ונראה מרופד בצורה זהה (כלומר – לא מאוד). מצד שני, בת ה-5.5 שלי אומרת שהיה לה מאוד נוח במושב. מבחינת גובה המושב, הוא גבוה – אפילו מאוד. הילדה אמרה שהיא רואה החוצה יותר טוב משהיא רואה בבוסטר (רצועות) הרגיל שלה.

בוסטר מתקפל לטיולים Boostapak
בוסטר מתקפל לטיולים Boostapak

בנוסף לחגורת הבטיחות, יש לכסא קליפס מיוחד ששמים מעל הכתף על חגורת הבטיחות שאמור לשמור אותו במקום ולהרחיק את החגורה מהצוואר. קצת קשה להשחיל את הקליפס, מה שאומר שילדים קטנים יצטרכו עזרה ממבוגר. מצד שני, אם ילד בן 4 יכול לפרק אותו, כנראה שהוא לא יהיה אפקטיבי במיוחד בתאונה, אז אני בעד. בנוסף, הילדה לא זזה בכלל בפניות, כלומר המושב היה יציב מאוד, בניגוד לבוסטרים אחרים שדיברו עליהם בקבוצה מטיילים בחו״ל עם ילדים.

אני מאוד אוהבת את התיק בחלק התחתון – שימוש גאוני של מקום. יש הרבה מקום (יחסית) לצעצועים, ספרים וטאבלט ובגדים – כל מה שצריך לטיסה או, לחילופין, לסופ״ש אצל סבא.

לסיכום, אני והילדה התרשמנו מאוד לטובה מהבוסטפאק. הוא נוח, איכותי, עומד בתקנים וממש כיפי. כמה כיף? הילדה ביקשה לצלם את הכסא במצלמת אנה ואלזה שלה, כאילו שהיא מינימום כוכבת אינסטגרם. את ה- Boostapak תוכלו לקנות באתר The Hut – המחיר אצלם הכי משתלם. יש אותו גם בורוד מהמם (במקום הירוד) פה. יש אותו גם באמאזון למי שרוצה, אבל הוא משמעותית יותר יקר. בהתחשב בעובדה שהבוסטר הכי זול יעלה מעל 100 ש״ח במילא, לדעתי 200 ש״ח הוא אחלה מחיר עבור משהו שישמש אותנו לא רק בטיולים לחו״ל אלא בהסעות ברכבים אצל חברים, לינה אצל סבא וסבתא ועוד מגוון אפשרויות.

צלמת הבית

חברת טראנקי שלחה לי את הבוסטר לצורך ביקורת, אבל רשמתי פה אך ורק את דעותי (ודעותיה של הבת שלי). 

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים