טיסות זולות באיזי ג׳ט Easyjet – המדריך המלא [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

אחת המהפכות המשמעותיות בשנים האחרונות היתה, ללא ספק, ״שמיים פתוחים״ אשר נתנה לכמעט כל חברה שרוצה לטוס לארץ את האפשרות להציע טיסות זולות למגוון יעדים. מעבר ליעדים החדשים שקיבלנו, אנחנו חווים ירידת מחירים מטורפת, מה שמאפשר לנו לטוס בתדירות גבוהה יותר מאשר בעבר. אבל כדי למצוא את הטיסות הזולות ביותר – צריך לדעת איך לחפש. איזי ג׳ט היא אחת מחברות התעופה האהובות עלינו ביותר. היא מאוד נוחה, יש יותר מקום לרגליים מאשר ברוב חברות התעופה האחרות. כבר טסנו איתם לפריז וברלין (פעמיים כל יעד) וידינו עוד נטוייה. הנה כמה טיפים מאיתנו שיעזור לכם למצוא טיסות זולות באיזי ג׳ט. אבל קודם כל – כמה פרטים בסיסיים.

חשוב לדעת: המחיר לא כולל כבודה, אוכל או מקומות ישיבה קבועים מראש

כל הפואנטה של הלאו קוסט הוא לשלם על המינימום הבסיסי וזה אמר שבלי ארוחות וללא מזוודה מעבר לטרולי הרגיל. למי שטס לכמה ימים בלבד בדרך כלל לא תהיה בעיה עם טרולי. אנחנו חזרנו לאחרונה מטיול של שבוע בברלין עם 3 ילדים (בת 5.5 ותאומים בני 3) עם טרולי בלבד לכל אחד מאיתנו. מה שכן, ניתן להוסיף מזוודה בתוספת מחיר. הבונוס פה הוא שאתם רק משלמים על מספר המזוודות שאתם באמת רוצים לקחת בפועל. אישית, אני לא משלמת מראש על מזוודות כי אפשר להוסיף אחר כך במילא. את חוקי הכבודה במלואם תוכלו לקרוא פה. עדכון מדיניות הכבודה מה-15.11.17.

לגבי מקומות הישיבה, תוכלו בתוספת תשלום קטנה (יחסית) להזמין מקום מראש וכך להבטיח שתשבו ביחד. משפחות שטסות עם ילדים קטנים יושבו ביחד במילא מהניסיון שלנו. הצ׳ק אין לטיסות של Easyjet הוא 30 יום לפני הטיסה – שזה המון זמן! – אז אם תשימו תזכורת בטלפון, תוכלו להיות בין הראשונים לבחור מקום ישיבה ואולי לדלג על תוספת תשלום.

טיפ 1 – עקבו אחרי תאריכי פתיחת טיסות חדשות

איזי ג׳ט מפרגנים לנו ואומרים לנו מראש (למרות שלא הרבה מראש) מתי יפתחו התאריכים החדשים לטיסות. בניגוד לטיסות רגילות, שבדרך כלל מפרסמות טיסות שנה מראש, רוב חברות הלאו קוסט, ואיזי ג׳ט ביניהם, מפרסמים בערך 8 מראש. את תאריכי הפתיחה תוכלו לראות בעמוד הזה או שתוכלו פשוט להרשם לניוזלטר שלנו כדי לקבל עדכון במייל.

טיפ 2 – החליטו מראש על היעד ויעד חילופי

איזי ג׳ט טסה למספר מוגבל של יעדים בטיסות ישירות: אמסטרדם, בזל, ברלין, ג׳נבה, לונדון, מנצ׳סטר, מילנו, נאפולי, פריז ו-ונציה. יש להם רשימה מכובדת של יעדים מערים אחרות בעולם, אז תוכלו גם לחבר טיסות לעוד יעדים (כלומר קונקשן). ביום של פתיחת הטיסות ניתן למצוא את המחירים הזולים ביותר, לכן אני ממליצה שתסגרו מראש יעד או שניים במקום לחפש בכל המקומות.

טיפ 3 – גלו גמישות בתאריכים

מי שטס הרבה כבר יודע שהדרך הכי טובה למצוא טיסות זולות היא הגמישות – עוד יום-יומיים לפני או אחרי יכולים לחסוך עשרות ואף מאות דולרים. יש מספר דרכים לעשות את זה. ככה אני מחפשת טיסות באיזי ג׳ט:

טיסות זולות באיזיג׳ט
טיסות זולות באיזי ג׳ט Easyjet

אחרי בחירת היעד, אני לוחצת על Departing, מה שפותח לי תפריט של תאריכים. אז אני לוחצת על Lowest Fares, שזאת תצוגה שמראה, על גרף, את גובה המחירים בכל התאריכים הפנויים. כפי שאם רואים, אני מצאתי משהו מאוד זול בתחילת פברואר אז בחרתי אותו, ואז חזרתי על אותה הפעולה בשביל הטיסה חזרה.

טיסות זולות איזיגט

עכשיו הגעתי למסך של בחירת הטיסות. הטיסה של החזור באמת זולה בטירוף – 27 יורו! טיסת החזור יותר יקר, אבל לכל הטיול זה יוצא 101 יורו, שהם 121 דולר.

טיסות זולות איזיגט
טיסות זולות איזי גט Easyjet

לפני שאני מזמינה, למרות שעל פניו זה מחיר מצויין, אני לוחצת על three week view כדי לבדוק עוד אפשרויות. והופ! למרות שבחרתי טיסה יוצאת מעט יותר יקר, המחיר הכולל של הטיסה בעצם זול יותר. במקרה הזה, 98.41 יורו שהם 118 דולר. ההפרש אמנם זניח במקרה הזה (3 דולר לכרטיס) אבל לפעמים ההפרש גבוה יותר (מה שגם במשפחה של 5 אנשים, לדוגמא, זה יוצא 15 דולר, שזה 2 ארוחות מלאות בטיסה ועוד קצת עודף.

טיפ 4 – לטוס בלי ולחזור עם

ברמה האישית, שופינג לא ממש מעניין אותי. כשטסתי לברלין עם חברה, לקחתי טרולי בלבד. אבל מה לעשות, ברלין בכל זאת השפיעה עלי ויצא שקניתי כמה דברים לילדים והופ! – לא היה לי מספיק מקום במזוודה. הגבלתי את מה שקניתי בלי קשר כדי שלא יהיה יותר מדי, וכך יצא שהספיק לי טרולי נוסף בשביל השופינג שעשיתי. שליחת מזוודה (נכון לטיסה ההיא) היתה 30 יורו לכיוון. רכשתי בברלין טרולי חדש ב-25 יורו והייתי מוכנה לשלם את ה-30 יורו לשלוח את הטרולי בטיסה. כלומר יכולתי או לשלם על הבאת מזוודה ריקה איתי והחזרה, או שיכולתי לרכוש מזוודה חדשה בברלין באותו הכסף. בדיעבד, בכלל טוב שעשיתי את זה כי טסנו עכשיו באיזי ג׳ט ובדיוק היינו צריכים 5 טרולי – זה היה החמישי שלנו.

טיפ 5 – אל תתפתו להזמין מלון או הסעה

איזי ג׳ט מעולים בטיסות, אבל המלונות שהם מציעים בדרך כלל לא במחירים יותר טובים מאשר מה שאפשר למצוא לבד. אנחנו תמיד בודקים כמה מהמלונות כדי לראות אם המחירים באמת משתלמים. עד עכשיו, לא השתלם לנו להזמין דרך איזי ג׳ט את המלון. לגבי הסעות, זה לחלוטין תלוי בעדיפה אישית, אבל אנחנו מעדיפים לשלם כמה יורו לאדם לרכבת מאשר עשרות יורו למיני-ואן.

טיפ 6 – בונוס. כנסו כנסו!

בינתיים, כל פעם שטסנו באיזי ג׳ט, שאלו אותנו בצ׳ק אין אם אנחנו רוצים לשלוח טרולי בחינם לבטן המטוס. לכן – wait for it – כשעזבתי את ברלין עם הטרולי החדש שרכשתי, שלחתי אותו ללא עלות נוספת בבטן המטוס, וכך חסכתי 30 דולר נוספים! לו הייתי מביאה איתי מזוודה מהבית, בוודאות הייתי משלמת 60 דולר לשני הכיוונים, אבל לי יצא לשלם אך ורק את עלות המזוודה. חשוב לי לציין שני דברים: קודם כל, זה רק יעבוד עם טרולי כי זה כמו מה שהיה עולה איתכם על המטוס. שנית, אני לא מבטיחה שזה יקרה. בינתיים, בכל טיסת שהיתה לנו מאירופה באיזי ג׳ט שאלו אותנו אם אנחנו רוצים לשלוח. חברים שלי שאלו בעצמם את דיילי הקרקע אם הם רוצים שהם ישלחו את הטרולי שלהם וכך עקפו, גם הם, את תוספת המחיר. שימו לב שאם אתם שולחים טרולי לבטן המטוס, הטרולי לא עובר ביטחון לכן אין לכם הגבלות על תוכן המזוודה (כגון נוזלים וסכיני גילוח).

טיסות זולות באיזי ג׳ט – צאו לדרך וטיסה נעימה!

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

12 תגובות

  1. האם התשלום באיזיגט בהזמנה באינטרנט בכרטיס אשראי הוא בשקלים או ביורו או דולר?

    1. אפשר לבחור אם יורו או דולר. מעבר לזה אני לא יודעת להגיד לך כי יש לי חשבון מטח אז בשום שלב זה לא נהיה שח. נראה לי שכרטיס האשראי שלך ממיר את זה לשח

  2. האם שמבקשים ממני לשלוח את הטרולי לבטן המטוס, נותנים לי לקחת למטוס תרמיל/תיק קטן לחפצים קטנים,מסמכים ולאוכל ?

    1. לא, שלחתי אחד ואת השני לקחתי איתי למטוס. התכוונתי לשלם על השני אבל יצא לי טוב. כמובן שאי אפשר להיות בטוחים.

  3. לא הבנתי את הכתוב לעניין מזוודות נוספות לכרטיס. עד מתי אפשר לצרף מזוודות לכרטיס לפני הטיסה והאם ניתן להגיע לטיסה עצמה ולשלם במקום את תוספץ המזוודה/מזוודות?

    1. אהלן! אפשר להוסיף מזוודות בכל שלב של ההזמנה עד שטסים. אפשר גם להביא ישר לשדה התעופה ולשלם במקום, אבל זה יותר יקר מאשר אם מזמינים מראש באתר (עד לכמה שעות לפני הטיסה).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים