היער השחור עם ילדים – מסלול, אטרקציות והמלצות מאת מרינה אפנסייב [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

הפוסט הזה אודות היער השחור עם ילדים הופיע במקור בקבוצה מטיילים בחו״ל עם ילדים ומפורסם פה ברשותה של מרינה.

השכרת רכב ביער השחור

נחיתה בציריך – נסיעה של 1:15 לעיירה פלדברג, לנו ב Landhotel Sonneck. למזמינים רכב עם סלקל, תוודאו דרך החברה שיש להם באמת. אנחנו הזמנו דרך פרווידר חיצוני שנאמר שיש ומסתבר שלא קיים אצלם. השכרנו בנפרד בשדה, מה שהיה גם 14 יורו יותר זול בסופו של דבר, אבל גרר עוד זמן של התעסקות עם זה.

היער השחור עם ילדים – בית המלון Landhotel Sonneck

המלון ממש ממש מקסים. במלון נותנים כרטיס אדום שמקנה כניסות חינם לכל מיני אטרקציות (לא מעט). יתרונות: מיקום, הבעלים ממש מקסימים, התכתבו איתי אחרי ההזמנה לוודא גילאים של הילדים וביקשתי קומקום ומקרר וסידרו הכל. גם הביאו שרפרף לבת ה-6  כי הכיור היה לה קצת גבוה. חסרונות: אין מזגן, בלילה הראשון היה קצת חם אבל למזלנו הלילות היו קרים (0-11 מעלות) אז פשוט ישנו עם חלונות ומרפסות פתוחות. אין מעלית אז למי שיש מגבלה לעלות זה בעייתי, לנו לא הפריע ואת העגלה היינו משאירים למטה. יש במלון wifi חינם, חניה חינם וסמוך למלון וגם ארוחת בוקר בופה קטנה. היא לא עשירה במיוחד אבל מספיק בהחלט.

היער השחור עם ילדים – היום ראשון – שייט על אגם שלוכטה, רכבל פלדברג והמגדל

היער השחור עם ילדים - שייט באגם שלוכזי Schluchsee
היער השחור עם ילדים – שייט באגם שלוכזי Schluchsee

נסענו לשייט על אגם שלוכטה, נסיעה של כ 20 דקות מהמלון שלנו. שייט בספינה נכלל בכרטיס האדום אבל היה צריך לחכות. אנחנו לקחנו סירת מנוע (חצי שעה 10 יורו, שעה 17 יורו). אפשר לעשות שם גם מסלול קטן ולהיכנס לאגם (המים קרים מאוד) ויש גם מגלשת מים ענקית (אנחנו לא עשינו).

אח”כ נסענו לרכבל פלדברג, שזה כ-10 דקות מהמלון (הכניסה כלולה בכרטיס האדום). שם טיילנו ועלינו למגדל (גם כלול בכרטיס האדום) ואכלנו צהריים על הדרך.

היום השני – פארק אירופה

היער השחור עם ילדים - פארק אירופה
היער השחור עם ילדים – פארק אירופה

פארק אירופה, במילה אחת אגדה, מושלם! נסיעה של שעה ו-5 דקות מהמלון. חניה מסודרת (עולה 6 יורו), כניסת מבוגר 47 יורו, כניסת ילד 43 יורו (אפשר לרכוש כרטיס ליומיים וזה חוסך כ-12 יורו. בילוי ליום שלם וגם זה לא מספיק

היום השלישי – פרייבורג ופארק שטיינוואסן

היער השחור עם ילדים - Steinwasen Park
היער השחור עם ילדים – Steinwasen Park

בבוקר נסענו ליריד בפרייבורג, נסיעה של 40 דקות. יש שם קתדרלה מאוד יפה, שוק של ירקות ופירות (היינו בשבת בבוקר והתקפלו בסביבות 15:00), הרבה חנויות ובתי קפה. בצהריים נסענו בפארק שטיינוואסן (חינם עם הכרטיס האדום), נסיעה של 20 דקות משם (ו-40 מהמלון שלנו). יש שם מגלשת אבוב ענקית, כמה מגלשות מההר, רכבל פתוח, מכוניות וכמה משחקיות, בנוסף יש שני גשרים מרחפים וחיות .(דביבונים, חמורים, חזירי בר, צבי, בונה, ברווזים, ציפורים). היינו שם כ 3 שעות

היום הרביעי – טריברג, שעוני הקוקיה ומפלי טריברג

היער השחור עם ילדים - מפלי טרייברג
היער השחור עם ילדים – מפלי טרייברג

נסענו לעיר טריברג (עיר שעוני הקוקיה), נסיעה של 50 דקות. חנינו במרכז העיר והלכנו לכיוון מפלי טריברג. בדרך כל מיני חנויות עם שעוני קוקיה ומתנות. עלה לנו 8 יורו כניסה (היינו 4) ועוד יורו על שקית בוטנים לסנאים, נראה לי שהיתה הנחה של חצי מחיר לכרטיס האדום. אם רוצים לאכול, עדיף ליד הכניסה למפלים, שאר המקומות נסגרים לקראת 14:30-15

היער השחור עם ילדים – היום החמישי – קלמר, צרפת וקניון Cora Colmar

היער השחור עם ילדים - קולמר צרפת
היער השחור עם ילדים – קולמר צרפת

נסענו לקלמר בצרפת, נסיעה של שעה וחצי מהמלון. בדרך עצרנו בקניון (Cora Colmar), קצת אחריו ובדרך לעיר יש עוד חנויות לאורך הכביש. בעיר אפשר לעשות שייט קטן (לא עשינו כי היינו עם עגלה) וסתם לטייל. מאוד יפה אבל פחות מתאים לילדים בעיני

היום השישי – המגלשה בטודנאו ופארק מים באדפראדייס

בבוקר נסענו למגלשה בטודנאו, לשם עולים ברכבל פתוח. היה מדהים! חיכינו שם שעה פלוס בתור, שזה היה פחות מדהים, אבל עדיין שווה את זה!!!! וכניסה אחת ביום כלולה בכרטיס האדום. משם נסענו לפארק מים באדפראדייס, הכניסה מ 14:00 בימי ג-ו, בשני סגור למשפחות. שעה וחצי ראשונות כלולות בכרטיס האדום, את השאר משלמים בסוף. היינו שם 3 שעות ושילמנו 9 יורו על כולם (לתינוקת היה חינם). יש שם בריכה קטנה עם כל מיני מזרקות ומגלשה לתינוקות, משהו כמו 6 מגלשות לילדים בגילאי 3-6 ועוד 3-4 לגדולים, בנוסף יש בריכה גדולה עם גלים כל חצי שעה. כל אחד מקבל לוקר אישי.

היום השביעי – מפלי ריין בשוויץ ושייט

היער השחור עם ילדים - מפלי ריין בשוויץ
היער השחור עם ילדים – מפלי ריין בשוויץ

היום אחרון שלנו… הטיסה בחזרה הייתה מציריך אז החלטנו לנסוע למפלי ריין בשווייץ, נסיעה של שעה ורבע מהמלון. שם עשינו שייט של חצי שעה, אכלנו צהריים ונסענו לשדה (40 דקות נסיעה ).

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים