ערכת יצירה לטיסה – וידאו והוראות הכנה [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

לפני כמה חודשים, טסנו לתאילנד וסינגפור עם ילדה בת 5 ותאומים בני 2.8. הטיסה ארוכה מאוד וגם לא ישירה, מה שאמר שהיינו חייבים להכין דברים בשביל הילדים חוץ מהטלויזיות האישיות. בנוסף, ידענו שיש לנו נסיעות ברכב של שעתיים וחצי ללא טלויזיה ורצינו לוודא שיש לנו משהו קליל והילדים יכולים לשחק איתו. לכן הכנתי לילדים ערכת יצירה לטיסה שמכילה את כל מה שהם צריכים. הנה הוידאו שמסביר את התהליך. הוראות הכנה מפורטות מופיעות למטה.



הערכה ראשונה לקחה לי רבע שעה כי לקח לי 10 דקות לעשות את החלק הראשון, אבל השניים האחרים לקחו לי 5 דקות כל אחד ברגע שידעתי מה לעשות. את כל הערכה הכנתי מדברים שהיו לי כבר בבית (למרות שברור שקניתי את המדבקות מתישהו, אבל אלו מדבקות שכבר היו לי).

1) קחו עטיפה ישנה של DVD וחתכו את העיגול של הדיסק בעזרת סכין יפנית. טיפ שלי: תשתמשו בסכין מלא פעמים מסביב עיגול, אל תנסו לחתוך. אחרי כמה פעים זה מתנתק כבר לבד. הזהרו שלא תחתכו את הפלסטיק של העטיפה. אל תדאגו לגבי העיגול כי במילא זה יכוסה משני הכיוונים.
2) גזרו חתיכת קרטון (אני השתמשתי בקופסת קורנפלקס) בגודל של הצד עם החור. גזרו קצת יותר קטן על חשבון הבד שיעטוף את הקרטון.
3) גזרו בד בגודל של הקרטון משני הכיוונים. אני השתמשתי בשקי בד רב-פעמיים שקיבלתי מאיזו חנות פעם אז הכנסי את זה פנימה כמו כיס ואז הרוב היה סגור.
4) הדביקו בעזרת דבק מגע/דבק חם את הבד לקרטון.
5) הכניסו לקופסא לבדוק שהגודל בסדר.
6) גזרו עוד חתיכת בד באותו הרוחב אבל נמוך יותר. זה יהיה הכיס. לתאומים עשיתי כיס נמוך יותר כי יותר קשה להם להתעסק עם זה.
7) הדביקו *מאוחרה* את הכיס לקרטון העטוף בצבע הראשון.
8) בדקו שהכל נכנס בצורה טובה.
9) הדביקו לקופסא בעזרת דבק מגע/דבק חם.
10) קחו את העטיפה המקורית של ה DVD וסמנו על הצד ההפוך של דף יפה את הגודל וגזרו.
11) קשטו את הדף לפי רצונכם והכניסו לכיס העטיפה.
12) הכניסו בכיס מדבקות וצבעים לפי רצונכם, ונייר בצד השני

כמובן שהערכה הזאת שימושית גם ברכב וגם מצויינת שיהיה בתיק למקרה הצורך. טיסה נעימה ובילוי נעים!

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים