מזוודת בימבה טראנקי – סקירת מוצר

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

הקבוצה גועשת לקראת החופש – כולם מדברים על מזוודת הבימבה טראנקי לילדים. לי יש שלושה: אחד מקורי, אחד שקניתי במקס סטוק לפני מספר שנים ואחד מהאתר גירבסט. השעות שאנחנו מבלים בשדה התעופה עם הקטנטנים יכולים לערר את שלוות הנפש של ההורים הכי רגועים, וזה מעייף במיוחד אם הטיסה בשעות פחות נוחות כמו 4 לפנות בוקר.מזוודת בימבה עוזרת לארוז דברים לילד, במיוחד לטיסה, ונותנת בונוס של בימבה לטיול בשדה והנאה מובטחת לילד. יש כרגע מחיר מעולה באמאזון עם משלוח חינם.

חו״ל עם ילדים – מזוודת בימבה טראנקי משפרת את החוויה!

מזוודת הטראנקי עולה קצת יותר ממזוודת carry on לילדים, אבל האיכות שלה מצויינת והיא ממש חזקה, בעיקר בהתחשב בעובדה שהילדים שלי אוהבים לבדוק כמה חזק הקיר. התאומים שלי בני כמעט 3 ומתים על הטראנקי, ואפילו בת 5.5 שלי, שעם הטראנקי גם מגיל שלוש, עדיין אוהבת לרכב עליו לפעמים. עבורה, הכיף הגדול הוא למשוך את האחים הקטנים שלה (מסודרת!) לדעתי היא אוטוטו תסיים את השימוש עם הגדולה מבחינת הרכיבה, אבל המזוודה עצמה מצויינת ותשרת אותנו הרבה מעבר לגיל הרכיבה.

מזוודת בימבה טראנקי
מזוודת בימבה טראנקי

לפני שנתיים, טסנו לקרוז לשמונה ימים והצלחנו לארוז בטראנקי 10 זוגות בגדים ותחתונים, זוג נעליים נוסף, שני בגדי ים, מברשת ועוד כמה דברים – והכל בצד אחד. אנחנו מגלגלים בגדים כדי למצות את המקום עד כמה שניתן. בצד השני שמנו מלא ספרים ומשחקים בשביל הגדולה למטוס. בגלל הגודל שלו, הוא נכנס בקלות למקום מעל המושבים, אבל גם אפשר לשים אותו בין המושבים. בנוסף, הוא קטן מספיק כדי להחשב carry on אז אם טסים לאו קוסט – אין בעיה עם הטראנקי.

מזוודת בימבה טראנקי
מזוודת בימבה טראנקי

טסנו גם באוגוסט השנה לברלין עם carry on בלבד והצלחנו להכניס כמעט שבועיים של בגדים, גרביים, בגד ים, חיתולים ללילה, חיתולי ים, ומצופים לכל טראנקי. ולא היתה בכלל בעיית משקל.

חשוב לציין שהגלגלים קבועים במקום, כלומר הוא לא ממש טוב בסיבובים. בנוסף, רק בצד אחד יש את החבלים, לכן צריך להזהר כשפותחים את המזוודה כדי שדברים לא יפלו החוצה.

מפרט טכני של מזוודת בימבה טראנקי:

  • גיל – טכנית רשום 3, אבל בני השנתיים שלי רכבו עליו בכיף
  • משקל מרבי – 34kg. במילים אחרות – התאומים לפעמים יושבים עליו ביחד ואין בעיה.
  • גודל:
    • נפח: עד 55.8 ליטר
    • גודל: 32.5/46.7/ 20.3 ס״מ
  • משקל: 1.7 ק״ג

מה שאנחנו אוהבים בטראנקי:

    • ניתן לרכב, למשוך או לסחוב את המזוודה (ניתן לתלות אותה על עגלה)
    • בגודל של  carry on ומתאימה לטיסות לאו קוסט
    • אפשר להשתמש בה בבית כבימבה או כמקום איכסון

בקיצור, לדעתי הטראנקי היא מזוודה שיותר יקרה ממזוודה פשוטה, אבל היא נותנת הרבה יותר. יש לי carry on  רגיל של ילדים ואני מצליחה לארוז יותר בטראנקי מאשר בשני. אפשר לארוז בו המון בגדים וצעצועים ועדיין לקחת אותו בתור carry on בלאו קוסט, אבל צריך להזהר לא לפנות מהר מדי כי הגלגלים לא מסתובבים.

איפה אפשר לקנות את הטראנקי?

את הטראנקי היה ניתן לרכוש באתר The Hut עד לאחרונה ומשום מה הם הפסיקו לשלוח לארץ. וכמובן שגם אפשר לרכוש באתר איביי, למרות שזה די יקר וקרוב למחירים בארץ. אנחנו קיבלנו לאחרונה מהאתר גירבסט הסיני והאיכות שלה מצויינת והעלות נמוכה משמעותית מהמקורי. באליאקספרס יש את המקושטים יותר במחירים טובים, אבל חובה לקרוא את הביקורות – כאמור, שלי מגירסבט וממקס סטוק. פה יש גם של נסיכות מאליאקספרס – שוב, חובה לקרוא ביקורות.

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים