מלונות בחו״ל – איך לקבל את המחיר הכי טוב על בית מלון באתר Hotels.com [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

חדר נקי, נוח ומותאם לילדים שווה הרבה כשטסים עם ילדים לחופשה. אמנם אנחנו שמחים לשלם על נוחות ושירות, אבל נופשים בחו״ל עם ילדים זה עסק יקר, גם במקרה הטוב, ואין סיבה לשלם יותר משחייבים. המקומות הטובים נתפסים מהר, במיוחד כי רובנו מטיילים בחופשות של הילדים מבתי הספר והגנים. מסיבה זו, אני ממליצה להזמין חדר כמה שיותר מראש. אבל מה קורה אם המחיר לחדר יורד אחרי שהזמנת את החדר? אף אחד מאיתנו לא רוצה להרגיש פרייאר. האתר hotels.com נותן לכם את האפשרות לקבל החזר על המלון אם מצאתם את אותו החדר במקום זול יותר – עד 24 שעות לפני השהות.

היתרונות של ה- Price Guarantee של אתר Hotels.com

האתר Hotels.com מתחייב שאם תמצאו את אותם החדרים בדיוק באותם התאריכים במחירים יותר נמוכים מאשר המחיר שאתם שילמתם – הם יחזירו לכם את ההפרש. אפשר לבקש החזר אפילו אם תמצאו את המחיר הזול יותר ביום לפני שאתם מגיעים למלון. אם המחיר מוצע באתר שלהם, הם עדיין יחזירו לכם את ההפרש.

איך להשתמש ב Price Guarantee כשמטיילים עם ילדים

כדי לנצל את ההתחייבות למחיר הנמוך היותר, שלחו ״תביעה״ (claim) עד חצות של היום לפני שאתם אמורים להגיע. כל הפרטים צריכים להיות בדיוק אותו הדבר – תאריכים, מספר אנשים בחדר, מספר החדרים וסוג החדר. אם מצאתם מחיר יותר טוב באתר של מישהו אחר, שלחו ל-Hotels.com מייל עם הפרטים. אפשר גם לשלוח צילום מסך שמראה את המחיר הנמוך ביותר. אל תשכחו להראות את הכל כולל שם המלון, התאריכים, מספר החדרים, סוג החדר ומחיר. אם המחיר הזול יותר נמצא על האתר של Hotels.com בעצמם, צריך להזמין את החדר עם המחיר הזול יותר ולבטל את היקר כדי להגיש את התביעה.

hotels.com הוטלס מלונות זולים
hotels.com הוטלס מלונות זולים

האתר יאשר את המחיר הנמוך יותר לפני שיחזירו לכם את ההפרש. הם מבטיחים להודיע לכם תוך 24 שעות אם תקבלו את ההחזר. הם אפילו יחזירו לכם את ההפרש בחדרים שלא ניתנים לביטול! במקרה כזה, תקבלו קופון ששווה להפרש. חשוב לציין שזה רק כולל אתרים ומבצעים רגילים ולא מחירים מיוחדים שיש לארגונים כגון הממשלה (האמריקאית). כמו כן, הם לא יחזירו את ההפרש על בתי מלון ששולמו עם נקודות של נוסע מתמיד או חברות במועדון כלשהו.

לסיכום, אני מאוד אוהבת להזמין באתר הוטלס כי אני יודעת שאקבל את המחיר הכי טוב שניתן למצוא עבור החדר שמצאתי. כבר יצא לכמה חברים שלי בעבר לקבל החזרים בגין ההפרש (לצערי, אני עוד לא ״תפסתי״ אותם עם מחיר זול יותר. או לשמחתי 🙂 ) בזכות ה-Price Guarantee של Hotels.com, אתם יכולים להזמין חדר בראש שקט ומבלי לדאוג שפספסתם מחיר יותר טוב. ועוד דבר קטן: בהוטלס יש לילה 11 חינם – אבל זה כבר נושא לפוסט אחר.

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים