ריוקנים למשפחות עם ילדים באזור אגמי פוג׳י [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

אם אתם מגיעים אל יפן עם ילדים, ובמיוחד אם זאת הפעם הראשונה שלכם ביפן, הכי כיף להנות ממגוון אפשרויות הלינה שלה. מעבר למלונות ודירות, ישנם הוסטלים מעולים, וכמובן שתוכלו לחוות לינה יפנית על מזרני הטטמי. אבל האירוח הכי מיוחד הוא הריוקן, אירוח משפחתי מסורתי שלרוב גם משלב אונסן, מעיינות חמים ומתחמי רחצה. האונסנים ביפן לרוב משותפים ומחולקים לזכר ונקבה מכיוון שנכנסים אליהם ערומים לחלוטין. מגיעים נקיים, עוברים מקלחת במקום, ונכנסים למעיינות החמים. לחלק מאיתנו אין בעיה עם זה בכלל ואחרים מעדיפים אונסן פרטי. עבורכם, הכנו את הפוסט הזה על ריוקנים למשפחות עם ילדים באזור אגמי פוג׳י בהם חלק עם אונסן פרטי בחדר כדי שתוכלו לחוות את הכל בנוחות שמתאימה לכם. חשוב לדעת שריוקנים הם, באופן טבעי, צורת לינה שיקרה יותר מדירות או מלונות רגילים.

אם עוד לא ביקרתם במדריך המלא ליפן למשפחות עם ילדים – אנחנו ממליצים לעשות זאת אחרי שתסיימו את הכתבה הזאת כי יש שם עוד המון מידע, וגם נשמח שתצטרפו אלינו בקהילת מטיילים ביפן עם ילדים בפייסבוק.

Oike Hotel

Oike Hotel – מתוך האתר הרשמי

ריוקן ב-Fujikawaguchiko עם מקום לעד 6 אנשים. החדר בעצם מחולק לשני חדרים כשבאחד יש שתי מיטות יחיד ובשני ישנים בסגנון יפני. יש להם אונסנים פומביים ופרטיים שאותן ניתן להזמין מראש. הריוקן מספק שאטל חינם מתחנת הרכבת בתיאום מראש ויש חנייה חינם למי שמגיע ברכב פרטי.

הזמינו בבוקינג

 

Lakeland Hotel Mizunosato

Lakeland Hotel Mizunosato – מתוך האתר הרשמי

ריוקן עם חדרים לעד 5 אנשים. החדרים ממוזגים ומחוממים (חשוב מאוד בקיץ ובחורף) ויש בהן ואינטרנט אלחוטי, מקרר, קומקום וערכת תה ירוק, טלויזיה וחדר אמבטיה פרטי. יש אונסנים חיצוניים ומקורים, אבל לא פרטיים. למגיעים בתחבורה ציבורית יש שאטל חינם מהרכבת בתיאום מראש ולמי שמגיע ברכב יש חנייה חינם. הריוקן נמצא רק כמה דקות נסיעה מה-Mt. Kachikachi Ropeway ו-10 דקות נסיעה מפארק השעשועים Fuji-Q (יש גם כרטיסים מוזלים למי שמגיע מ-13 במקום בבוקר).

הזמינו בבוקינג

Hotel Asafuji

Hotel Asafuji – מתוך האתר הרשמי

ריוקן מטריף עם נוף לפוג׳י ולאגמים מכל חדר ומקום לעד 4 אנשים. החדרים ממוזגים ומחוממים וניתן להזמין אותם עם ארוחת בוקר וצהריים כלולים. בחדרים יש ערכת תה ירוק ואינטרנט אלחוטי, ויש בריוקן חניה חינם למי שמגיע ברכב או שאטל חינם מתחנת הרכבת בהזמנה מראש. בחדרים יש מקרר וחדר אמבטיה פרטי ויש אונסן לכל האורחים. הריוקן נמצא 15 דקות נסיעה מפארק השעשועים Fuji-Q (יש גם כרטיסים מוזלים למי שמגיע מ-13 במקום בבוקר).

הזמינו בבוקינג

Fuji Onsenji Yumedono

Fuji Onsenji Yumedono – מתוך האתר הרשמי

במרחק 500 מטר בלבד מאגם Kawaguchiko, בריוקן יש חדרים לעד 4 אנשים עם אונסן פרטי בחדר. חלק מהחדרים ענקיים ובעלי שני קומות ויכול להיות שתוכלו לבקש מיטת נוספת או מזרנים לעוד ילדים. יש בחדרים חדרי אמבטיה פרטיים, מזגן וחימום, מקרר, קומקום ונגן DVD. ההזמנה כוללת ארוחת בוקר מסורתית וניתן גם להזמין חדרים הכוללים ארוחת ערב מסורתית.

הזמינו בבוקינג

Kasuitei Ooya

Kasuitei Ooya – מתוך האתר הרשמי

ריוקן הממוקם על חוף אגם קוואגוצ’י שכולל חדרים עם נוף מדהים לאגם, כשבחלקם יש אונסן פרטי באוויר הפתוח. המלון כולל ג’קוזי, חדרי קריוקי, אונסנים ציבוריים פנימיים או חיצוניים עם נוף לאגם, או להזמין אונסן לשימוש פרטי ל-50 דקות בתשלום נוסף. החדרים כוללים מרפסת ומיטות פוטון מסורתיות. יש חדרים לעד 5 אנשים.

הזמינו בבוקינג

Komaya Ryokan

Komaya Ryokan.- מתוך האתר הרשמי

ריוקן משפחתי מקסים עם חדרים ממוזגים (ומחוממים) לעד 4 אנשים המשקיפים על הר פוג׳י ואגם Kawaguchi. יש בריוקן אונסן שאפשר להזמין לזמן פרטי, והשירותים ואמבטיות משותפים. ההזמנות יכולות לכלול ארוחת בוקר וערב ויש ארוחת נודלס בצהריים למי שרוצה. המיקום מצוין במיוחד בתקופת הסקורה (פריחת הדובדבן).

הזמינו בבוקינג

Ryokan Fuji Heights

Ryokan Fuji Heights – מתוך האתר הרשמי

אחד הריוקנים הזולים ביותר ברשימה עם מקום לעד 8 אנשים. הריוקן ממוקם ב-Fujikawaguchiko ואפשר לשכור מהם אופניים בחינם. יש במתחם אינטרנט אלחוטי בחינם וחנייה פרטית, ויש גם מטבח משותף בו אפשר להכין אוכל. יש חנייה חינם במתחם וגם ניתן לבקש שאטל חינם. הריוקן הזה לא כולל אונסן והוא פשוט מאוד, אבל לגמרי עושה את העבודה למי שמחפש לינה מסורתית במחיר טוב למשפחות.

הזמינו בבוקינג

Yamadaya Hotel

Yamadaya Hotel – מתוך בוקינג

ריוקן ממוזג עם חדרים לעד 4 אנשים עם שירותים משותפים. בריוקן יש אינטרנט חינם ואונסן עם נוף מדהים של הר פוג׳י שאפשר להזמין מראש כדי להיות לבד. הריוקן פשוט עם אירוח מצוין, אבל שימו לב שלא קל להגיע אליו בתחבורה ציבורית ועדיף רק למי שמגיע עם רכב. רוב ההזמנות כוללות ארוחת בוקר וערב, ואין הרבה לעשות בסביבה בלי רכב.

הזמינו בבוקינג

 

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים