מאוריציוס למשפחות עם ילדים – אטרקציות ומסלול מאת ליאור כהן [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

הפוסט הזה על מאוריציוס למשפחות עם ילדים הופיע לראשונה בקהילת מטיילים בחו״ל עם ילדים ומפורסם פה באישור ליאור.

סיפור טיול 20 ימים: 2 הורים ו-2 בנות 1.8 ו-5.5 בסוכות (21/9-11/10).

מידע על מאוריציוס

חוף טרו אוקס

מאוריציוס היא אי קטן שמנקודה הכי רחוקה לשנייה לוקח שעה וחצי גג. נוהגים בצד שמאל של הכביש והדלק עלה כשהיינו כ-5.5 ש”ח לליטר. עלות הטיול היתה בסביבות 30,000 ש״ח.

מקונדה נקודת תצפית

השכרת רכב היא הדרך הכי קלה להתנהל באי והשכרת הרכב לפי רוב הקבוצות בפייסבוק מתבצעות ע”י דילן, סוכן השכרת רכבים מקומי שהוא בנאדם מדהים שעושה מחירים מעולים ועוזר תוך כדי הטיול בשאלות, הוא גם מביא סים מקומי עם הנחיתה כך שזה ממש נוח. נייד: 230-52-59-0988+. לנו עלה רכב ל-20 ימים 600 יורו כולל ביטול השתתפות עצמית ו-2 כיסאות ילדים.

טיסות – הזמנו טיסה עם אייר סיישל שהיו מעולים מבחינת זמנים, אוכל ועזרה במטוס, בכל זאת עם 2 בנות היה מאתגר. עלה לנו $930 למבוגר ויש לאייר סיישל טיסה שבועית ביום רביעי. הטיסה היתה עם עצירה של שעה וחצי בסיישל בלי ירידה מהמטוס, סך הכל 10.5 שעות.

Mont Coisy Beach

מזג האוויר היה מושלם, לא היה יום אחד של גשם. העונה הרטובה היא בקיץ שלהם, שזה מסוף נובמבר עד סוף מאי.

החלפת כספים אפשר בצ’יינגים מוסדרים כמו Shabili או בנקים – שימו לב שבצ’יינגים מקבלים רק שטרות של 100, בין אם יורו או דולר. ברוב המקומות מקבלים אשראי, אנחנו התנהלנו רק עם מזומן.

דירות עלו כ-120 דולר ללילה. דירות מטורפות! בצפון – פנטהאוס מטריף עם ג’קוזי, במזרח בית במרחק 3 מטרים מקו המים, במערב פנטהאוס מדהים עם בריכה, מצריך הרבה שעות של הסתכלות על בתים אך ההכנה משתלמת! ניתן גם להזמין דירות בבוקינג.

תרבות – המקומיים מדברים צרפתית ואנגלית ברמה גבוהה. הם מאוד נחמדים ועוזרים, לא גונבים אותך בשום מקום וגם אין הרגשה של שטר מהלך. אין להם חיי לילה וכשמחשיך אני אישית לא ממליץ לנהוג ובערך ב-6 – האי נכנס לתרדמת.

האוכל במאוריציוס

La Vallee des Coloures

ישנם סופרים, כמו רשת SUPER U ,WINNERS, ו-Jumbo, הממוקמים בהרבה מקומות באי. כמובן שיש גם מכולות בכל מקום ודוכני פירות וירקות פזורים לאורך הדרכים כך שלא אמורה להיות בעיה. האוכל מקומי זול מאוד, 1-10 ש”ח ואתם מקבלים ארוחה מעולה של רוטי/ פראטאה/נודלס מוקפץ/צ’פאטי/גיוזות מקומיות/ בריאני. אנחנו אהבנו ואכלנו בעיקר את האוכל המקומי – לא חובבי מסעדות, וגם חשוב להבין שבגלל שאין גידולי בקר באי אז הכל מיובא – זה אומר שאין חלב טרי אלא רק עמיד ובשר קפוא בעיקר ולא מי יודע טעים. בסופרים הגדולים יש בשר טרי אך הוא יקר בקטע מוגזם, בכלל כל האוכל הוא לא זול למעט אוכל הרחוב.

מאוריציוס למשפחות עם ילדים – המסלול המפורט

היום הראשון – הגעה

נחיתה במאוריציוס וקבלת הרכב מדילן שגם סידר לנו את הטלפונים עם סים מקומי. הנסיעה לצפון ארכה כשעה וחצי. לאלו שחוששים מנהיגה בצד שמאל – אל! תאמינו בעצמכם – סעו לאט בהתחלה אבל מתרגלים מהר. בדרך קנינו אוכל מקומי ראשון, דמפלינגס, שזה סוג של גיוזות מאודות טעימות. עולה כ-1 ש”ח ליחידה ויש בכמה סוגים: עוף, בקר, דג, טבעוני – מאוד טעים!

היום השני – ביקורי חופים בחוף הצפוני ושוק ירקות ומזכרות בפורט לואיס

נסיעה לאורך קו החוף הצפוני ועצירות בכל החופים. שימו לב, החופים במאוריציוס חינם וגם החופים של הריזורטים. מותר להיכנס לחוף אבל לא לשבת על הכיסאות למרות שגם את זה אף אחד לא בודק. אין תשלום על חנייה ובהרבה מהחופים אפשר להגיע עם הרכב ממש קרוב למים. בהרבה מהחופים יש גם צל עצים ממש נעים והמים – כפי שתראו בתמונות. האוכל המקומי מורגש מאוד לצד החופים הציבוריים כי זה מן עגלות כאלו עם אוכל מקומי טעים טעים וזול מאוד!

אחר הצהריים נסענו לפורט לואיס, בו יש שוק ירקות ומזכרות העונה לשם – מלכודת תיירים. הכל יקר יותר. יש מסביב לשוק אוכל מקומי טעים אבל למי שאין זמן בהחלט לא מקום חובה.

היום השלישי – הגנים הבוטניים, מתחם טרמפולינות, וה-Grand Bazaar

מאוריציוס למשפחות עם ילדים
הגנים הבוטניים

הגנים הבוטניים – בהחלט יפים, עלות 400 רופי מגיל 6 ומעלה, גן ממש יפה. אפשר להכניס אוכל ולעשות פיקניק ולהעביר שם 4 שעות בקלות. נוח להתנייד עם עגלת ילדים, יש צבים גדולים ובמבים ובכלל זה מקום חובה! לאלו שחוששים מיתושים – בספטמבר-אוקטובר זה סוף החורף, שם אין אביב אלא קיץ, ובסוף החורף אין יתושים אך תמיד טוב שיהיה בתיק ספריי.

משם נסענו למתחם טרמפולינות Captain Tom – כמו איי ג’אמפ בארץ רק שהיינו לבד והיה כל כך כיף ונקי עם מוזיקה טובה. הכניסה למתקנים היא רק עם גרביים ועולה 30 ש”ח כניסה. האוכל מסביב לעיירה מאוד זול וטעים, שם נודענו למנה שנקראת בריאני – זה אורז עם עוף בטעמים מהמטבח ההודי, 10 ש”ח לארוחת צהרים משביעה.

העצירה הבאה היתה  ה-Grand Bazaar, שזה כמו שוק הפשפשים עם מחירים יקרים יותר. מקום יפה להסתובב בו. יש מחוץ לשוק בחור חירש/אילם, אמן אמיתי, שעושה עבודות גילוף וציור בעץ עם עיפרון חם. עשינו שלט לכניסה לבית שיצא ממש יפה וזה עלה כ-50 ש”ח. אנחנו מאוד התחברנו לדברים שהוא עושה ואין עוד מקום אחר באי שעושה דברים כאלו אז אם זה מעניין אתכם תשלבו את הבחור בזמן שאתם בצפון.

היום הרביעי – הר Le Pouce, האקווריום וצ׳יינה טאון

נקודת תצפית Le Pouce

טיול רגלי/ טיפוס להר Le Pouce – הר עם נוף יפה, כשלא רטוב אז גם לא קשה במיוחד. נוף יפה של יותר מחצי האי, אם יש לכם זמן ואתם בעניין זה אחלה בחירה, לא חובה אך אנחנו נהננו.

חיות באקווריום - מאוריציוס למשפחות עם ילדים
האקווריום

משם המשכנו לאקווריום שנמצא בפורט לואיס ליד השוק – נחמד, לא גדול, שלנו בארץ יותר רציני ויפה. הוא יקר ובעייני אפשר לוותר, אישתי רצתה אז הלכנו והבנות כמובן שהתלהבו. משם המשכנו לצ’יינה טאון, שזה לא באמת טאון ובטח שלא צ’יינה. היה שם רק אוכל מקומי – כמובן טעים. בחזור לדירה עצרנו בסופר שנקרא Jumbo והוא באמת ענק ויש בו הכל, מומלץ להצטייד בו בכל דבר שאתם צריכים.

היום החמישי – פארק Casela

פארק Casela

אמנם היינו בצפון, אך כפי שהבנתם האי קטן ומזג האוויר בצפון לא איפשר את האטרקציה שרצינו אז נסענו לדרום מערב, כשעה נסיעה לפארק שנקרא Casela. זהו פארק מקסים למשפחות שלא הכי נוח להסתובב עם עגלה אך יש בו ציפורים יפות, אריות, גמלים, צבי ענק, ומסלול מזחלות במתקן כמו שיש לנו בחרמון. נחמד מאוד, הפארק יקר אך בתכל׳ס שווה. קחו איתכם אוכל ומים וזה אחלה פארק להעביר בו יום. יש גם אפשרות לאומגות, אישתי עשתה את כל 5 האומגות וממש נהנתה. יש גם אומגה קטנה לילדים בחינם שזה ממש נחמד.

מאוריציוס למשפחות עם ילדים - בת יענה ממש מצחיקה
פארק Casela

בהמשך הפארק יש הסעה ל”ספארי” חיות ורואים אימפלות, זברות, ג’ירפות, איילים, בת יענה, וקרנפים. אני ממליץ להגיע כשנפתח, ועדיף לא לבוא ביום ראשון כי חלק מהאטרקציות סגורות. לא חובה לנסוע לפארק הזה מהצפון, אפשר גם כחלק מהשהייה במערב.

היום השישי – שייט לאי גבריאל

מאוריציוס למשפחות עם ילדים - אבא ובת בים במאוריציוס
האי גבריאל

שייט לאי גבריאל – סגרנו דרך המלצה של דילן (העביר לנו בוואטספ אנשי קשר עם מחירים זולים לכל האטרקציות באי). האטרקציה היא שייט בקטמרן. למי שלא מכיר, היא פחות תנודתית מספיד בואט רגילה, אך מכיוון שבים הפתוח הכל גלי יותר, היו כאלו שהקיאו (אישתי ביניהן) והיו שהיה להם כיף, כמוני. הבנות היו סבבה עם השייט אך הוא מלא שפריצים של מים והוא שעה וחצי לכל כיוון. החזור רגוע משמעותי, האי נחמד, רצועת חוף יפה עם מקום לשנרקל ואוכל על הסירה. סך הכל נחמד מאוד ולא יקר במיוחד – כ-100 ש”ח ליום שלם למבוגר, ילד חצי מחיר. לאלו שקצרים בזמן – אפשר לוותר ולעשות יום בבלו ביי – ארחיב בהמשך. יוגיטה אשת הקשר 23-054-57-3090+.

היום השביעי – צלילות, מסאז׳

צללתי במועדון Dream Dive בגרנד ביי עם בחור בשם ניסן. עלה 250 ש״ח לשתי צלילות יפות מאוד. בראשונה ראינו מלא צבים ובשנייה מלא דגים צבעוניים. בקשו אותו ספציפית וצללו רק איתו, היו שצללו עם מישהו אחר במועדון ולא היו מרוצים, אבל כל מי שהפנתי אליו יצא מרוצה. ניסן:  230-57-535-352+ .

אחרי הצלילות אישתי הלכה למסאז’ שוודי ב-Johaness Spa in Grand Baie, ואמרה שהיה ממש טוב, יש מקלחת מפנקת אחרי.

היום השמיני – מעבר לצד המזרחי

סיימנו 7 לילות בצד הצפוני. נהננו מאוד, לקצרים בזמן אפשר גם ב-4 ימים להספיק הרבה. עברנו לצד המזרחי ל-4 לילות לבית ענק עם מרפסת וחוף פרטי במרחק 3 מטר מהמרפסת. יש מסעדה טעימה Green Island.

היום התשיעי – Pont Natural

מאוריציוס למשפחות עם ילדים - מים וסלעים בפון נטורל
Pont Natural

נסיעה ל-Pont Natural, נקודת תצפית קרובה לשדה התעופה. אזור צוקי של בזלת עם התנפצויות מים מדהימות ואפשר לעשות שם פיקניק בכיף במשך כמה שעות, הכניסה חינם והנסיעה ב-2 ק”מ האחרונים היא בדרך עפר אבל רכב רגיל עובר בקלות.

היום העשירי – פארק המים Splash and Fun

פארק המים

פארק המים Splash and Fun, פארק המים היחיד באי. יש מגלשות לכל הגילאים, 70 ש”ח כניסה למבוגר ו-35 ש״ח לילד. אסור להכניס אוכל ושתייה אך האוכל בפארק זול. יש מתחם ילדים ותינוקות ובילינו שם יום שלם. בהחלט מומלץ מאוד. בחודשים נובמבר-פברואר אמרו העובדים שעמוס מאוד ולנו היה מזל, היינו כמעט לבד ולא חיכינו דקה באף מתקן.

היום ה-11 – Ile Aux Cerfs

מאוריציוס למשפחות עם ילדים – הדרך לאי לוקס סרף

שיט ל-Ile Aux Cerfs, אי חמוד. סגרנו דרך מישהו שדילן המליץ עליו ובהחלט היה כיף, זה רגוע, שייט של 10 דקות לאי קטן עם דוכני מזכרות, ארוחת צהריים באי אחר ושייט של 10 דקות למפל לא יפה במיוחד. עלה 100 ש”ח למבוגר ו-50 לילד מעל גיל 5. אם יש לכם דילמה אם ללכת לשיט לאי גבריאל או לזה – שניהם חמודים: האטרקציה העיקרית בגבריאל זה השייט וזה תלוי איך אתם עם שייט מטלטל. 230-58-368-744+ פאיין, איש הקשר.

היום ה-12 – מעבר לדרום מערב האי, שוק ב-Flaq

מעבר לדרום מערב האי ל-9 לילות אחרונים. לנו בפנטהאוס במתחם דירות בבלאק ריבר עם מרפסת ענקית ובריכה במרפסת אליה יכולה להיכנס כל המשפחה, ממש כיף!!! יש גם גריל גז ובכללי דירה פגז. בדרך עברנו בשוק מקומי ב-Flaq שפתוח רק ברביעי וראשון ויש מלא אוכל מקומי. זה סוג של שוק הכרמל משולב עם מחנה יהודה והפשפשים ביחד. ההמלצה שלי היא להצטייד ב-Super U בטמרין כי זה הסופר הכי גדול באזור הדרום מערב.

היום ה-13 – La Vallée des Couleurs, פסלי Grand Basin ושדות התה Bois Cherry

מאוריציוס למשפחות עם ילדים – La Vallee des Coloures

פארק La Vallée des Couleurs – אפשר ללכת בקטנה ברחבי הפארק כ-45 דקות ולעשות זיפליין, שהוא האטרקציה העיקרית שם. יש הרבה אומגות, יותר מב-Casela, כאשר אחת האומגות היא של 1.5 ק”מ. יקר אך אישתי אמרה ששווה.

La Vallee des Coloures

יש גם טרקטורונים בנהיגה עצמית ולילדים יש גם מתקנים של גן שעשועים וחיות שמסתובבות חופשי (תרנגולים, צבי ענק , במבי). נחמד ממש. חילופי הצבעים היה חביב, לא מעבר (בשמארל היה הרבה יותר יפה, ארחיב עוד מעט). למי שאין זמן כל כך או לא רוצה לעשות אומגות אז אפשר לוותר.

משם המשכנו לפסלים ענקיים, רואים אותם מהכביש, הם נקראים Grand Basin. נחמד לעבור, לא מעבר. משם המשכנו ל-Bois Cherry שהם שדות תה ממש יפים. למי שראה בסרי לנקה את שדות התה זה ממש דומה, רק בקטן, ולמי שלא היה אז כן מומלץ כי זה יפה. לצד השדות יש מפעל תה עם טעימות למי שזה מעניין אותו.

היום ה-14 – מוזיאון האשליות

מוזיאון האשליות

מוזיאון האשליות בשמארל, ממש נחמד, עלה 80 ש”ח למבוגר ו-50 ש״ח לילד. בעיקר מצלמים תמונות, יש מדריכים שמצלמים אתכם ומסבירים מה לעשות, שזה ממש מגניב. אחלה להעביר שעה.

מאוריציוס למשפחות עם ילדים - מפל ארוך
שאמרל

אז אפשר לחצות את הכביש ולהיכנס לפארק שאמרל – פארק עם מפל יפה שרואים מרחוק וגבעת צבעים כמו זו של אתמול רק ביפה יותר. עלות של 40 ש”ח כניסה למבוגר. כל הסיבוב הזה לקח רק כמה שעות ואין כמו להעביר את הטיול עם שנ”ץ… אז חתכנו לישון.

היום ה-15 – Blue Bay

Blue Bay

נסיעה ל-Blue Bay, כשעה נסיעה. זה החוף הכי יפה בכל האי, לדעתי. למי שמעניינת אותו ההשוואה אז הוא יפה יותר מכל חוף בסיישל/זנזיבר ומזכיר מאוד את חוף צפון באיסלה מוחרס במקסיקו. זה עדיין לא חוף מלדיבי אבל בהחלט יעד חובה בטיול. אפשר להעביר שם יום שלם.

שייט באזור Blue Bay

עשינו גם שייט של שעה עם סירה (80 ש”ח למשפחה) שהתחתית שלה מזכוכית. רואים את כל הדגים, האלמוגים שם מתים בגלל אוניית הנפט שהתבקעה ועשתה אסון אקולוגי לפני שנתיים אך עדיין שווה ביותר. אפשר גם לשנרקל, בסירה נותנים ציוד וזורקים קצת לחם יבש.

אוכל מקומי יש ממש מול החוף ויש המבורגר שווה עוד יותר ממש ליד בדוכן מכולה מאולתר, יש רק מקום אחד אז בטוח לא תתבלבלו.

היום ה-16 – שייט לוויתנים

בלאק ריבר

אישתי הלכה לשייט לוויתנים דרך בחור בשם ברונו. הוא יוצא מבלאק ריבר, העלות 250 ש”ח ל-4 שעות של שייט וצפייה בלוויתנים ודולפינים. יש ציוד שנרקול ואם התנאים מאפשרים אז גם משנרקלים איתם. לצערה של אישתי לא היו תנאים טובים לשנרקול עם הלוויתנים אלא רק עם הדולפינים. היא ראתה כמות יפה של לוויתנים, אבל לא היה להם מצב רוח לשחק. חשוב לוודא שאתם עם ברונו בסירה, הוא מוסיף המון לאווירה והוא גם מצלם אתכם מתחת למים עם הלוויתנים, אם מתאפשר.

את המשך היום עשינו רגוע בבריכה בדירה.

היום ה-17 – La Morne ושקיעה בפליק אן פלאק

הדרך לפסגת לה מורן

עלייה לפסגת La Morne – יצאנו ב-9:30 בבוקר והתחלנו לעלות עם הקטנה במנשא. הגדולה בת 5.5 עלתה ללא בעיה עם אישתי. יש כשעה עלייה לנקודת האמצע שהיא יפה מאוד. לחלק הזה לא חובה נעליים, סנדלים גם יעשו את העבודה, אבל לחלק השני, שהוא הטיפוס לפסגה – הדעות חלוקות. יש המון אנשים שמתחילים לטפס וחוזרים חזרה ויש שמגיעים לפסגה. כולם כותבים שזה טיפוס קשה מאוד ומסוכן וחייבים נעליים טובות.

מאוריציוס למשפחות עם ילדים - אבא מחזיק ילדה על הכתפיים אחרי טיפוס
פסגת לה מורן

להגיד לכם את האמת – יש תמונה בפסגה עם הבת שלי, בת 5.5, לא הרמתי אותה על הכתפיים אפילו פעם אחת. אני הלכתי עם נעלי מים והיא עם סנדלים, פיזית הטיפוס כן קצת מאתגר אבל אם עושים אותו לאט ובזהירות לא אמורה להיות בעיה. יש מקטע של טיפוס ידיים ורגליים אך הוא בהחלט אפשרי. הפסגה באמת יפה, באמת יעד חובה בטיול הזה לדעתי, פשוט להיות חדורי מטרה וזהירים – הנוף מלמעלה באמת שווה את זה. סיימנו את כל ההר ב-5 שעות באיזי.

שקיעה בפליק אן פלאק

אחר הצהריים הלכנו לראות שקיעה בפליק אן פלאק, שקיעה יפה מהחוף עם דוכני אוכל טעימים. יש גם קונדיטוריה Dodo Cheri עם מקרונים מאוד טעימים.

היום ה-18 – 7 המפלים, מפלי Alexandra ו-Gorges Point

טיול שבעת המפלים

טיול 7 המפלים עם ז’אן פרנסואה 230-54-758-933+ שהומלץ על ידי דילן (כל ההמלצות שלו היו בינגו). הבחור נראה סטלן של החיים עם רסטות אבל הוא אחלה גבר. עלות 70 ש”ח למבוגר, הליכה לא קשה מידי למפלים ממש יפים. לדעתי יעד חובה בטיול, אפשר לשחות בכיף וזה אמור לקחת 3-4 שעות כולל העצירות.

טיול שבעת המפלים

את מפלים 6+7 רואים מנקודת תצפית מחוץ למסלול ההליכה, מהכפר שממול לעמק בו יש את המפלים. לאלו שחושבים שלא צריך מדריך – אל תנסו לבד, יש מיליון מקומות שאפשר לטעות בהם!

לאחר מכן נסענו למפלי Alexandra – בלוף מוחלט, הליכה של כמה דקות למפלים שרואים ממש מרחוק והם ממש אבל ממש לא מרשימים – אל תבזבזו אפילו את המחשבה לנסוע לשם. לעומת זאת, באזור יש את Gorges Point ששם יש המון דוכני מזכרות, ממש על הכביש עם נקודת תצפית מאוד יפה עם קופים ידידותיים וזה בהחלט שווה.

היום ה-19 – שנורקל עם לוויתנים, La Vanille Nature Park ו-Rochester Falls

אישתי לא התייאשה משנרקול עם לוויתנים ויצאה לשייט נוסף עם מישהו אחר בשם רובי. פעילות של שעתיים בעלות של 80 ש”ח ודווקא בו היא כן ראתה לוותנים וממש מקרוב וגם שנרקלה איתם וממש נהנתה!

ונילה פארק

את השייט מתחילים מוקדם בבוקר כך שכשהיא חזרה אני אספתי אותה עם הבנות והמשכנו לפארק שנקרא La Vanille Nature Park. חשוב מאוד שתזכרו את השם הזה כי אתם לא רוצים לנסוע לשם. זאת ההמלצה הכי טובה מהמקום הזה. סוג של גן חיות קטן ולא מוצלח עם הגעה מעצבנת וחיות בכלובים קטנים ובקיצור – לוותר לוותר לוותר!

Rochester Falls

משם המשכנו ל-Rochester Falls – הגעה עם הרכב לנקודה ממנה הולכים 5 דקות, או חפשו בגוגל את המפל עצמו והגיעו אליו מלמעלה – כך לא צריך ללכת אפילו 5 דקות. המפל ממש יפה וממש שווה, המים לא קרים מידי ויש צל.

Rochester Falls

אחלה יום להעביר בו בפיקניק, אם תצליחו להסתדר על אבוב זה בכלל להיט. חינם.

היום ה-20 – יום ים רגוע בחוף פליק אן פלאק

לסיכום היעד – המון זוגות מגיעים לירח דבש ואני ממש מבין אותם. למשפחות זה גם מקום מדהים כי הכל קרוב והכל אפשרי בכל הרכב משפחתי וגיל. אנחנו היינו 20 לילות כי ככה הסתדר לנו, אפשר גם בשבועיים להספיק את כל המקומות השווים ולהרגיש מיצוי. אני זמין לכם לכל שאלה, תרגישו חופשי.

אנחנו היינו משפחת כהן – נתראה ביעד הבא!

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים