אטרקציות בחיפה למשפחות עם ילדים [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

אני מודה: עד הקורונה, טיילנו המון בארץ, אבל מעולם לא הזמנו לינה למשפחה שלנו. היינו יוצאים מוקדם בבוקר וחוזרים בערב, ודוחסים את כל החוויות שיכולנו להספיק לפני שהילדים יתעלפו. ותכל׳ס, רוב הטיולים שלנו היו בטבע ויש לנו מנוי של רשות הטבע והגנים ואנחנו באמת מנצלים אותו המון. בצורה מצחיקה, כמעט כל הטיולים שלנו בחו״ל היו דווקא אורבנים ובכלל לא טבע, ודווקא בארץ לא עלה על דעתנו לצאת לחופשה אורבנית. כך יצא כשהעמותה לתיירות ונופש חיפה הזמינה אותנו לחוות את העיר ב-2020 – הגעתי בפעם הראשונה לחיפה שלא למטרת עבודה.

אנחנו באמת אוהבים את חיפה

לקחתי את סופי, שבזמנו היתה בת ה-8, ליומיים של אחת על אחת והיה נפלא מעבר למצופה. זה היה כל כך מוצלח, שחזרתי השנה והפעם עם הבן שלי. חיפה פשוט מושלמת למשפחות עם ילדים קטנים וגדולים ובשתי הפעמים התבאסתי לעזוב כל כך מהר – וביקרתי כבר מספר פעמים בין לבין לטיולי יום. המשיכו לקרוא כדי לשמוע על ההטבה המדליקה שהעירייה ארגנה לקיץ הקרוב – זה באמת שווה.

מלון בחיפה למשפחות – גולדן קראון חיפה

מלון גולדן קראון חיפה Golden Crown Haifa

מלון הגולדן קראון הוא מלון בוטיק במושבה הגרמנית במרחק 10 דקות הליכה מהגנים הבאהיים. יש כמה סוגים שונים של חדרים ואנחנו לנו בחדר האקזקיוטיב בו יש מיטה זוגית פלוס מין קורסא שנפתחת למיטה נוספת, כך שיש בו מקום לעד 3 אנשים. מכיוון שהגעתי לחופשה של אמא ובן לבד, המלון התאים לנו בול לצרכים שלנו.

מהחלון בחדר שלנו

החדר גדול ומפנק ומשקיף על נמל חיפה. חדר האמבטיה עצום ויפהפה ובכלל העיצוב במלון מודרני ומאוד מאוד נעים. יש חדר כושר (למבוגרים בלבד) כולל חוגים וחדרי כביסה וגיהוץ. המלון ממוקם במרחק כמה דקות הליכה מתחנת הרכבת חיפה מרכז, כך שממש אין צורך להגיע עם רכב, אבל למי שכן – יש חניון חינם לאורחי המלון. שימו לב שהחניון נמצא ברחוב הצמוד, רחוב הגנים. יש גם חניון בתשלום ממול למקרה שאין מקום אבל לנו לא היתה בעיה בשתי הפעמים שחיפשנו חנייה.

ארוחת הבוקר במלון

ארוחת הבוקר (הכשרה) הכלולה מגוונת מאוד: היו המון עוגות, סלטים, דגני בוקר, לחמים, ממרחים, ועוד. כשביקרנו, היו שופטים של אופ”א שהגיעו מאיטליה לשפוט את המשחק מול לימסול (אין לי מושג) ושמעתי אותם משבחים את ארוחת הבוקר 🙂

צמוד למלון יש מרכז מסחרי קטן עם כמה חנויות אאוטלט (אליו לא הספקנו להכנס) והמון המון המון מסעדות בדרך לגנים הבאהיים. לאורחי המלון יש 15% הנחה בשתי מסעדות במרחק כמה דקות הליכה, כשאחת מהן היא מסעדת שטרודל, בה אכלנו ארוחת ערב.

מסעדת שטרודל

מסעדת שטרודל. מימין: עראיס, לברק, סלט שוק, ומלך השולחן (חציל על האש)

אני לא נוהגת לכתוב על מסעדות בהן אכלנו אבל הפעם אני חייבת להמליץ על המסעדה המצוינת הזאת, במיוחד לאור העובדה שאורחי המלון מקבלים 15% הנחה בהצגת המפתח מהמלון. המסעדה, שלא כשרה, מגישה בעיקר אוכל ערבי וים תיכוני, אבל יש בה גם אוכל איטלקי, כמו פיצה ופסטות, כך שאם תרצו ללכת למסעדה מצוינת – היא תתאים גם לילדים שיותר בררנים באוכל.

כל מנה שקיבלנו היה מצוין – ממש. היינו מספר אנשים כי נפגשנו עם חברה גם אז היה לנו גיוון רחב של אוכל וכל מנה היתה מושלמת. סלט השוק ואדי ניסנאס מלא בהמון סוגים שונים של ירקות והגבינה בסלט מעלפת. שיפוד העראיס מוגש בצורה יפהפיה וטעימה מאוד – גם הבן שלי מאוד אהב. השישברק הוא מין כיסונים ממולאים בבשר עם רוטב יוגורט, והלברק היה קריספי כמו שאני אוהבת על תבשיל עם אורז שאין לי מושג מה הוא, אבל הוא תבשיל האורז הכי טעים שאכלתי בחיי. יש מנות ילדים שלא מופיעות בתפריט כמו פיצות אז תשאלו לגביהן.

הקינוחים במסעדת שטרודל

אחרון חביב – הקינוח. הבן שלי לא מת על קינוחים עם תפוחים אז הזמנו לו את עוגת השוקולד, אבל אני לקחתי את השטרודל – הרי, חובה, במסעדה בשם שטרודל. מעבר ליופי של המנה, היא הית הטעימה מאוד מאוד עם הרבה קינמון (כמו שאני אוהבת). חברתי והילד העדיפו את עוגת השוקולד אז אכלתי את השטרודל לבד. כמו שאומרים – אוי, חבל. אם זה מה שנגזר עלי 🤷‍♀️

מבצע לקיץ 2022:

אחרי פעמיים מוצלחות, המבצע המעולה של חיפה חוזר שוב: מזמינים מלון מהמשתתפים במבצע ומקבלים אטרקציה חינם לכל בן משפחה על כל לילה. נשארתם 3 לילות? תקבלו 4 אטרקציות! ברשימת האטרקציות יש אטרקציות לגדולים וקטנים, מבוגרים וילדים, מוזיאונים וסיורים ואטרקציות קלאסיות. בחלקן ביקרנו בעבר ובחלקן בטיול השני. את כל המידע לגבי המבצע, כולל מלונות משתתפים ואטרקציות רלוונטיות תוכלו לראות פה. ההטבה תקפה עד ה-2.10.22. שימו לב שחלק מהסיורים מתקיימים רק בימים מסוימים – אנחנו פספנו כמה מעולים ממש בגלל הלילות שבחרנו להגיע לחיפה, אז בדקו מראש אם יש משהו שמעניין אתכם במיוחד והזמינו חופשה סביב התאריכים האלו.

אטרקציות בחיפה למשפחות עם ילדים

הרשימה פה היא חלקית ואלו שאני מרגישה שמתאימות יותר למשפחות. אטרקציות שכלולות במבצע מסומנות ב-]

גלישה או סאפ במועדון Surf Club חיפה ]

שיעור גלישה בסרף קלאב חיפה

בעיניי זאת אחת האטרקציות השוות ביותר למי שלא גר ליד החוף. הגענו למועדון ב-12 בצהריים (בתיאום מראש, כמובן), שם הכרנו את המדריך המקסים ביותר, מאור. נתנו לנו לבחור בין גלישה לסאפ, וקיבלנו יחד החלטה על גלישה כי הים היה די גלי וזה היה עדיף לסופי. במועדון נתנו לנו בגדי גלישה ללבוש מעל בגדי הים שלנו והתאימו לנו גלשנים, ואז ירדנו לחוף. את הכפכפים שלנו השארנו שם – זאת היתה טעות. רדו לחוף עם הכפכפים והשאירו אותם על החוף כשאתם יוצאים לגלוש. ההליכה היתה קצת קשה בשמש החזקה על האספלט והחול הבוער.

שיעור גלישה בסרף קלאב חיפה

התחלנו על החוף עם שיעור בסיסי – איך מחזיקים את הגלשן במים, איך עולים עליו, איך חותרים, ואיך נעמדים על הגלשן. אחרי שהתאמנו כמה פעמים ״על יבש״, נכנסנו למים. בפעם הראשונה, המדריך נתן לה ״לתפוס גל״ בשכיבה על הגלשן, והחיוך שהיה על פניה היה פשוט זהב. בסיבוב הבא, ובניגוד לכל הגיון, הילדה כבר נעמדה וגלשה לעיני אמא שלה שהיתה כל כך בשוק שהמצלמה שלה אפילו לא דלקה.

אני חייבת לשבח את מאור – הוא היה כל כך סבלני, ואמנם הילדה שלי נינג׳ה ולרוב אין בה פחד, אבל בהתחלה היא כן חששה והוא היה סובלני בצורה בלתי רגילה והצליח לגרום לה לנסות שוב כשקצת נלחצה. ללא ספק, ההדרכה שלו תרמה המון לחוויה החיובית של שתינו ואם יש לכם יכולת, נסו לתאם מראש לקבל אותו כי יותר טוב ממנו לא יכול להיות, אם הוא עדיין שם (היינו בקיץ 2020). צריך לתאם מראש את השיעור.

שיעור גלישה בסרף קלאב חיפה

הגלישה/סאפ מגיל 7 ומעלה, ואני ממליצה לשלוח ילדים שכבר למדו לשחות, גם אם הם עוד לא שחיינים ממש חזקים. כמובן שהם נופלים הרבה למים, במיוחד בסוף של גל, גם אלו שממש מצליחים מההתחלה.

סיור חושי של יוני אלאדיני

סיור חושי בכרמל עם יוני אלאדיני

חד-משמעית, הסיור הכי טוב שהייתי בו עד היום, וממש מבאס אותי שהוא לא משתתף השנה במבצע, אבל שווה לכם ללכת בכל מקרה. אמן החושים יוני אלאדיני מציע מספר סיורים בחיפה: במרכז הכרמל (הסיור בו היינו), במושבה הגרמנית ובעיר התחתית. יוני מספר את ההסטוריה של האזור בצורה באמת מרתקת, אפילו לאנשים כמוני שפחות מתחברים לסיורים שכאלו, ומשלב קסמים תוך כדי הסיור. מבחינת מרחק, לא הלכנו מאוד רחוק והסיור הזה, לפחות, היה לחלוטין נגיש לעגלות.

הסיור עצמו ארך כשעה וחצי ובכל היקר לי היינו ממשיכים בלי בעיה עוד שעתיים. תוך כדי הסיור והסיפורים ההיסטורים, יוני משלב את כל המשתתפים בקסמים ובטריקים שלו, וגם בגילי המופלג, בו מרגיש שכבר ראיתי הכל, הייתי בשוק יותר מפעם אחת ממה שהוא עשה. אני בכוונה לא מעלה סרטונים כי אני לא רוצה להרוס לכם את ההפתעות – ותאמינו לי, יש הרבה.

סיור חושי בכרמל עם יוני אלאדיני

לסיור הזה הצטרפו חברים שלנו, בת שמונה ובן 12, וכולנו נהננו מאוד. הסיור מתאים מגיל 5, לדעתי – ילדים קטנים יותר יכולים לגמרי להנות, אבל סביר להניח שפחות יבינו את הקסמים. אין הגבלת גיל – הייתי נהנית בסיור גם לו הייתי בלי ילדים. את כל הסיורים אפשר למצוא באתר של עיריית חיפה ולתאם שם אם מגיעים מחוץ למבצע.

הגנים הבהאיים בחיפה – חינם

הגנים הבהאיים

לגנים הבהאיים הגענו לסיור מיוחד בשקיעה. האמת היא שזאת היתה הפעם השלישית שלי בגנים כי לשם אני מביאה אורחים מחו״ל וכל פעם אני נפעמת מחדש. אבל השוס הגדול היה שגם סופי ממש התלהבה מהגנים. היינו ב-2020, לכן אנחנו עם מסכות בתמונות. כמובן שכבר אין צורך לעטות מסכות.

הגנים הבהאיים

הגנים החיפה מורכבים מ-19 גנים הבנויים על טרסות שמתחילות בחלק העליון של הכרמל ויורדות עד למטה. במרכז נמצא הבאב, שם קבור הנביא של הדת תחת כיפת הזהב. בביקורים הקודמים שלי, הסיורים התחילו בחלק העליון והסתיימו באמצע הדרך, שם אפשר גם לצפות בסרט על הגנים. לאור הקורונה, ישנו בסרט במרחק של 2 מטר אחד מהשני, כל אחד עם מי שהוא מטייל איתו, כמובן, וכולנו עטינו מסכות. גם פה, מדדו לנו חום בכניסה ושומרים על כך ההנחיות.

הגנים הבהאיים

הגנים מורכבים משיחים מעוצבים, ערוגות פרחים ושבילי חצץ, אז עדיף להביא נעליים נוחות. הגנים לא נגישים ברובם לעגלות ויש הרבה מדרגות, אז אם אתם מגיעים עם תינוק או פעוט – עדיף להביא מנשא. לגבי הילדים הקטנים, תלוי ביכולות שלהם, אבל להערכתי מתחת לגיל 6 יהיה להם קצת קשה ללכת. שוב – זה מאוד תלוי בילד והתאומים שלי בגיל שש היו הולכים שם בלי בעיה ונהנים מהגנים. (מהסרט, אגב, אני לא בטוחה, אבל זה סרט קצר ובעיניי מעניין. הסרט הוקרן לנו באנגלית והיו כתוביות).

הגנים הבאהביים בהפרש של שעתיים

לבעבר לא היה צריך לתאם מראש את הביקור, אבל עכשיו מבקשים להשרם מראש לסיורים המודרכים ויש שעות הרשומות באתר. שימו לב שמעבר לעברית, יש גם סיורים באנגלית, רוסית וערבית אז תאמו לשפה הנכונה. הגנים גם מבקשים להגיע בלבוש צנוע לגנים, כלומר עם מכנסיים/שמלה/חצאית לפחות עד הברכיים וכתפיים מכוסות.

רכבל חיפה (בת גלים) ]

רכבל חיפה (בת גלים)

הרכבל יקח אתכם לטיול של 5 דקות מעל חיפה ממטיילת בת גלים ועד הכרמל ובחלק העליון תוכלו לטייל לפני שתחזרו לטיילת. הרכבל עצמו שקוף, מה שמאפשר לראות הכל והילדים שלי ממש מתלהבים מהרכבלים כל פעם מחדש.

סטלה מאריס

עלינו למעלה ועשינו טיול בסטלה מאריס וחזרנו. יש כמה מסלולי הליכה נחמדים למעלה, אבל הבן שלי לא הרגיש טוב אז חזרנו אחרי סיבוב בכנסייה.

בית קפה סקאץ׳ Sketch Cafe

סקאץ׳ קפה Sketch Cafe

אנחנו לא נוהגים להמליץ על מסעדות בקבוצה ובאתר כי לרוב זה פחות רלוונטי, אבל כשיש משהו מיוחד – הכי מגיע מקום של כבוד. בית הקפה סקאץ׳ נמצא באצטדיון סמי עופר והוא בית הקפה הדו-מימדי הראשון בארץ. הוא ענק, עם המון אוכל שממש טעים (ממליצה מאוד על הכריכים בלחם פרעצל) וגלידות שנעשות על המקום. כתבתי בקבוצה פוסט ארוך עם המון טיפים – שווה לכם להכנס ולקרוא.

טיילת גוראל

טיילת גוראל. צילום: יעל גרינפלד
טיילת גוראל מתחילה בבת גלים. אפשר להתחיל מהתחנה התחתונה של הרכבל לסטלה מאריס, והיא עוברת לאורך הים עד תל שקמונה (שבפני עצמו שווה סיבוב) והמכון לחקר ימים ואגמים. היא מתחברת שם לטיילת של פארק הכט, שם יש גן שעשועים מעולה וסופר מושקע, ולידו מסלול אופניים, רולרים, וסקייט שווה. רוב הטיילת היא חוף סלעי שהוא בית גידול לצדפות, סרטנים, דגיגונים ואצות. יש מקומות שנוח לרדת עד המים ופשוט לצפות ויש גם מקומות לפיקניק או ארוחת ערב מול הים. לרוב יש גם כמה פודטראקס לקראת הקצה.

מכוניות מתנגשות, טרקטרונים, קארטינג, פיינטבול, וסימולטורים ]

קארטינג, טרקטורון, ומכוניות מתנגשות

מתחם אחד עם המון אטרקציות שרובן כלולות במבצע. יש אזור עם טרקטורונים וקארטינג, כאשר הטרקטורונים הם לגילאי 4-8 בלבד, והקארטינג מחולק לשני מסלולים, אחד לקטנים ואחד לגדולים. אני הייתי עם בן 8 שכמובן היה על המסלולים של הקטנים. בנוסף, יש מכוניות מתנגשות, פיינטבול וסימולטורים. ניתן לרכוש במקום כרטיסים משולבים לעוד אטרצקיות במחירים משתלמים. דן קרטינג נמצא בקניון עזריאלי חיפה עם הרבה אפשרויות לאוכל ושופינג.

סיורים קולינארים ]

חיפה למשפחות סיורים קולינאריים בחיפה
סיורים קולינאריים

מעבר למגוון הרחב של סיורים רגליים, בחיפה יש שפע של סיורים קולינאריים בכל אזורי העיר: בתלפיות, בואדי ניסנאס, בעיר התחתית ועוד. הסיורים מספרים את סיפורי המקום תוך כדי אכילת האוכל המקומי. אני אישית ממליצה על סיורים קלוניאריים רק מגיל 10-12, תלוי בילד. יש מגוון רחב מאוד של סיורים אליהם אפשר להצטרף.

סיור הצגה “המרדף בעקבות האוצר האבוד” ]

אנחנו לא הספקנו לחוות את הסיור הזה כי הוא לא מתקיים כל יום והגענו בימים שהוא לא מתקיים, לצערי הרב. זה סיור שמשלב הצגה ופעילויות אינטראקטיביות תוך כדי ההליכה. הסיור מתאים לכל המשפחה. כמו בכל סיור רגלי, אני ממליצה מגיל 5-6 ומעלה, אלא אם כן אתם מתניידים עם עגלה.

מוזיאוני חיפה ]

המוזיאון הימי

חיפה מלאה במוזיאונים מכל הסוגים. אחד המוזיאונים שממש מתאימים לילדים, וגם חלק מההטבה השנה, הוא המוזיאון הימי. המוזיאון מקסים ומעניין במיוחד לילדים שאוהבים ספינות ופיראטים. המוזיאון אינטראקטיבי ויש בו המון חידות ופעילויות לילדים. בילינו במוזיאון שעה וחצי אבל אפשר בקלות להיות יותר זמן. המוזיאון נמצא כמה דקות מהרכבל כך שאפשר לעשות אותם אחד אחרי השני.

מוזיאון המדע מדעטק

מעדטק

למדעטק כבר הגענו מספר פעמים במשך השנים. יש במוזיאון תצוגות קבועות ותצוגות מתחלפות ואנחנו משתדלים להגיע כל פעם שהתצוגות מתחלפות. המוזיאון מחולק למספר קומות וחדרים וכל אזור מתמקד בדברים שונים.

מעדטק

גם בחוץ יש הרבה מיצגים, ואפשר לבנות בחצר מעל שעה, כלומר כל פעם שהגענו, היינו לפחות 3 שעות במוזיאון. בצד השני של החצר יש את האולם של התצוגות המתחלפות. יש גם סדנאות, בעיקר בחופשות בית ספר, שממש מגניבים. למשל, בפסח היתה סדנת עיצוב ב-3D שהגדולה ממש נהנתה ממנו. אני ממליצה לבדוק מראש אם יש סדנאות מעניינות ולתכנן לפי התאריכים שהן מתקיימות וזמינות כי חלקן נסגרות מהר מאוד לאור העובדה שיש מספר מקומות מאוד מוגבל.

מוזיאון הרכבת

מוזיאון הרכבת. צילום: מריה קרינסקי

אחד המוזיאונים האהובים בחיפה, ומושלם לכל חובבי הרכבת. במוזיאון יש לא רק דגמי רכבת ישנים אלא גם ציוד וכלים היסטוריים, כרטיסים, בולים ועוד.במוזיאון אפשר למצוא רכבת שהיא אמבולנס ששימש להובלת פצועים, יש רכבת ׳יוקרה׳ עם מטבח וחדרי שינה שאפשר לשחק בהם, קרון מפואר לאורחים מיוחדים, קרונות שינה ועוד.

מוזיאון הרכבת. צילום: מריה קרינסקי

המוזיאון מכיל קרונות וקטרים החל מתקופת רכבות הקיטור ועד הרכבת המודרנית כיום. ניתן לטפס לתוכם ולגעת בכל דבר. יש תצוגה בפנים ותצוגה בחוץ, וסרט קצר על רכבות. יש במקום מים קרים באופן חופשי.

אטרקציות בחיפה למשפחות עם ילדים – מוזיאון הרכבת

השנה, רכבת ישראל חוגגת 70 לקטר הדיזל הראשון וכחלק מהחגיגות, מה-9 עד ה-18 לאוגוסט 2022 יהיה פסטיבל עם סיורים מיוחדים (לא בשישי-שבת). בזמן הפסטיבל, ההגעה למוזיאון תהיה אך ורק ברכבת ורכבת ישראל תפעיל רכבות מתחנת הרכבת חיפה מרכז – השמונה לרציף המוזיאון בתחנה ההיסטורית חיפה מזרח. יש שעות קבועות בהן הרכבת תהיה פעילה, אותן ניתן לראות באתר של רכבת ישראל.

הכרמלית

הכרמלית. צילום: מיקה גנני

הוכחה לכך שאפשרי לייצר תחבורה ציבורית חכמה בישראל 🙂 הכרמלית היא הרכבת התחתית היחידה בישראל והיא פעילה כבר מ-1959 (!). נסיעה בכרמלית היא חוייה חו״ל-ית במיוחד. זאת תחבורה ציבורית לכל דבר, כך שזאת גם חוייה והיא גם חוסכת לכם את הצורך לחפש חניה בכל מקום.

הרכבלית (הרכבל החדש)

ממש השנה נפתחה הרכבלית, רכבל מהמפרץ לכרמל. מעבר לעובדה שהנוף יפהפיה והחוויה היא של רכבל, הרכבלית נחשבת תחבוריה ציבורית, לכן המחיר שלה היא כמו אוטובוס ואפשר להשתמש ברב קו כדי לעלות עליה, מה שגם נותן לו מקום של כבוד מבחינת עלויות. בטכניון יש את הגן הבוטני המקסים ויש הרבה מסלולי טיולים יפים ואת החי בר בכרמל.

טיילת לואי במרכז הכרמל

טיילת לואי בלילה. צילום: מיקה גנני

יש כמה נקודות כניסה ויציאה לטיילת. אם מגיעים בכרמלית, אפשר מתחנת גן האם/מרכז הכרמל לחצות ממש מעבר לכביש. בטיילת יש תצפית על כל המפרץ והנמל עד עכו. הטיילת עוברת גם דרך הגנים הבהאים אז ממש יפה לראות, גם ביום וגם בלילה. טיול חמוד, לא ארוך, ויש גישה נוחה להליכה וגם לעגלות.

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

8 תגובות

  1. מצטרפת להמלצה על סרף קלאב. מועדון גלישה מעולה – גם למבוגרים דרך אגב – ומשאיר תמיד טעם של עוד.

  2. איזה כיף שהתארחת בחיפה. 🙂
    אטרקציות נוספות בחיפה שמתאימות לילדים הן הרכבל ומוזיאון המדע טק.
    מוזיאון המדע טק הוא גן עדן עבורם – אחיניות שלי היו שם יום שלם ולא מיצו

    1. כן, לצערי המדעטק סגור עדיין בגלל הקורונה, לכן לא כתבתי על המקום. רציתי לקחת את סופי כשכולם היו בסיורי האוכל אבל ראינו שסגור.

  3. לא הצלחתי למצוא את האפליקציה של “רצים על גלגלים”. יכול להיות שהיא כבר לא זמינה?….

    1. אהלן! עשינו לפני 3 שבועות את המסלול בגליל, קיבלנו לינקים להורדה במייל. היה לזה שם אחר. אבל במילא אי אפשר להשתמש בלי הלוגין שמקבלים במייל של ההרשמה. אגב, היה כיף לא נורמאלי ואני ממש ממליצה, אנחנו גם נעשה את זה בחיפה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים