היעד המושלם לחופשה משפחתית – מאוריציוס [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

מאוריציוס, גן עדן טרופי הרחק במעמקי האוקיאנוס ההודי (לא רחוק מהאי מדגסקר), עדיין אינו מאוד מוכר בקרב קהל הנופשים הישראלי, וחבל: מדובר באי בודד גדול וירוק, שופע צמחייה טרופית ובעלי חיים ייחודיים, אגמים, נחלים, גבעות והר געש גבוה ומרשים. מסביב לאי המופלא, פרושה שונית אלמוגים טבעתית מושלמת בצורתה, שמגינה על חופי האי ומבטיחה מים רגועים, בטוחים ונעימים לרחצה, וכמו כן, מאכלסת אינספור בעלי חיים תת ימיים צבעוניים ומרתקים.

מאוריציוס. קרדיט תמונה: ספיריט

הודות לתנאי הטבע יוצאי הדופן, יש אטרקציות רבות ונקודות עניין למשפחות. האי הוא היעד המושלם עבור משפחות חובבות טיולים ונופים, ואפילו עבור משפחות חובבות אקסטרים! אילו פעילויות לכל המשפחה תמצאו במאוריציוס? אספנו עבורכם את הטובות ביותר. ֿמידע כללי על היעד חופשה באיי מאוריציוס תוכלו לקרוא באתר ספיריט.

אטרקציות יבשתיות במאוריציוס

פארק קאסלה (Casela Word of Adventures) – פארק קאסלה הוא יעד חובה במאוריציוס מדובר בפארק טבע עם ספארי אפריקאי עוצר נשימה ושפע פעילויות אקסטרים מרגשות. תוכלו לסייר בפארק הספארי ברכב סיור, ג’יפים, אופניים חשמליים או אפילו על גבם של גמלים ולהתבונן באריות, נמרים, צ’יטות, קרנפים, זברות, ג’ירפות ועוד שלל בעלי חיים מעניינים חיים בשלווה בנופים המפעימים.

הפארק מאפשר גם מפגשים מקרוב עם חיות הבר הגדולות, בפיקוח הצוות – מפגש עם החתולים הגדולים, הליכה לצידם של אריות וליטוף גורי האריות המתוקים, מפגש עם קרנפים, ליטוף והאכלה של צבי הענק, האכלת ג’ירפות ויענים, פינת ליטוף לחיות ידידותיות ורכיבה על סוסי פוני. כמו כן, בפארק שפע פעילויות ספורט אקסטרים – זיפליין (אומגה), גשרים בגובה, קאיון סווינג (באנג’י נמוך מגובה 45 מטר), טיפוס הרים ועוד.

גבעות שבע החולות הצבעוניים (Chamarel 7 Coloured Earth Geopark) – פארק טבע יפהפה וייחודי, שמרכזו בתופעה גיאולוגית יפהפיה ומדהימה במאוריציוס – גבעות בשמארל בעלות שבעת צבעי החולות השונים. תוך סיור במקום הפלאי, תוכלו ללמוד על ההיסטוריה של המקום ועל ההסבר המדעי שמאחורי תופעת הטבע המרתקת. כמו כן, בפארק נמצא מפל השאמרל, המפל הגבוה במאוריציוס, ופארק צבי ענק נהדר, שבו תוכלו להסתובב בין הצבים, ללטפם וללמוד אודותם.

הגנים הבוטניים (SSR Botanical Garden) אי אפשר לדבר על אטרקציות במאוריציוס מבלי להתייחס אל הגנים הבוטניים הלאומיים. אלו גנים מרתקים ויפהפיים שבהם תמצאו יותר מ-650 מינים של צמחים טרופיים (רובם מקומיים), ביניהם 85 מינים של דקלים מכל העולם, עשרות צמחי מרפא ותבלין, עצי הבאובב עצומי הממדים, חבצלות מים ענקיות שצפות באגם המרכזי שבפארק ומינים נדירים ביותר. בגן הקסום חיים גם בעלי חיים חביבים, כגון: צבאים, איילים, צבי ענק ושפע ציפורים טרופיות צבעוניות.

אטרקציות ימיות במאוריציוס

שחייה עם דולפינים (DOLSWIM) – דולפינים הם חיה מאוד נפוצה בחופי מאוריציוס, ובמהלך שייט ניתן לראות אותם פעמים רבות שוחים בלהקות. חברת DOLSWIM מחברת בין האדם הסקרן לחיות הים המרתקות, ומבצעת שייטים בחופי מאוריציוס אחר מגוון סוגי דולפינים, איתם מקבלים הנוסעים הזדמנות גם לשחות בליווי הצוות, לוויתני טייס ולווייתנים גדולי סנפיר, דגי ענק וצבי ים. בשייט תוגש ארוחת בוקר עשירה, ממנה תהינו בנוף הים המדהים.

צוללת הספארי הכחול (Blue Safari Submarine) – דרך מדהימה ומרגשת לחזות בפלאים התת ימיים מקרוב, במקום חם ויבש עם כל המשפחה. המסע למעמקי הים אורך כ-40 דקות, ובמהלכו תרדו 35 מטר אל מתחת לפני הים ותצללו לצד שונית האלמוגים, מקום מגוריהם של מיני דגים ויצורים תת ימיים רבים.

הליכה מתחת למים במערכת סולארית (Solar Sea Walk Undersea Walk LTD) – סולאר סי וולק לוקחים אתכם למסע של חצי שעה לקרקעית השונית, בעומק שלושה מטרים, שבמהלכו תתהלכו בין הדגים, תאכילו אותם ותחקרו את השונית. המסע מתאים גם ללא שחיינים, לילדים מעל גיל 6 ולקשישים. האוויר בקסדות של Solar Sea Walk הוא הנקי ביותר, בזכות מערכת שבנויה על אנרגיה סולארית, המדחסים המופעלים על ידי אנרגיית השמש הם היחידים שחוסמים אדי מיקרו, ולכן מספקים אוויר 100% לא מוכתם.

קראו על אטרקציות נוספות במאוריציוס באתר ספיריט.

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים