אוהלים ממוזגים בחמת גדר – גלמפינג בדרום רמת הגולן [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

אחד הטרנדים החמים עכשיו הוא גלמפינג, קמפינג באוהלים ממוזגים. ותכל׳ס, במדינה כמו שלנו, כשהקיץ חם במיוחד, זה די מתבקש. הוזמנו לחמת גדר כדי לסקר עבורכם את מתחם האוהלים הממוזגים שלהם, ויצאנו משם עם חוייה מצויינת. אספר לכם קודם על סוגי האוהלים וההבדלים ביניהם ואז על המקום עצמו, שמלא באטרקציות הכלולות במחיר. ניתן להגיע לחמת גדר ליום ובלי להשאר ללילה, אבל האמת היא שהמחיר ממש משתלם ללילה כשלוקחים בחשבון את העלות של הכניסה היומית וכל מה שהיא כוללת. הגעתי לבד עם שתי בנות 10 ושני בני 8 (ושרדתי לספר).

@hulwithkids

#4u #foryou #icouldkeepasecret #couldyou

♬ original sound – מטיילים בחו”ל עם ילדים

שלושה סוגי לינה

האוהל והסביבה

יש בחמת דר שלוש אפשרויות לינה, כשכל סוגי הלינה כוללים בתוכם את כל המתקנים בחמת גדר (עלות רגילה: 118 ש״ח לאדם בשבת, 108 ש״ח לאדם באמצ״ש).

  • ניתן להגיע למתחם ולהקים אוהל עצמאית – 140 ש״ח לאדם ללילה
  • אוהלים ממוזגים רגילים – לעד 5 אנשים, מגיע עם 5 מזרנים, כריות, ציפיות וסדינים, ומקררים משותפים לכל האוהלים – מתחיל ב-1,090 ללילה
  • אוהלים ממוזגים משודרגים – לעד 5 אנשים, מגיע עם מקרר בתוך האוהל, שתי מיטות ו-3 מזרנים, כריות, ציפיות וסדינים – מתחיל ב-1,290 ללילה

בכל האוהלים הממוזגים יש תאורה ונקודות חשמל. בנוסף, יש שולחנות פיקניק ופינות מנגל, ושירותים ומקלחות משותפים. צריך להביא מהבית שמיכות, מגבות ומנגלים אם רוצים לעשות על האש.

באתר של חמת גדר תוכלו למצוא מבצעים שונים (למשל 15% הנחה למזמינים אוהל ממוזג ביוני) ולפעמים יש מבצעים של הרגע האחרון.

אטרקציות בחמת גדר למשפחות

בחמת גדר יש מספר אטרקציות מרכזיות:

  • מעיינות חמים – מאוד, 42 מעלות, אז צריך להכנס לאט
  • בריכת הספלאש (הקרה), כולל מזרקות מים ומגלשת אקסטרים מגיל 10
  • חוות תנינים, עם הסברים מוקלטים בלופ שמאוד מעניינים וקלים להבנה
  • ג׳ימבורי לילדים קטנים (כתוב טכנית עד גיל 5, בפועל היו שם ילדים עד גיל 7 בערך)
  • ספא (שלא ביקרנו בה)
  • אזורי טיול
הג׳מבורי

כאמור, עלות הלינה כוללת את כל האטרקציות שבקלות ממלאות את הזמן. באזור האוהלים יש מגרש כדורסל, מלא פינות זולה, ושולחנות פיקניק. אנחנו הבאנו מלא מים מהבית, אבל היו קולרים בהם ניתן למלא בקבוקים. מול האוהלים יש גם מתחם ג׳ימבורי ממש חמוד שמתאים לילדים קטנים יותר. הקטן שלי נכנס ושיחק עד שראה שכתוב שזה עד גיל 5, אבל היו עוד ילדים קצת מעל גיל 5 ששיחקו בו גם.

המעיינות החמים

בערב הראשון בילינו במעיינות החמים. יש אזור עם מפלי מים קטנים ושם יש מין בריכה שלא עמוקה, ושם הילדים בילו את רוב הזמן. הגדולות (בנות 10) היו גם בבריכות הגדולות. הקטנים (8) נכנסו לבריכות הגדולות גם, אבל המים היו יחסית עמוקים אז לא נתנו להם להתרחק. חשוב לי לציין שהם כולם יודעים לשחות, אחרת לא הייתי נותנת להם בכלל להכנס למים העמוקים יותר.

חשוב לי לציין שלמרות שהיה ריח של גופרית במעיינות, הוא היה פחות חזק משחשבתי שיהיה והילדים בכלל לא התלוננו. בנוסף, הריח לא מגיע בכלל לאזור של האוהלים (שאישית היה לי חשוב מאוד וקצת הדאיג אותי לפני ההגעה).

חוות התנינים

בבוקר עשינו גם טיול לחוות התנינים. זאת הליכה קצרה מאוד של כמה דקות ומגיעים לאזור של מספר בריכות. למדנו שתנינים ישנים עם פה פתוח, אז כן – זה תנין אמיתי בתמונה, והיו שלל הסברים אחרים בהקלטה שהיתה בלופ. ילדים קטנים יותר היו ממש מתלהבים ובטח מבלים שם יותר זמן משאנחנו היינו, אבל הילדים בכל מקרה התלהבו.

בריכת הספלאש והמזרקות

הילדים שלי נהנו במעיינות, אבל עפו על הבריכה. כמעט והוצאתי אותם משם בכוח. המגלשה היא רק מגיל 10 כך שרק הגדולות יכלו לעלות עליה, מה שביאס את הבן שלי כי הוא עלה על מגלשה זהה אבל גבוהה יותר חודש לפני כן בירדן, אבל הוא שרד את האכזבה 🙂

אוכל בחמת גדר

האוכל. שימו לב שאין כבר פסטות במסעדה החלבית

בבריכה הקרה יש קיוסק עם גלידה (ועוד כמה דברים, אבל האמת היא ששכחתי לבדוק מה הם מוכרים). במתחם של המעיינות יש שתי מסעדות של אוכל מהיר, חלבית ובשרית. אני חייבת לציין שממש התרשמתי לטובה מהמחירים, ולמרות שביקשנו המלצות בקבוצה למקומות בהן נוכל לאכול, בפועל נשארנו שם וקניתי אוכל במסעדה החלבית (דוגמא: פיצה אישית ב-35 ש״ח). גם במסעדה הבשרית יש אפשרויות לא מעטות במחירים באמת טובים.

לאלו מכם שמחפשים בכל זאת משהו מחוץ למתחם, הנה לינק לשרשור המעולה שהיה לנו על הנושא בקבוצה.

בסך הכל, היתה לנו חופשה קצרה וממש ממש כיפית. הילדים ממש עפו על המקום ולו יכולנו להשאר עוד יום, בהחלט היו נהנים. הכניסה לאוהלים היא ב-16 והיציאה ב-12, אז כשעזבנו את חמת גדר, רצינו לנצל את העובדה שאנחנו רחוקים מהבית, ועצרנו בגן הלאומי כוכב הירדן.

גן לאומי כוכב הירדן

יש לנו מנוי מטמון של רשות הטבע והגנים אז לא היינו צריכים לשלם כניסה, אבל העלות היא 22 ש״ח למבוגר ו-9 ש״ח לילד למי שאין מנוי מטמון. בכוכב הירדן יש מבצר צלבני גדול וגן פסלים ממש נחמד של האמן יגאל תומרקין. חשוב לדעת שהמקום לא מוצל בכלל אז צריך לקחת כובע, מים ולהמרח בקרם הגנה.

גן לאומי כוכב הירדן

כוכב הירדן משקיף על בקעת הירדן והגלעד ויש תצפיות ממש יפות. אנחנו היינו שם פחות משעה בעיקר בגלל החום, אבל לדעתי זה גג שעה וחצי, אלא אם כן נשארים גם לאכול. עצירה קצרה וחביבה, ובדיוק אחת הסיבות שאני שמחה שיש לי מנוי מטמון, בשביל העצירות הקצרות האלו בדרך.

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים