טרמוס של פיורה Pura – קופון וביקורת

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

זה אמנם לא קשור ב-100% לחו״ל עם ילדים – אבל רובנו לוקחים איתנו בקבוקי מים במילא. אז קודם בביקורת. יש לי בקבוק טרמוס של פיורה – בת ה-6 שלי משתמשת בו כבר כמה שבועות בגן, ואני חייבת לציין שזה בקבוק ממש איכותי. אני בטוחה שזה לא קורה לאף אחד אחר (פחחח), אבל יוצא לי לקנות לה בקבוק חדש בערך פעם בחודשיים. אמנם אנחנו עוד לא הגענו לנקודת החודשיים, אבל הבקבוק הזה כבר נפל אינספור פעמים ובינתיים עדיין במצב מושלם.

טרמוס פיורה
טרמוס פיורה

Pura היא חברה אמריקאית שמייצרת הרבה בקבוקים מסוגים שונים – חלקם טרמיים כמו שלי ואחרים ״רגילים״. הבקבוקים עשויים מ-100% נירוסטה והפיות עשויות מ-100% סיליקון רפואי – אין בהם בכלל פלסטיק (וכל הסכנות הקשורות לפלסטיק, במיוחד בחשיפה לחום). הבקבוקים ספציפית מיוצרים לתינוקות, ילדים ולספורט – ומשם יש את הייחודיות שלהם – המודולריות. הבקבוקים גם מחזיקים על קור בחום במשך 8 שעות (על פי אתר היצרן). יצא לי בינתיים רק לבדוק שעתיים על חום – וזה שמר. קר מדי כרגע כדי לבדוק קור 🙂

טרמוס של פיורה – מה זה בקבוק מודולרי?

טרמוס פיורה - מגוון שימושי פיורה
טרמוס פיורה – מגוון שימושי פיורה

בקבוק מודולרי הוא בקבוק ש״גדל״ עם הילד. את הפיה ניתן להחליף לפי הצורך – מתחילים עם פטמה של בקבוק לתינוקות, ואז אפשר להמשיך ולהחליף רק את פטמות לפעוטות, ילדים וכ״ו.

טרמוס פיורה - פיה של ילדים
טרמוס פיורה – פיה של ילדים

לי כבר אין תינוקות בבית אז אין לי את הפטמות של התינוקות ופעוטות, אבל יש לי את הפיה של הילדים. השתמשנו בו כמה פעמים, אבל האמת היא שלבת שלי מאוד נוח עם הפיה המובנית מהסיליקון (פית הספורט) והיא מעדיפה אותו (שמבחינתי הכי טוב כי זה נסגר לגמרי).

טרמוס פיורה - פיה רגילה
טרמוס פיורה – פיה רגילה

לפי אתר היצרן, אפשר להשתמש בכל הפטמות של התינוקות, אז אם התינוק מעדיף את מאמ או את טומי טיפי, תוכלו לשים את מה שהכי טוב לכם. אם קונים את בקבוק התינוקות, מקבלים כיסוי מיוחד לבקבוק וגם אפשר לרכוש בנפרד, אבל מכיוון שהבת שלי מעדיפה את פית הספורט, כרגע אין לי מה לרכוש אותו.

יש על הבקבוק שרוול סיליקון (אצלי הוא ורוד מקושט) אז גם אם הבקבוק עם מים חמים מאוד או קרים מאוד – לא תהיה שום בעיה להחזיק את הבקבוק. (יכול להיות שבמילא הניורוסטה לא מתחממת אבל לא בדקתי.)

ועכשיו לחדשות הטובות – קופון לקבוצה

סידרתי לכם קופון שמקנה לכם הנחה של 15% אחוז באתר בכל קנייה – וזה כולל כפל מבצעים! כל חודש יש באתר מבצע על מוצר אחר אז עם הקופון תוכלו לרכוש גם במחיר מבצע וגם לקבל הנחה נוספת של 15%. קוד הקופון לקבוצה הוא: talia15 .

חדשות טובות 2 – המבצע של חודש פברואר

טרמוס פיורה מבצע
טרמוס פיורה מבצע

בקבוקי הטרמוס כמו שלי כרגע במבצע לכל החודש – לי יש את הקטן יותר, שמספיק לבת שלי כי היא בת 6. בשבילי הייתי לוקחת את הגדול יותר. עמוד המבצע נמצא פה. שימו לב שהמחירים שרשומים פה הם *לפני* הנחת ה-15% שלנו, כלומר הבקבוק הקטן יעלה 75.65 ש״ח והבקבוק הגדול יעלה 84.15 ש״ח. מכייון שזה בקבוק שגדל עם הילד, זאת (לדעתי) השקעה טובה. אישית, מה שבדרך כלל היה נשבר אצל הבת שלי (אם זה לא הבקבוק פלסטיק עצמו) זאת הפיה. שני הבקבוקים האחרונים שלנו שנזרקו לפח היו עם פיה שבורה. פה זה עשוי מסיליקון ופשוט לא יכול להשבר – ובתור מי שנושכת את הפיה וישר רואים, אני יכולה להעיד שבינתיים לא רואים שום סימן בפיה.

אז עד הפעם הבאה – תבלו 🙂

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים