טיסות זולות ומלונות זולים – רשימת האתרים האהובים עלי להזמנות ב-2023

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

הכנתי עבורכם רשימת אתרים בהם אפשר למצוא מלונות זולים, טיסות זולות ועוד הזמנות שעושים לפני טיול. הרשימה הזאת היא לא רשימה מלאה אלא אתרים שאני משתמשת בהם בעצמי ואוהבת. חשוב לי לציין שחלק מהלינקים האלו הן מתוכניות שותפים, כלומר אם תרכשו דרכם אני אקבל עמלה קטנה. אשמח שתשתמשו בלינקים שלי – זה בעיקרון משלם על האתר  רוצים לוודא שלא תפספסו אף הטבה שעולה אצלנו? הרשמו לניוזלטרלטלגרם או הוואטסאפ שלנו.

תוכן עניינים

טיסות זולות

טיסות סודיות – בוט בפייסבוק שימצא לכם את הטיסות הזולות ביותר בחודשים שאתם מחפשים. אפשר לחפש לפי חופשות, תקופות, אורך, חגים, ועוד.

טיסות זולות בסקייסקנר

סקייסקנר – כתבתי עבורכם מדריך אשר יעזור לכם למצוא את הטיסות הכי זולות. ללא ספק, סקייסקנר הוא האתר הראשון בו אני מבקרת כשאני מתחילה לחפש טיסות. זה בעיקר נכון כשמדובר בתאריכים גמישים.

טיסות זולות קאיאק Kayak

קאייק – לפעמים המחירים יותר זולים מאשר סקייסקנר ותמיד שווה לבדוק. פה ניתן לראות גם כמה ימים קדימה ואחורה. קצת פחות גמיש מסקייסקנר, אבל אחלה אתר לבדוק כשכבר די סגורים על תאריכים.

מלונות זולים ודירות זולות

מעבר ללינקים, הנה רשימה של מלונות מומלצים למשפחות בחו״ל על ידי חברי הקבוצה, מחולקים לפי מדינות וערים. שימו לב שמאז הקורונה, השירות באיירבנב מאוד מאוד התדרדר והסרנו אותם מרשימת ההמלצות שלנו. אנחנו מזמינים דירות דרך בוקינג.

Hotel Ninja הוא תוסף לכרום שמשווה מחירים באתרי המלונות השונים. מתקינים אותו פעם אחת בכרום וכל פעם שבודקים מלון באתרים המשתתפים, כגון בוקינג ואקספדיה, חלון קופץ ומראה לכם איפה תמצאו את המחיר הכי זול. התוסף זמין גם בעברית.

מלונות זולים אקספדיה Expedia

אקספדיה – האתר האהוב עלי למציאת טיסות ומלונות כי הוא כמעט תמיד הכי זול. יש להם גם חבילות של טיסות + מלונות וגם ניתן להזמין דרכם רכבים. יש להם תוכנית שבו מרוויחים נקודות על כל הזמנה וניתן להמיר את הנקודות האלו בהנחות בהזמנות הבאות. אני אישית מעדיפה את זה על פני לילה 11 חינם מכיוון שזה מתאים למי שלא טס כל שנה ולהרבה, בניגוד ללילה 11 חינם בו צריך להשתמש באותה השנה.

מלונות זולים בוקינג Booking

בוקינג – כולם די מכירים את בוקינג ולפעמים יש להם את המחיר הכי טוב, אבל תמיד שווה להשוות מחירים עם אתרים אחרים.

אגודה – מקבוצת בוקינג, אגודה זולה במיוחד באסיה. את רוב המלונות שלנו באסיה אנחנו מזמינים באגודה כי המחירים הכי משתלמים.

רכב להשכרה בחו״ל

יש המון חברות להשכרת רכבים בחו״ל. ניתן להזמין ישירות מאתרים של יורופקאר, אוויס וכ״ו, או שאפשר להשתמש באתרים להשוואת מחירים. אני אישית מעדיפה שני אתרים כאלו: Rentalcars ו-Argus Car Hire. בשני יצא לי גם לבטל ברגע האחרון וזה היה ביטול חינם. כמו בכל הזמנת רכב בחו״ל, חשוב לבדוק את כל התנאים, השתתפות עצמית וכ״ו. אם אתם נוחתים בשעות מוזרות, תבדקו מראש שניתן לקחת רכב.

הסעות משדה התעופה וחזרה אליה

יש המון מקומות שאפשר להזמין הסעות ולכל מדינה יש אתרים משלה. האתר Kiwitaxi מאפשר להזמין רכב בכל העולם עם כסאות בטיחות לילדים, אז מבחינתנו הוא לוקח על כל האחרים בגדול. ניתן גם להזמין ישירות מבוקינג, עליו היו הרבה המלצות לאחרונה.

ביטוח נסיעות

יש שני סוגים שונים של ביטוח נסיעות לחו״ל, ביטוח בריאות רגיל, שכולל גם סעיף של ביטול וקיצור טיסה, וביטוח ביטול מכל סיבה.

ביטוח נסיעות (בריאות)

בגדול, כל חברות הביטוח הגדולות מציעות כיסוי די זהה. יש לנו פוסט שלם מלא במידע לגבי ביטוח נסיעות לחו״ל, כולל 12% הנחה עם סוכן ביטוח שעובד איתנו כבר הרבה שנים.

ביטוח ביטול מכל סיבה

ביטוח ביטול נסיעות טריפ גרנטי
אם אתם מזמינים מראש את החופשה, יכול להיות שתרצו להזמין ביטוח ביטול מכל סיבה. כרגע, הפנקיס הם היחידים אשר מציעים כזה ביטוח. דיברתי עם המנהלת של התוכנית והיא ענתה לי על המון שאלות, ואת כולם רשמתי לכם בפוסט מסודר.

הזמנת כרטיסים מראש לאטרקציות ולסיורים

באתר Get Your Guide תוכלו למצוא המון פעילוית בכל יעד בעולם, בערך, ובמחירים שלרוב טובים יותר מהמחירים באתרים הרשמיים. מעבר למחיר, הזמנה מראש גם חוסכת לכם את הזמן שצריך לעמוד בתור או את הסיכון שלא תוכלו להגיע למקום כלשהו מכיוון שיש אטרקציות בהן מגבילים את כמות האנשים שיכולה להכנס.

האתר האסייתי Klook פופולארי במיוחד ביפן ושם רכשנו המון כרטיסים לאטרקציות ביפן. מעבר לנוחות ולעובדה שהרבה מחירים נמוכים יותר באתר זה מאשר באתרים הרשמיים, הוא גם האתר הרשמי למכירת כרטיסים של הרבה מהאטרקציות ביפן, כולל האקווריום ואולפני יוניברסלל באוסקה.

הזמנת אטרקציות וסיורים בחו״ל
 
לפעמים יש מקומות אליהם אנחנו רוצים להגיע ואנחנו מעדיפים לקחת סיור או להזמין כרטיסים מראש על מנת לחסוך את העמידה בתור. במקרים כאלו, אני אוהבת להשתמש באתר Viator, מבית טריפ אדווייזור. החברה אמינה ויש לה מגוון רחב מאוד של אטרקציות, כולל איסופים מבתי מלון או תחנות רכבת. לדוגמא, פה תוכלי להזמין הסעה+כרטיסים ל-Rainbow Magicland ליד רומא או סיור המים המגניב הזה בכרתים, שמתאים גם למשפחות וכולל איסוף מהמלון.

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים