טיסות בפסח: איפה חם בפסח? 31 יעדים נעימים לטיולים בפסח 2024

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

לרוב בתקופה הזאת, השאלה שהכי נשאלת כרגע בקבוצה היא: לאן אפשר לטוס בפסח 2024 שלא יהיה קר מדי? ובכן, חברים, לכבוד כל מי שמחפש טיסות בפסח, הנה רשימת יעדים מעודכנת ל-2024 אליהם אפשר להגיע בחג ולא לקפוא מקור. חופשת פסח ב-2024 היא 14-29.4.24 כשפסח עצמו מתחיל בערב של ה-22.4.24. חשוב לי לציין שאני לא חושבת שצריך לפחד מהקור – אפשר לקנות בגדים חמים לילדים ולהנות גם בקור של אירופה. אבל אם אתם בכל זאת מחפשים משהו חמים ונעים, להלן ההצעות של חברי הקבוצה מטיילים בחו״ל עם ילדים. מעודכן לפסח 2024. אני ממליצה בחום להזמין ביטוח נסיעות כמה שיותר קרוב להזמנת הנופש (עד 180 ימים מראש), ויש לנו 12% הנחה. פה תוכלו לחפש טיסות זולות בפסח דרך טיסות סודיות ואני ממליצה להתקין את התוסף לכרום Hotel Ninja שפיתחנו עבורכם שמשווה מחירי מלונות ישירות בדפדפן.

1. האיים הקנאריים – טנריף

טיסות בפסח - טנריף האיים הקנאריים
טנריף האיים הקנאריים

יעד פחות מוכר לישראלים אבל תופס תאוצה בין המטיילים הישראלים – גם אלו עם ילדים. אלו איים מהממים בספרד ואם פסח לא נופל על הפסחא (השנה דווקא כן), הוא גם לא הומה אדם. טנריף הוא האי הגדול והמאוכלס ביותר באיים הקנאריים ובפברואר מגיעים מכל העולם לפסטיבל סנטה קרוז דה טנריף, הפסטיבל השני בגודלו בעולם אחרי הפסטיבל בברזיל. באי יש גם את הר הגעש השלישי בגודלו בעולם. לא מלחיץ בכלל. באי תוכלו למצוא הרבה פעילויות מעבר לשכשוך במים (אם תרצו). ספארי מיוחד בצוללת, פארק המים סיאם, גנים בוטניים ועוד. לרוב הגשמים כבר הסתיימו באפריל ומזג האוויר הוא בממוצא 22 מעלות במשך היום. הקליקו כאן לחפש מלונות בטנריף ופה תמצאו טיסות בפסח לטנריף.

2. קפריסין

טיסות בפסח - פאפוס קפריסין
פאפוס קפריסין

אמנם יהיו קצת קריר כדי להכנס למים, אבל יש הרבה לראות ולעשות בקפריסין מעבר לבטן-גב. יעדים פופולארים הם איה נאפה, פאפוס ולרנקה. יש טיסות ישירות לפאפוס שמאוד מאוד זולות בעונות האלו אם מזמינים אותן מראש. בנוסף, ניתן לנחות בלרנקה ולקחת רכב לפאפוס או איה נאפה – בדרך יש מקומות מקסימים לראות, ואפשר לפצל את הזמן בין שני המקומות. מזג האוויר בלרנקה (18 מעלות בממוצע) קצת יותר קריר מאשר פאפוס (מעל 20 מעלות) אבל בשני המקומות לא הייתי מצפה לנופש בטן-גב.

בפאפוס תוכלו לבלות עם הילדים בפארק הדינוזאורים (מתנפתחים בצורות דינוזאורים), העולם הקוסמי (באולינג וג׳ימבורי) והמון גני שעשועים ופארקי מים. בלרנקה תוכלו למצוא את פארק Lucky Star, שהוא לונה פארק קטן, המבוכים והגנים של Cyherbia ומגוון גני שעשועים וג׳ימבוריים. פה תוכלו למצוא טיסות לפאפוס, מלונות בלרנקה ומלונות בפאפוס. הנה אטרקציות בפאפוס לילדים ואטרקציות באיה נאפה למשפחות.

3. מרקש, מרוקו

מרקש מרוקו
מרקש מרוקו

העיר הרביעית בגודלה במרוקו, למרקש יש משהו שונה להציע מהיעדים הרגילים שאליהם מגיעים לרוב הישראלים. שווקים תוססים, ארמונות ואפילו הבית הכנסת הישן, השריד האחרון מהקהילה היהודית שגרה שם בעבר. קחו בחשבון שלא מדברים של אנגלית ברמה גבוהה במיוחד. מצד שני, כן מדברים צרפתית, אז זה הזמן לחזור על החומר שלמדתם בכיתה ז׳. אם אתם מטיילים עם תינוקות, קחו בחשבון שיש הרבה מדרגות ועדיף לקחת מנשא, למרות שהמרוקאים מאוד אוהבים ילדים, אז בוודאות יהיה לכם מעניין.

למעשה, אפריל הוא אחד החודשים הכי טובים לבקר במרקש, עם מזג אוויר חמים של 27 מעלות בממוצע. אם אתם מתכננים לעלות להרים, קחו בחשבון שיהיה יותר קריר שם, כמובן. אם אתם מטיילים עם ילדים מעט יותר גדולים, תוכלו ללכת לקורס בישול מרוקאי שמותאם גם לילדים. המקום הוא ללא מטרות רווח ופועל להעצים נשים וללת להן מקצוע (בעיקר במסעדנות). מרקש לא רוויה בגני שעשועים אבל יש פעילויות אחרות לילדים כמו Paloozaland, מין עולם דינוזאורים עם בריכה, סרטי 4D, כמה מתקנים והופעות חיות. בנוסף ניתן לבקר בלודיפארק שבו יש פארק מים קטן, רכיבה על פוני, פינת חי ומתנפחים. פה תוכלו למצוא טיסות בפסח למרוקו ומלונות במרקש.

4. אנדלוסיה

טיסות בפסח - אנדלוסיה
אנדלוסיה

אנדלוסיה היא קהילה אוטונומית בספרד כשהעיר המוכרת ביותר היא עיר הבירה סביליה, למרות שלא מעט ישראלים מגיעים למלאגה. מה-9 לאפריל יש את השבוע הקדוש בסביליה, מה שיקשה על מציאת מקום במחיר טוב, אבל השנה אין חפיפה עם פסח כך שלא צריכה להיות בעיה. בסביליה תוכלו להנות ממזג אויר מושלם – 24 מעלות – בעוד שבקוסטה דל סול (מלאגה) תוכלו לבלות ב-21 מעלות. בסביליה תוכלו לבקר בקטדרלה, מה שיתן לכם קצת תרבות ולילדים מבט על כל העיר מלמעלה. מניסיון – זה משהו שהילדים ממש ממש אוהבים. השמועות הן שכריסטופר קולומבוס קבור בקטדרלה, למרות שאין שום הוכחה שזה נכון.

כמובן שתוכלו גם לראות מופע של פלמנקו (יש אפילו כרטיס כפול למופע ולמוזיאון הפלמנקו) ולמי שאוהב את מלחמת הכוכבים תהיה הפתעה נפלאה: בפלאזה דה אספניה צולמו סצנות רבות מסרטים ואחד מהם הוא מלחמת הכוכבים. בנוסף, תוכלו לבקר בלונה פארק, גינות שעשועים ואפילו ארמון מלפני 1,000 שנים. במלאגה תוכלו גם לבקר בארמון ישן ולראות את העיר מלמעלה, למרות שהילדים גם יהנו לעלות על גלגל ענק וממש לראות את כל העיר. במאלגה תוכלו גם למצוא את מוזיאון שדה התעופה שבו ניתן לשבת בתא טייס אמיתי (וזה אפילו חינם). אמנם יש פארק מים במלאגה, אבל היא רק נפתחת במאי. פה תוכלו למצוא טיסות למלאגה בפסח. כאן יש מלונות בסביליה ומלונות במלאגה.

5. כרתים

כרתים יוון
כרתים יוון

כשרובנו חושבים על יוון, אנחנו אוטומטית חושבים על ים. אפריל בכרתים לא קר במיוחד, אבל ב-20 מעלות אי אפשר ממש לבלות טיול בטן-גב. אבל אל תדאגו, יש המון מה לעשות. הנה 11 דברים שאפשר לעשות עם ילדים בכרתים ופה תוכלו למצוא מלונות בכרתים. בנוסף, חפשו פה טיסות לכרתים בפסח.

6. סיציליה

טיסות בפסח - סיציליה
סיציליה

עם מזג אוויר קצת יותר קריר (בסביבות 16 מעלות), סיציליה מהממת ביופייה גם באביב. היא מלאה בהריסות רומניות ויווניות ועיירות בסגנון בארוק – אבל גם יש לא מעט פעילויות לילדים. ללא ספק, אחד המקומות הכי מעניינים לילדים ברוב הגילאים הוא איל פארקו אבנטורה מדוני –  Il Parco Avventura Madonie – עם פארק חבלים, גם שעשועים נפלא במיוחד תיפוס על עצים ועוד. ניתן גם לרכב על סוסים, לשכור אופניים ולעשות על האש. בפלרמו יש פארק דומה בשם Eco Campus Casaboli אשר ממקום בתוך יער עם אטרקציות דומות וגם חץ וקשת. שימו לב שזמני הפתיחה באפריל שונים מאשר בקיץ, ויש עוד פארקים כאלו שלא פתוחים באביב אז לא רשמתי אותם. פה יש גם מסלול בסיציליה למשפחות עם ילדים שיכול לעזור לתכנן.

בנוסף, תוכלו מלמצוא בסיציליה רכבלים, מוזיאון ארכיאולוגי (ופארק נלווה) ומאות טירות מהממות. אחת האטרקציות הכי ידועות בסיציליה היא תיאטרוני הבובות: בפלרמו יש לפחות 5, אבל תוכלו גם למצוא אותן בעיירות הגדולות האחרות. בפלרמו עצמה יש מוזיאון הבינלאומי לתיאטרוני בובות. חפשו פה טיסות בפסח לפלרמה ולסיציליה ופה תוכלו למצוא מלונות בפלרמה.

7. מלטה

מלטה
מלטה

במזג אוויר מעולה של 20 מעלות, מלטה היא מדינה קטנה שמורכבת בכמה איים קרוב לאיטליה. במלטה תוכלו לבלות באקווריום, לצפות בהופעות של מזרקות, וללמוד חץ וקשת. בנוסף, תוכלי לבקר במוזיאון למדע שמתאים לרוב הגילאים, המון גני שעשועים ופארקים מקסימים. יש המון טבע לטייל בו למי שמתאים וכמובן – רביצה כיפית על החוף (למרות שהמים יהיו קצת קרים מדי לשחייה). ללא ספק, אחד המקומות המיוחדים במלטה לילדים הוא פארק פליימוביל שבו הילדים יכולים לשחק עם הדמויות ובעיקר ביניהם – בפארק יש מבנים ובובות של פליימוביל בגודל של אנשים אמיתיים. הנה מסלול במלטה עם ילדים. פה תוכלו למצוא טיסות בפסח למלטה ופה יש מלונות במלטה למשפחות.

8. פרובנס

פרובנס צרפת
פרובנס צרפת

מזג האוויר יכול להיות הפכפך, וקשה לדעת אם לא יהיה גשום, אבל הפריחה באביב מדהימה. ברמה האישית, אני יכולה לבלות את זמני בצרפת בקניית בגטים טריים במאפיות ושווקים – הכל טרי ויפה כל כך! בפרובנס יש המון עיירות קטנות ולכל אחת יש את הייחודיות והיופי שלה. בעיירות הגדולות יותר יש קרוסלות ובכללי יש המון ארכיטקטורה רומנית עתיקה וטירות מקסימות, כשהמוכרת ביותר היא Château des Baux de Provence. פה תוכלו למצוא טיסות לצרפת ופה יש מלונות בפרובנס.

9. הברור מאליו: טיסות בפסח לתאילנד

איים בתאילנד
איים בתאילנד

זאת היתה הבחירה שלנו בפסח שעבר (בשילוב עם סינגפור). מזג האוויר החם, החופשים המהממים (למי שמתאים) גורמים לתאילנד להיות יעד נחשק מאוד ואכן יש המון טיסות מלאות בישראלים בפסח. איים פופלרים הם קו סמוי, קופנגן וקו פי פי, אבל יש המון לראות בתאילנד חוץ מהאיים. בבנגקוק יש מלא פעילויות לילדים, אם כי האוויר לא הכי נקי. בצפון המדינה יש את צ׳יאנג מאי המהממת עם מגוון פעיליות וטיולי טבע נפלאים, מלאים במפלים.

בתאילנד חם מאוד בפסח (מניסיון) ולח מאוד (גם מניסיון). חג המים המדליק של התאילנדים, הסונגקרן, מתרחש ב-13 באפריל. השנה פסח מקדים מעט, אבל בשנה שעברה היינו בדיוק בחג ונרטבנו כהוגן. פה תוכלו למצוא טיסות לבנגקוק דרך טיסות סודיות, טיסות לתאילנד בכללי, כולל האיים וגם מלונות למשפחות בבנגקוק. יש לנו באתר המון מידע על תאילנד למשפחות ופה תוכלו לקרוא סיכום טיול בפוקט בפסח עם מתבגרים.

10. סינגפור

סינגפור Gardens by the Bay
סינגפור Gardens by the Bay

יעד פחות מתוייר לישראלים, ואחרי ביקור שם בפסח לפני שנתיים – לא ברור לי למה. סינגפור היא עיר-מדינה באסיה המורכבת מאי אחד מרכזי וכמה איים קטנים מסביב. יש בסינגפור 4 שפות רשמיות, אחת מהן אנגלית, כך שלא תהיה בעיה להסתדר. אנחנו מאוד אהבנו את סינגפור ורוצים לחזור לעוד ביקור. מזג האוויר דומה לתאילנד – מאוד חם ומאוד לח. היא יחסית יקרה (יחסית לרוב המדינות באסיה) אבל היא גם מדינת עולם ראשון.

בסינגפור תוכלו להעשות הפלגות מהממות – אנחנו עשינו את ה Duck Tour המגניב שהוא אוטובוס שנכנס לתוך המים! יש גם את יוניברסל סטודיוס (חשוב לחפש קופונים באינטרנט – גילינו שבתשלום במאסטרקאד נקבל 25% הנחה פלוס קיבלנו תיקים חמודים לסופר וארוחה חינם). יוניברסל קטן יחסית לפארקים אחרים, אבל לא חיכינו הרבה בתור כשהיינו ובסך הכל היה מאוד כיף והתחרטנו שלא באנו יותר מוקדם (בעיקר כי פתאום היו ברקים וסגרו חצי מהמתקנים).

גם יש בסינגפור אקווריום, ספארי לילה, גן חיות (הידוע בתור הטוב ביותר באסיה, אבל אנחנו לא היינו אז אין לי דעה), גנים בוטניים, פארק ציפורים ענק, ועיר שלג (היינו באחד בבנגקוק שבוע קודם אז לא הלכנו). גם יש פארק מים וכמובן מרינה ביי המפורסם עם Gardens by the Bay, גנים אקולוגיים מהממים. פה תוכלו למצוא טיסות לסינגפור. מלונות בסינגפור יקרים מאוד, אפילו לזוג, אז אנחנו ישר הלכנו על דירה והיה לנו מקום מצויין. ברשימה יש גם וגם.

11. דברצן, הונגריה

דברצן, הונגריה - פארק המים Aquaticum
דברצן, הונגריה – פארק המים Aquaticum

אוקיי, אז טכנית מזג האוויר בדברצן באפריל נע סביבות 17 מעלות ביום ו-5 מעלות בערב, אבל מלון Aquaticum כזה מקום מדליק שלא צריך לצאת הרבה מהמלון – ורוב מה שבחוץ במרחק הליכה במילא. החבילות במלון בדרך כלל כוללות ארוחת בוקר וערב ויש במתחם מספר מסעדות מצויינות. מעבר לפארק המים החמים, יש חדר משחקים גדול עם משחקייה לקטנים, ג׳ימבורי ומשחקייה לגדולים יותר. ביקרנו בדברצן ביוני והיה מדהים. שווה לכם לקרוא את הפוסט על דברצן עם ילדים.

12. עמק הלואר, צרפת

עמק הלואר עם ילדים - ארמון שננסו Chenonceau הגנים
עמק הלואר עם ילדים – ארמון שננסו Chenonceau הגנים

ביקרנו בעמק הלואר בפסח האחרון ומזג האוויר היה מושלם! אמנם היינו בבגדים ארוכים בכל הטיול, אבל לא השתמשנו בכלל במעילים שלנו, והיה שמשי ונעים. בעמק הלואר יש אינספור טירות מהממות, פארקי שעשועים לגדולים וקטנים, ועכשיו גם ניתן להגיע לאזור בטיסות ישירות לנאנט. פה תוכלו לקרוא את המסלול המלא שלנו על עמק הלואר עם ילדים ופה תוכלו לחפש טיסות לצרפת.

13. דובאי, איחוד האמירויות

אומגה Zipline XLine Dubai

דובאי כמובן היא התוסף הכי חדש לרשימה. בדובאי חם כל השנה, זאת רק שאלה של כמה חם, כך שגם ניתן להגיע לחופשת בטן-גב בפסח. יש בדובאי אינספור אטרקציות למשפחות ומלונות וריזורטים מפוארים במחירים לא רעים בכלל, למרות שבתקופת פסח המחירים עולים. שימו לב שב-2021 צום הרמאדן מתחיל שבוע אחרי פסח, כלומר בתוך חופשת פסח, ואמנם הכל פתוח, אבל שעות הפתיחה קצת משתנות וגם יותר קשה למצוא מקום בחוץ לאכול. פה תוכלו למצוא טיסות לדובאי ואת המדריך המלא לדובאי למשפחות עם ילדים.

14. ברצלונה

ברצלונה עם ילדים בחורף - סגרדה פמיליה
ברצלונה עם ילדים בחורף – סגרדה פמיליה

ספרד היא אחת המדינות החמות באירופה, אז כמובן שזהו יעד מושלם בפסח למשפחות שמחפשות יעד עם הרבה אטרקציות לילדים במזג אוויר ידידותי. פה תוכלו לקרוא על אטרקציות ומסלולים בברצלונה. פה תוכלו לחפש טיסות לברצלונה.

15. מדריד

פארק El Retiro במדריד

מדריד כמוהן נעימה גם היא, עם ממוצע של 18 מעלות ביום ב-8 בלילה, כלמר לא ממש שונה מהארץ ואפילו קצת יותר חם. מדריד מתאימה לטיול קצר יותר, לא לכל חופשת פסח. פה תוכלו לראות אטרקציות למשפחות עם ילדים במדריד, מלונות מומלצים במדריד למשפחות וטיסות למדריד. יש לנו גם פוסט באתר על מדריד בפסח עם ילדים ופה יש המלצות על מדריד בפסח למשפחות.

16. כפר נופש בהולנד

דה אמהוף – פארק המים

אם אתם מחפשים סוג אחר של טיול, כפר נופש יכול להיות מושלם עבורכם. מזג האוויר כבר מתחיל להתמם קצת בהולנד באפריל, עם ממוצע של 10-12 במשך היום, אבל לכפרי הנופש של סנטר פארקס יש הרבה אפשרויות בילוי פנימיות לימים קרים. בכל הפארקים חוץ מאחד יש פארק מים מקורה עם מגלשות, ויש גם חדרי משחקים, באולינג, פארקי טרמפולינות, ועוד המון אטרקציות שונות – יש גם סופר בכפר הנופש ומגוון מסעדות, כך שאין אפילו צורך לעזוב את כפר הנופש. פה יש מידע על כפרי הנופש של סנטר פארקס בהולנד וכאן תוכלו לחפש טיסות להולנד בפסח.

17. סיישל

Four Seasons Resort Seychelles – מתוך האתר הרשמי

סיישל עלתה על המפה בזמן הקורונה, כשהיא היתה אחת מהמדינות היחידות שהיו פתוחות לתיירים, וממשיכה לגדול בפופולאריות. סיישל חמה כל השנה ואפריל הוא החודש הכי יבש והכי חם בשנה, עם טמפרטורות ממוצאות של 32 מעלות ביום. פה תוכלו לחפש טיסות לסיישל בפסח ופה תוכלו למצוא מלונות מומלצים בסיישל למשפחות.

18. שארם א שייח

Charmillion Gardens Aquapark – מתוך האתר הרשמי

הטיסות הישירות לשארם יצאו לדרך, אם כי במחירים גבוהים מאוד בפסח, כך שבעתיד – עדיף לרכוש כמה שיותר מראש. ניתן גם להגיע לשארם א שייח ברכב פרטי מישראל, וזה 3.5-4 שעות נסיעה מהגבול (בנוסף לזמן שלוקח להגיע לאילת). שימו לב שנכון לאפריל 2022, יש הגבלה של 50 רכבים ביום שיכולים להכנס מהצד הישראלי. פה יש מידע לגבי שארם ואטרקציות, כולל מלונות מומלצים בשארם א שייח וכאן תוכלו לחפש טיסות בפסח לסיני.

19. מלונות עם פארק מים מקורה

מלון אקווה פאלאס בפראג. צילום: שלומי סנדרוביץ

אם כבר מדברים עם פארק מים – מה עם מלון בו פארק מים מקורה גדול? חוץ מכפרי הנופש, יש מלונות ״רגילים״ עם פארק מים מקורה שמתאים לכל עונות השנה – וכמובן גם לפסח. יש כאלו בפראג, בודפשט, דברצן, ברלין ועוד. פה יש כתבה על מלונות עם פארק מים מקורה באירופה.

20. המלדיבים

Paradise Island Resort & Spa – מתוך האתר הרשמי

עוד יעד שהכרנו בעיקר בקורונה עם מזג אוויר חם כל השנה וממוצע של 31 מעלות ביום באפריל. מגוון עצום של מלונות עם בריכות פרטיות, ירידות ישר ליום ועוד. פה תוכלו למצוא טיסות למלדיביים ומלונות מומלצים במלדיבים למשפחות.

21. סיני

Taba Resort And Spa – מתוך האתר הרשמי

יעד קלאסי שלא דורש טיסות, סיני מלאה במלונות זולים ומפנקים (למרות שהם לא ריזורטים עם פארק מים). פה תוכלו לראות איזה מלונות מומלצים בסיני למשפחות.

22. יפן

ארמון אוסקה

אין עונה שעדיפה ליפן מאשר האביב בגלל פריחת הדובדבן, אבל ספציפית ב-2024 חופשת פסח לא חופפת כלל עם הסקורה (פריחת הדובדבן) שמתחילה בסוף מרץ עד אמצע אפריל, תלוי בעיר. מזג האוויר נעים מאוד, רוב הזמן היינו עם ארוך דק (התמונה למעלה מאוגוסט). יש לנו מדריך ליפן למשפחות עם ילדים שמלא באטרקציות, מסלולים לילדים ומתבגרים, מלונות מומלצים, מיד על איך לחסוך כסף ועוד. אתם גם מוזמנים להתייעץ בקבוצת הבת שלנו מטיילים ביפן עם ילדים.

23. עקבה

הבריכה בוילה שלנו

רוצים חופשה בלי לטוס? עקבה היא יעד מצוין וקרוב, במרחק כמה ק״מ מאילת. יש חניון עפר מחוץ לגבול ואת הגבול אפשר לחצות ברגל. המלונת הראשונים, כולל המלון בו היינו, נמצאים במרחק רבע שעה נסיעה מהגבול. המלונות מפנקים ומהממים – וממש לא יקרים. חשוב לדעת שרק במלון אחד יש מגלשה (אחת), אז זה לא יעד למי שמחפש מלון עם פארק מים, אבל יש פארק מים בעקבה, עליו תוכלו לקרוא פה. כאן יש מידע על כל מה שצריך לדעת כדי לחצות את הגבול לעקבה, ופה יש מלונות מומלצים בעקבה למשפחות.

24. פורטוגל

עם מזג אוויר ממוצע של 18 מעלות במרץ ו-20 מעלות באפריל, פורטוגל, וליסבון ספציפית, מצוינים לחופשת פסח, גם כשהיא מתחילה במרץ. פורטוגל היא שילוב מושלם של נופים וערים מיוחדות ומלאות באטרקציות למשפחות. יש לנו מסלול בליסבון עם ילדים בפסח, מסלול בפורטוגל עם ילדים ומלונות מומלצים בליסבון למשפחות עם ילדים.

25. לונדון

אנחנו אמנם לא היינו חושבים על לונדון בתור יעד בחופשת פסח, אבל מסתבר שהיא מצוינת באפריל! מזג האוויר נעים יחסית עם ממוצע של 13 מעלות, כלומר לא קר מדי, וכמובן שיש אינספור אטרקציות בלונדון למשפחות. פה תוכלו לקרוא מסלול בלונדון עם ילדים קטנים בפסח, מלונות ודירות מומלצים בלונדון למשפחות, מידע על סיורי הארי פוטר בלונדון ועוד המון מידע פה עם טיולי בר מצווה, מידע על תחבורה ציבורית, כריסמס ועוד.

26. בודפשט

אקווה וורלד Aqua World

בודפשט היא לא היעד הראשון שהיינו חושבים עליו לחופשת פסח, אבל היא כבר לא קפואה ויש בה המון אטרקציות. אחת מחברות הקבוצה היתה בפסח 2023 וכתבה לנו סיכום מקסים על בודפשט בפסח עם ילדים. יש לנו המון מידע לגבי בודפשט באתר, כולל אטרקציות בבודפשט למשפחות, מדריך לאקווה וורלד, מלונות מומלצים בבודפשט למשפחות, ועוד.

27. רומא ופירנציה

איטליה היא מדינה אהובה במיוחד על ידי חברי הקהילה שלנו, וב-2023 אחת המשפחות יצאה לטיול מקסים ברומא ופירנציה. חוץ מיומיים גשומים, היה להם מזג אוויר נהדר. פה תוכלו לקרוא את הפוסט שלהם על רומא ופירנציה בפסח למשפחות, וכאן יש מלונת מומלצים ברומא למשפחות.

28. ניו זילנד

Milford Sound, Fiordland

טוב, אז טכנית ניו זילנד בסתיו בזמן שאנחנו בחופשת פסח, אבל מזג האוויר הוא 20 מעלות בממוצע באפריל, כך שזה לגמרי רלוונטי לרשימה. חשוב לדעת שאפריל הוא זמן קצת יותר גשום והלערך בהתאם. יש לנו באתר מסלול מטריף של ניו זילנד בקרוואן בפסח שכדאי לכם לקרוא!

29. אמסטרדם

Zanse Schans

לא היינו מגדירים את אמסטרדם כחמה בחופשת פסח, בהכרח, אבל מזג האוויר הוא נעים וכבר ניתן להסתובב בחוץ, אם כי רוב הזמן צריך להביא בגדים חמים. יש לנו מסלול על אמסטרדם בפסח למשפחות עם ילדים, כמו כן פוסט על אטרקציות באמסטרדם למשפחות ומלונות מומלצים באמסטרדם לילדים.

30. טוסקנה

טוסקנה היא אזור פחות מתוייר על ידי משפחות ישראליות, למרות שהיא עולה בפופולאריות בזכות האגריטוריזמו, כלומר חופשה בחווה מקומית, לרוב עם חיות, עם אוכל טרי שמכינים מאוכל מקומי ובכללי – חוייה שונה מבטן גב וטיול רגיל. אלו לרוב טיולי כוכב, כלומר שוכרים רכב וכל יום יוצאים לטיול יום קצר בסביבה. יהודה חזר מטיול שכזה עם המשפחה שלו בפסח האחרון וכתב לנו פוסט מקסים על טוסקנה בפסח למשפחות עם ילדים.

31. פראג

מוזיאון האשליות

טוב, פראג רחוקה מלהיות חמה, אבל היו מספר משפחות שטיילו שם בפסח ולמרות הקור – נהנו מאוד, וחשוב לנו להציג עוד אפשרויות לטיול בפסח. פה תוכלו לקרוא פוסט על פראג בפסח למשפחות ופה יש עוד מידע על פראג כולל מלונות ודירות מומלצים בפראג למשפחות ואטרקציות בפראג למשפחות עם ילדים ואטרקציות בפראג למתבגרים.

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים