הטבה: מצלמות לבית ולחדרי ילדים של iSeems

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

שלום חברים!

יש לי היום הטבה מיוחדת: הנחות מצויינות לחברי הקבוצה מטיילים בחו״ל עם ילדים על מצלמות לבית ולחדרי ילדים שיעזרו לכם גם ביום יום וגם כשאתם בחו״ל. רובנו אוהבים את המצלמות האלו כדי לראות שהכל בסדר בבית, במיוחד אם יש מטפלת, אבל המצלמות גם נותנות ביטחון כשאנחנו בחו״ל – אפשר לראות בקלות שהכל בבית בסדר. המצלמות מאפשרות לפקוח עין מכל מקום, בכל זמן ולהיות מחוברים לדברים החשובים לך באמת.

יש ל iSeems מספר מוצרים ובכולם סידרתי לכם הנחה (אלו לא לינקים שאני מרוויחה מהם, זה נטו עבורכם). הביקורות בעמוד הפייסבוק מצויינות ותוכלו לקרוא שם על מטיילים שהרגישו שקט נפשי בזכות המצלמות.

מצלמת Super Babe

מצלמת סופרבייב Superbabe
מצלמת סופרבייב Superbabe

מצלמת אינטרקום (נסתרת) לילד ולתינוק הכוללת מד טמפרטורה ומד לחות, ורמקול ומיקרופון מובנים במצלמה להאזנה ודיבור בזמן אמת. יש למצלמה יכולת תנועה של 355 מעלות ימינה ושמאלה וזום דיגיטלי לכיסוי מקסימלי. יש אפילו ראיית לילה בטכנולוגיית אינפרא אדום (בלתי נראית) המאפשרת צפייה באיכות גבוהה גם בחושך מוחלט. חיישן התנועה המאפשר הקלטות והתרעות לאפליקצייה (push notifications) בזמן אמת עם התקנה פשוטה ומהירה, ישירות מהאפליקצייה. צפו במפרט המלא פה.

מחיר: 500 ש״ח (במקום 850 ש״ח). מתנה עם הרכישה: מעמד מתכוונן למיטה

מצלמת אינטרקום PTZ 1080/720

מצלמת אינטרקום PTZ
מצלמת אינטרקום PTZ

מצלמה  עם יכולת תנועה של 355 מעלות (ימינה שמאלה), ו-120 מעלות (למעלה למטה)  וזום דיגיטאלי לכיסוי מקסימלי, מה שחוסך בפריסת מצלמות. למצלמה יש רמקול ומיקרופון מובנים במצלמה, להאזנה ודיבור בזמן אמת עם ראיית לילה בטכנולוגיית אינפרא אדום המאפשרת צפייה באיכות גבוהה גם בחושך מוחלט. קרא את המפרט המלא פה. ישנה גרסה באיכות טיפה יותר נמוכה.

מחיר של ה-1080: 500 ש״ח (במקום 850 ש״ח). מתנה עם הרכישה: כבל מתח 3 מטר!

מחיר של ה-720: 400 ש״ח (במקום 650 ש״ח). מתנה עם הרכישה: כבל מתח 3 מטר!

מצלמת חוץ/אבטחה outdoor לבית/גינה/חנייה

מצלמת חוץ iseems
מצלמת חוץ iSeems

מצלמת אבטחה קבועה לבית/משרד/מחסן, עמידה נגד מים. מבנה המצלמה עשוי ממתכת ומתאימה להתקנה בשטח חיצוני. למצלמה יש ראיית לילה בטכנולוגיית אינפרא אדום לצפייה באיכות גבוהה גם בחושך מוחלט עד 15 מטר. חיישן התנועה מאפשר הקלטות והתרעות לאפליקצייה (push notifications) בזמן אמת, וההתקנה אלחוטית (או חוטית), פשוטה ומהירה, ישירות מהאפליקצייה. צפו במפרט המלא פה.

מחיר: 500 ש״ח (במקום 1000 ש״ח). מתנה עם הרכישה: כרטיס זיכרון 16 גיגה מהיר, SANDISK מקורי ULTRA (בשווי 50 ש״ח)

את המוצרים ניתן לקבל באיסוף עצמי ממחסני החברה בהוד השרון או ניתן לקבלם עם שליח עד הבית בתוספת תשלום.

המחירים המיוחדים נמצאים רק בעמוד הזה ורלונטיים עד סוף החודש. בכל שאלה, צרו קשר עם ארז ב- Erez @ iSeems.com.

מהרו לרכוש – המבצע רק עד סוף אוקטובר.

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים