מלונות בברלין – מלון דירות למשפחות בברלין – Apartments Rosenthal Residence

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

בדצמבר האחרון טסתי לברלין עם חברה, בדיוק לפני חג המולד, והתאהבתי בעיר: באנשים, בהסטוריה, באדיבות, בשווקים – ממש בהכל. חזרתי הביתה ולא יכולתי לסתום את הפה – עד כדי כך שכעבור 3 חודשים חיפשנו טיסות לברלין והזמנו כרטיסים לשבוע האחרון של החופש הגדול.

יש לנו שלושה ילדים – ילדה בת 5.5 ותאומיקס (בן ובת) בני 3. מכיוון שאנחנו 5 אנשים, אי אפשר למצוא חדר אחד במלון לכולנו ואנחנו צריכים שני חדרים. חיפשנו מלונות בברלין עם חדר או סוויטה ובכל מקום שביררנו, לא יכלו להתחייב על חדרים צמודים עם דלתות מחברות. בברלין איירבנב הוא נגד החוק, וממה שהבנתי מחברה מקומית – עושים בדיקות תקופתיות ולא מומלץ לקחת סיכון, במיוחד כשטסים בשיא העונה. אז פנינו לחיפושי מלון דירות.

מצאנו את המקום המושלם עבורנו, לכן אני רוצה להמליץ בחום רב מאוד על מלון הדירות שבו היינו: Apartments Rosenthal Residence.

פה תמצאו עוד מלונות בברלין למשפחות

Rosenthal Residence Apartments – החדרים

Rosenthal Residence Apartments חדר השינה
Rosenthal Residence Apartments מלונות בברלין -חדר השינה

בדירה יש 2 חדרים עם מקלחת (לא אמבטיה – אבל הילדים שלנו גדולים אז זה לא משנה לנו). השירותים היו מאובזרים לגמרי בסבון גוף, שמפו, קרם גוף, כובע למקלחת, סבון ידיים ועוד – ממש כל מה שצריך חוץ ממרכך (שהבאנו מהבית). כל אחד גם קיבל 2 מגבות, אחת ממש גדולה ועוד אחת בינונית (שאותן לקחנו לפארק המים) .

בחדר השינה שלנו היה ארון בגדים, כולל תלייה, כספת וטלויזיה. בחדר השני הגדול יש עוד מיטה זוגית, ספה נפתחת (שהיתה מוכנה כשהגענו), סמארט טיוי (אז יש גם מלא ערוצים מקומיים וגם יו טיוב), ומטבח מאובזר.

Rosenthal Residence Apartments החדר השני
Rosenthal Residence Apartments החדר השני

את הספה הנפתחת הזזנו להיות ליד המיטה כדי להקטין את הסיכוי שמישהו יפול מהמיטה והם לא החזירו את זה, כנראה הבינו אותנו <div class= מבחינתנו, זה היה שידרוג גדול כי אז החדר היה עצום.

Rosenthal Residence Apartments משופץ החדר השני
Rosenthal Residence Apartments החדר השני אחרי ששינינו את סדר המיטות

אחד הדברים שהיו חשובים עבורנו היה פרטיות. אמנם אנחנו בחופש עם הילדים, אבל רצינו לוודא שיהיה לנו מקום לבד, שניתן לסגור את הדלת, ובדירה הזאת יש דירות בשני החדרים כך שיכולנו להיות לבד אם רצינו. זה אולי נשמע מצחיק, אבל גם אנחנו היינו בחופש ורצינו קצת שקט וקצת לבד.

Rosenthal Residence Apartments – המטבחון

במטבחון יש מדיח, תנור, כיריים חשמליות, כלים, סירים, סכום, מכונת קפה של לאבצה וקפה, תה, וסוכר ומקרר. הדבר היחיד שחסר לנו הוא מיקרוגל אבל זה לא נורא. אין קומקום, אבל לנו זה לא קריטי כי אנחנו לא ממש היינו צריכים להרתיח מים. יצא לנו איזו פעם אחת להרתיח מים על הכיריים old school, אבל זה ממש לא סיבה מבחינתנו לא לחזור.

Rosenthal Residence Apartments המטבחון
Rosenthal Residence Apartments המטבחון

אין בדירה מכונת כביסה, אבל אפשר לשלוח שקית דרך המלון ב-15 יורו, או לחצות את הכביש לעשות כביסה ב-4 יורו (מייבש עולה 70 סנט ל-10 דקות, אנחנו היינו צריכים לשים 4 סבבים כדי שיתייבש). אנחנו מעדיפים לארוז פחות ולכבס באמצע מאשר לסחוב הרבה בגדים. זאת העדפה אישית שלנו, כמובן. לצערי, לא חשבנו לחפש מכבסה מראש וחבל – היינו אורזים חצי מהבגדים לו היינו יודעים שיש מעבר לכביש מכבסה ואולי היינו מפנים קצת מקום לשופינג 😉

מלונות בברלין – המיקום המושלם

הדירה נמצאת במקום מ-ו-ש-ל-ם, מיליון מסעדות, גלידה מ-ד-ה-י-מ-ה ממש מעבר לכביש – לדעתי לא יודעים שזה שם. למקום קוראים Woop Woop והגלידה מתחלפת פעם בשבועיים. יש להם רק 4 טעמים והם משתמשים בחנקן נוזלי כדי להכין את הגלידה על המקום.

גלידת Woop Woop ברלין
גלידת Woop Woop ברלין

אם החלונות פתוחים במשך היום אז יש רעש מהרחוב, אבל זה אטום ממש טוב וכשסוגרים את החלון אז לא שומעים כלום. יש פה חימום לחורף. אין מזגן אבל לא היה צורך, לפחות לא בסוף אוגוסט כשהיינו, כי היה ממש קר בלילה.

7 דקות הליכה מהמלון יש גם סופרמרקט ממש גדול Rewe. בתוך הסופר יש גם סניף של סטארבקס. אנחנו בדרך כלל קונים אוכל לארוחת בוקר (דגני בוקר, לחם, חלב וממרחים) וככה חוסכים את הצורך לצאת לחפש מקום, להזמין, לחכות לאוכל, וכ״ו. שוב – זאת העדיפה אישית שלנו (שחוסכת לנו הרבה כסף). לרוב גם אכלנו בדירה ארוחת ערב.

תחבורה ציבורית

אנחנו לא נוהגים לשכור רכב, במיוחד לא בערים גדולות כשאין באמת צורך, אז הדבר הראשון שאנחנו בודקים אחרי המיקום הוא הקרבה לתחבורה ציבורית. המלון נמצע ממש על Rosenthaler Platz ויש שם U-Bahn במרחק שתי תחנות מאלכסנדרפלאץ ויש גם כמה trams כך שמאוד קל להגיע לכל מקום ומאוד נגיש.

בונוסים

אחד מהדברים שהכי אהבנו בדירה היה המחשבה על הלקוחות. בדירה יש מחברת מלאה בכל המידע שצריך, ממספרי חירום למסעדות, תחבורה ציבורית, דואר, בתי מרקחת ועוד. בנוסף, היה טאבלט גדול שניתן היה להזמין ממנו משלוחים לבית. בסופו של דבר לא הזמנו כי לא יצא, אבל ממש אהבנו את ההתחשבות. ביום שהגענו גם חיכה לנו קנקן של מים עם לימון על השולחן, ולכל אחד היתה על המיטה שקית קטנה של דובונים של גומי – מה שכמובן הילדים מאוד אהבו. כנראה שסוכריות גומי ממש פופולאריות בברלין כי היו עוד הרבה מקומות שקיבלנו אותן.

לסיכום, בדקנו מלא מלונות בברלין לפני שסגרנו במלון הזה ואנחנו ממש ממש היינו מרוצים בדירה ובטוחים ב-100% שנחזור לשם בביקור הבא שלנו. ברלין עם ילדים מושלמת! קראו את המסלול ואטרקציות בברלין שרשמתי בעקבות הטיול שלנו.

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים