מטיילים בחו״ל בחינם – שלמו רק על הטיסה – Trusted Housesitters

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

לפני כמה חודשים, נתקלתי לגמרי במקרה באתר TrustedHousesitters וממש נדלקתי! האתר משדך בין בעלי בית עם חיות מחמד המחפשים מישהו/משפחה לשמור על חיית המחמד שלהם כשהם טסים בחו״ל ובתמורה יכולים לגור בבית שלהם לגמרי בחינם! עשיתי בדיקה מספר פעמים ואפילו חקרתי את האתר לעומק והביקורות מצויינות.

איך עובד האתר Trusted HouseSitters?

מי שיש לו חיית מחמד ומחפש pet sitter, כלומר בייביסיטר לחיית מחמד, נרשם לאתר ומעלה מידע לגבי החיות, איזור המגורים והתאריכים המדוייקים שהם לא יהיו בבית. מי שרוצה ללון בבתים שלהם, בתמורה לטיפול בחיות, יכול לחפש לפי מדינות וערים. חשוב לציין שיש לאתר עלות של 449 ש״ח אבל ההרשמה עצמה חינם, אז רק אם תראו משהו שממש מעניין אתכם תצטרכו לשלם. אמנם 449 ש״ח זה יקר לאתר, זה יוצא פחות משני לילות בערך בכל מקום בעולם.

בחיפוש מהיר באתר, מצאתי מקומות בכל המדינות בעולם כמעט, למרות שלא בכל עיר בכל רגע נתון. למשל, לא מצאתי היום מקומות בטוקיו, אבל לפני כמה חודשים, כשנרשמתי במקור, היו הרבה.

היום, למשל, מצאתי דירה בברלין, בערך חצי שעה נסיעה ממרכז העיר, שבו יש שני כלבים והבעלים טסים בתחילת דצמבר – כלומר בדיוק בזמן לשווקים של חג המולד. נשמע דיל מצויין! אני טסתי בשנה שעברה בדיוק בשבוע הזה והטיסות באיזיגט עלו לי $120 (לא הוספתי מזוודה) והחדר במלון עלה לי (עם חברה ביחד) $90 (316 ש״ח). זה כמעט העלות של האתר וזה רק היה לילה אחד.

מה כדאי לבדוק?

לפני שאתם מתחייבים, חשוב לשאול מספר שאלות. קחו בחשבון שהרבה מהשאלות האלו כבר נענות בהסבר של בעל הבית – אפשר לראות את ההסבר מתחת לתמונות ולרוב הם רושמים את כל המידע שצריך לדעת. שאלו מתי צריך להאכיל אותם, מתי צריך להוציא אותם להליכות, האם יש להם תרופות (גם את זה ראיתי כתוב מראש מספר פעמים) ואם צריך לדעת עוד דברים חשובים שיכולים להשפיע על הטיול. אם אתם מהזורמים, ואין לכם בעיה לחזור באמצע היום לדירה כדי להוציא כלב להליכה, אז זה מצויין, אבל זה לא מתאים לכולם. אישית, נראה לי שחיות כמו חתולים ודגים יכולים להיות קלים יותר כי הם יותר ״עצמאיים״.

מכיוון שבאתר ניתן רק להרשם כבודד או זוג, חשוב מאוד לשאול את בעלי הבית אם יש מספיק מקום גם לילדים ואם בכלל הם מרשים או לא. אתם לא רוצים להגיע ולגלות שהדירה קטנה מדי או פשוט לא מתאימה לכם.

כמו כן, חשוב לוודא מראש איפה הדירה נמצאת. הרבה מהדירות לא נמצאות ממש באמצע העיר אלא מחוצה לה, מה שמוסיף לכם זמן נסיעות בבוקר. המרחק הוא העדפה אישית אם רוצים להוסיף את הזמן או לא ואם זה שווה את זה. רק אתם יכולים לקבל כזאת החלטה.

אז מה המינוסים?

חשוב מאוד לציין שזאת התחייבות: אי אפשר פשוט להחליט שלא מוציאים את הכלב להליכה (אולי עדיף מקום עם חתול). זה אומר שתלוי בחיות, יכול להיות שתצטרכו לחזור באמצע היום כדי להוציא אותם שוב. זאת לא צריכה להיות הפתעה – דברו עם הבעלים מראש ובדקו מתי צריך להוציא אותם ולהאכיל אותם.

תוכלו להרשם לאתר בחינם בלינק הזה ולקבל מיילים על מקומות חדשים שנפתחו. תכלס, אפשר אפילו סביב זה לתכנן טיול. גם אם הטיסה תעלה $50 יותר משהייתה עולה בתאריכים אחרים, זה עדיין משתלם כשלוקחים בחשבון שלא משלמים על לינה בכלל.

 

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים