רודוס עם ילדים – 13 מקומות שיעבירו לכם את הזמן בכיף ב-2023

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

ידוע שהחופים ברודוס מקסימים – יש סיבה שהאי, עם מלונות הכל-כלול, הוא יעד פופלארי למשפחות עם ילדים בקיץ. אבל מעבר לרביצה בחוף ובבריכה, הרבה מאיתנו אוהבים לצאת החוצה, לראות נופים, לבלות באטרקציות עם הילדים, ועוד. אם אתם מחפשים מה לעשות ברודוס עם ילדים, ליקטתי עבורכם 13 אטרקציות ברודוס למשפחות. פה תוכלו גם לראות מלונות מומלצים ברודוס למשפחות.

1. האקווריום

רודוס עם ילדים - אקווריום
אקווריום – מתוך האתר הרשמי: rhodes-aquarium.hcmr.gr/en

די מתבקש שיהיה אקווריום על אי, לא? האקווריום נמצא בבניין ההידרוביולוגי בצפון האי, ובדומה לאקווריום בכרתים תוכלו לראות הרבה דגים וחיות ימיות שאופיניים לים התיכון. המקום מתפקד גם כמוזיאון והבניין עצמו מעוצב באופן מאוד מעניין (וצהוב אז קשה לפספס אותו). המים באקווריום מגיעים ישירות מהים עצמו ומתחלף אוטומטית אז הדגים חיים בסביבה זהה לזו שבחוץ. יש טנק מיוחד שנראה ריק, אבל כשמביטים עם טלסקופ ניתן לראות אלפי חיות קטנטנות. האקווריום פתוח כל יום מ-9 בבוקר ועד 16:30 בצהריים. העלות היא 5.5 יורו למבוגר ו-3.5 יורו לילד, כשהכניסה חינם עד גיל 4. אם יש לפחות 3 ילדים, העלות להורים גם 3.5 יורו – שווה!

2. ארמון Grand Master of the Knights of Rhodes

רודוס עם ילדים - Grand Master of the Knights of Rhodes
Grand Master of the Knights of Rhodes

הילדים שלי אוהבים ארמונות – אז מה אם יש פה גם הסטוריה? מצב הארמון טוב מאוד הארכיטקטורה הגותית נותנת לו מראה של סרט של דיסני. הוא נבנה במקור במאה השביעית לספירה בתור מצודה ורק במאה ה-14 הוא הפך לארמון. בכל מקרה, זה מקום מצויין לתת לילדים להסתובב קצת ולהעמיד פנים שהם אבירים ונסיכות. בין אפריל לאוקטובר הארמון פתוח מ-8 בבוקר ועד 8 בערב, ובחורף רק עד  3 בצהריים. מחיר הכניסה הוא 9 יורו למבוגר וחינם לילד. חינם לסטודנטים עם כרטיס סטודנט וגם חינם לכל אחד מעל גיל 65 עם אזרחות אירופאית. חשוב לבדוק שעות פתיחה – בחורף המקום סגור בימי שני וגם חלק מהמיצגים. ניתן לראות את כל שעות הפתיחה והסגירה פה.

3. מגיל 12 – Blunatura

רודוס עם ילדים - Blunatura
Blunatura

אם הים מעניין אתכם, חויית הבלונטורה יכולה להיות מושלמת עבורכם. הסיורים נוסדו על ילד ביולוגים ימיים ומאמני צלילה ויש להם המון פעילויות כגון חוות ימיות, טיולי יום באיים הקטנים של אלימיה וחאלקי וכמובן שצלילה. כל הטיולים הם בקבוצות ומגיל 12 עד 80, ותוכלו ללמוד על יצורי המרינה כמו לוויתנים, דולפינים, שרימפס, ועוד.

4. עמק הפרפרים – Petaloudes

רודוס עם ילדים

שמורת טבע מיוחדת במינה הכוללת, כצפוי, המון פרפרים. תוכלו לראות נהר ומפלי מים קטנים ופרפרסים שמסווים את עצמם בתוך הצמחייה. בנוסף, תוכלו לבקר במנזר באתר. העונה הכי טובה לביקור בעמק הפרפרים היא דווקא מאי. בסוף חודש זה, אלפי פרפרים מגיעים לעמק בגלל העצים המיוחדים והנקבות מטילות ביצים. בסתיו הן עפות למקום אחר שיותר מתאים. בתוך המתחם יש גם את מוזיאון  The Museum of Natural History  הממוקם בתוך בית איטלקי משוחזר משנות ה-30 בו ניתן למצוא מידע נרחב על החי והצומח בשמורה. החלק המעניין ביותר של המוזיאון הוא המדגרה שבה פרפרים מתרבים באזור מוגן, בתנאי אקלים יציבים וסביבה אידיאלית. האתר פתוח מ-8 בבוקר עד 6 בערב ועלות הכניסה היא 3 או 5 יורו למבוגר (תלוי בחודש) וחינם מתחת לגיל 10.

5. פארק המים ולונה פארק ב Faliraki

רודוס עם ילדים - פארק המים
פארק המים – מתוך האתר הרשמי: www.water-park.gr

Faliraki הוא החוף הפופולרי ביותר והמאורגן ביותר ברודוס. בבוקר אפשר לבלות על החוף המפורסם עם מטריות הפסים שלו, ובלילה לטייל ברחובות הצרים עם אורות הניאון הזוהרים. בחוף תוכלו למצוא את כל מה שאתם יכולים לבקש – ספורט ימי, קפיטריות, מועדוני לילה, מסעדות,  באנג’י, מקומות לקניות ועוד. בפארק המים של פאלירקי (Faliraki Water Park) המרשים, הגדול ביותר באירופה, ניתן להנות ממגלשות מים, מהנהר שחור ומגלשות רפטינג. כמו כן, יש מגלשה ענקית (כ-140 מטר), מגלשות קמיקזה, בריכת גלים ענקית, חדר כושר, בית קפה, ועוד. חלק מפארק המים תוכנן במיוחד לילדים. הכניסה חינם מתחת לגיל שלוש, 16 יורו עד גיל  12, ו-24 מגיל 12 ומעלה. הפארק פתוח ממאי עד אוקטובר מ-9:30 בבוקר ועד 7 בחודשי הקיץ (יוני-אוגוסט) ועד 6 בשאר החודשים (מאי, ספט-אוק). בלונה הפארק הסמוך (הקטן) יש גלגלי ענק ובאולינג.

6. שבע המעיינות – Epta Piges

רודוס עם ילדים - Epta Piges
Epta Piges

שבע המעיינות מציעים נוף קריר, קסום, נווה מדבר אמיתי, ומתאים אפילו בחום הגבוה של הקיץ. המים זורמים במעיינות כל השנה ויוצרים אגם קטן. ניתן להגיע לאגם על ידי הליכה דרך מנהרה צרה באורך 186 מטר. באגם יש סכר שנבנה על ידי האיטלקים על מנת לספק את ההתנחלות הסמוכה קולימפיה עם מים מתוקים ולכן כל הזמן המים מתחדשים. יש בכניסה גם טברנה קטנה וניתן לראות מגוון חיות כגון ברווזים וטווסים.

7. גני שעשועים – פארק רודוס (Passagio) ופארק רודיני

אם אתם מחפשים משהו פשוט, Rhodes Town Park הוא המקום עם גן שעשועים הכולל מגלשות, נדנדות, רמפה לסקייטבורד, טרמפולינה ענקית ומסעדה קטנה. בנוסף, יש גם את פארק רודיני שקריר ושקט. אחרי הליכה קצרה דרך עצי ברוש ואורן, תגיעו לגן שעשועים קטן ופינת חי קטנה הכוללת טווסים.

8. שייט באונייה עם תחתית של זכוכית –  Pefkos

הסירה מפליגה ללינדוס בבוקר וחוזר ל-Pefkos בסביבות 4 בצהריים ואורך כשעה לכל כיוון. יש גם הפלגות ברחבי החוף המקומי במשך 1.5 שעות. בכל הטיולים מפליגים ליד ראש האריות, מפרץ סנט פולוס והאקרופוליס של לינדוס.

9. מיני גולף

רודוס עם ילדים - מיני גולף
מיני גולף – מתוך האתר הרשמי: www.minigolf.gr

מגרש מיני-גולף בלרדוס עם 18 מסלולים. מסתבר שיש ארגון בינלאומי של מיני-כגולף ולאתר יש הסמכה מהם. כל יום לומדים משהו חדש. אין בעד מה.

לסיכום, רודוס עם ילדים מסתמן כאחלה טיול. לרוב, טסים לרודוס בשביל נופש הכל כלול עם ילדים ומסיבות טובות: החופים המהממים והפינוק בבתי המלון הם החופשה האולטימטיבית. אבל לפעמים צריך לצאת החוצה ולעשות עוד משהו, אז אני מקווה שהרשימה הזאת עזרה לכם למצוא כמה דברים שיעניינו אתכם ואת ילדיכם.

10. אוטובוס Hop On Hop Off

אוטובוס Hop On Hop Off

אחת הצורות הכיפיות להסתובב בכל מקום, גם ברודוס אפשר להגיע באוטובוס עם הגג הפתוח לכל מיני אטרקציות באי. האוטובוס עוצר במקומות כמו האקווריום, חוף אלי, העיר הישנה, ארמון ה-Grand Magister, המוזיאון הארכיאולוגי ועוד. באוטובוס יש מזגן ו-וויפיי וגם מערכת שמע ב-10 שפות. חשוב לבדוק שעות פעילות של האוטובוס כי השעות השתנו בקורונה. ניתן גם להזמין כרטיס משולב עם השייט בצוללת בעלות מוזלת.

11. שייט בצוללת עם נוף תת ימי

שייט בצוללת

קרוז של 45 דקות בו אפשר לשבת בחלק התחתון והממוזג של הצוללת או בחלק העליון בחוץ. מעבר למה שבתוך המים, הצוללת עוברת ליד כל מיני אטרקציות ברודוס כמו חוף אלי והחומות של העיר הישנה. במהלך השייט, תוכלו גם לראות מישהו מאכיל את הדגים בתוך המים – והוא גם יצלם אתכם בחינם. ניתן להזמין גם כרטיס משולב עם האוטובוס Hop On Hop Off בעלות מוזלת.

12. מגיל 12 – שייט עם סאפ ושנורקל

קרוז עם סאפ ושנורקל

שייט מקסים של 4 שעות שמשלב סאפ ושנורקל – גם למתחילים. השייט כולל הדרכה למי שעוד לא עשה וטיול למערה סודית עם המון דגים בו תוכלו לעשות שנורקל. השייט כולל תמונות וחטיף יווני. שימו לב שזה מתאים רק מגיל 12 ועד 120 קילו.

13. Throne of Helios – מופע 9D על ההסטוריה של רודוס

מופע 9D – Throne of Helius

מופע רב מימדי שמשלב קול, תנועה, גשם, שלג, רוח, אש ואפילו ריחות תוך כדי למידה על ההסטוריה של רודוס. יש אפילו הדרכה קולית בעברית! (וגם עוד שפות כגון רוסית ואנגלית). הצופים חוגרים את חגורות הבטיחות ומרכיבים את משקפי התלת-ממד, ונכנסים למין מציאות מדומה עם אפולו, זאוס ועוד אלים יווניים עתיקים, הקולוסוס של רודוס, האבירים ההוספיטלרים ממסדר יוחנן הקדוש, הצי העות’מאני בראשות סולימאן המפואר ורעידת האדמה שהיתה.

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים