ברלין למשפחות עם ילדים – אטקרציות, מסלול והמלצות [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

בדצמבר בשנה שעברה, טסתי בפעם הראשונה לברלין עם חברה. התאהבתי בעיר בדקה וחצי ואיך שחזרתי לא הפסקתי לספר לבעלי על העיר. האנשים, האוכל, השירות, הרחובות הנקיים, שווקי חג המולד – אין, לא היתה לי מילה רעה להגיד על ברלין. וכל הזמן אמרתי לו שאנחנו חייבים לחזור לברלין עם הילדים כדי שיחוו את שווקי חג המולד. אבל לא היתה לו סבלנות לחכות שנה שלמה – וטסנו באוגוסט. מה אני אגיד לכם – ברלין עם ילדים באוגוסט פשוט מדהימה! אם אתם מחפשים מה לעשות ברלין עם ילדים מעבר למסלול שלנו, בתחתית הפוסט תוכלו למצוא רשימת אטרקציות לילדים בברלין והסביבה שלא הספקנו להגיע אליהם בגלל חוסר זמן. פה תוכלו לראות מלונות בברלין למשפחות שמומלצים בקבוצה.

ברלין עם ילדים קטנים – הגילאים

ילדה בת 5.5 ותאומיקס בני 3.

כמה טיפים לגבי חו״ל עם ילדים

נתחיל עם תובנות לגבי טיולים עם פעוטות וילדים קטנים. אנחנו לא חדשים לעולם הזה, זה הטיול הרביעי של התאומים שלנו והשישי של הגדולה. אבל הטיול הזה היה שונה כי, חוץ מלתכנן את הטיול בצורה לא צפופה כדי שיהיה זמן לנוח, הפעם גם ממש ממש זרמנו עם הילדים ושינינו תוכניות מספר פעמים לא מבוטל כדי להתגמש לצריכים של הילדים (למשל אם מישהו היה עייף מדי או עצבני מדי). הכי חשוב – לקחנו מקום מאוד מרכזי וזה נתן לנו לחזור למלון כל יום (חוץ מפעמיים כולל פארק המים) כדי לנוח לפני האטרקציה השנייה. אנחנו תכננו רק שתי אטרקציות ביום חוץ מאשר אלו שהיו קצרים יחסית וקרובים אחד לשני. בעיניינו, במיוחד בגילאים הצעירים, אין סיבה לתכנן יותר מדי פעילויות לילדים כי הם יתעייפו מהר מדי.

תאריכים

השבוע האחרון באוגוסט. זמן מושלם, לא היו תורים בשום מקום כמעט. לא היה נטוש כמו נגיד אמצע פברואר אבל בשום מקום לא עמדנו בתורים. אנחנו בהחלט נטוס שוב בתאריכים האלו. רוב האנשים כבר חזרו הביתה כנראה.

הערות כלליות לגבי ברלין עם הילדים

* הערה כללית: ברלין סופר ידידותית לילדים. האטרקציות ממש לא יקרות וכמעט בכל מקום יש כרטיסים משפחתיים. אנחנו לא ניצלנו את רובם כי ברוב המקומות משלמים על ילדים רק החל מגיל 6 וכל הילדים שלנו קטנים יותר. רוב הכרטיסים המשפחתיים שכן קנינו היו בין 20 ל-25 יורו לכל המשפחה – כלומר 80-100 ש״ח למשפחה.

* הערה כללית 2: אנחנו תמיד ממפים את המקומות שאנחנו רוצים לראות, בודקים מתי המקומות סגורים ואז מתכננים את הימים.

* הערה כללית 3: יש מיליון גני שעשועים בברלין בכל מקום והרבה מהם מופיעים בגוגל מאפס. יותר מפעם אחת יצא לנו לחפש פשוט playground וללכת למה שהיה קרוב.

תחבורה ציבורית בברלין

הלוואי עלינו כזאת תחבורה. יש מגוון סוגים: רכבת תחתית (U-Bahn), רכבת עילית (S-Bahn), אוטובוסים וטראם. העיר מרושתת היטב והדבר הכי חשוב בבחירת דירה או מלון, מבחינתי, הוא למצוא מקום קרוב לתחבורה ציבורית, עם העדפה לקו שמגיע לרוב המקומות שיעניינו אתכם. שימו לב שכשאתם רוכשים כרטיס לתחבורה ציבורית, צריך לתקף אותו באחד המכשירים בטראפ/אוטובוס או בתחנת ה-U-Bahn או S-Bahn. אמנם רק יצא לי פעם אחת בשני ביקורים לראות כרטיסן, חבל להרוס את הטיול על משהו כל כך זול. העיר מחולקת בעצם לשלושה אזורים, אז שימו לב שאתם קונים כרטיס לאזור הנכון. בנוסף, יש כרטיסים מוזלים ל-6 תחנות ברכבות או 12 תחנות באוטובוס/טראם.

כרטיס Welcome to Berlin

בדומה לערים אחרות כמו וילנה, גם לברלין יש כרטיס המקנה כניסה חופשית למגוון אטרקציות, הנחות במוזיאונים והנחות בחנויות ובמסעדות. בנוסף, ניתן לנסוע בחינם בתחברות הציבורות, אבל שימו לב שיש בעצם שני סוגים של כרטיסים: אלו שלאזורים AB ואלו ל-ABC. שווה לבדוק מראש איזה הכי מתאים לכם. הכרטיס תקף בין 48 שעות לשבוע, תלוי איזה אורך אתם רוכשים. ניתן להזמין פה את כרטיס ה- Berlin Welcome Card ללא המוזיאונים באי או פה כולל המוזיאונים ולאסוף אותם בשדה התעופה. לדעתי האישית בלבד, עם ילדים קטנים לא תגיעו למוזיאונים באי לכן מיותר לרכוש אותו בטיול עם קטנים. אם אתם טסים לבד ומעוניינים לבקר באי, זה בהחלט מוצדק.

בית המלון: Rosenthal Residence Apartments

בחרנו מלון דירות Rosenthal Residence Apartments. רשמתי כבר פוסט לגבי זה שאפשר לקרוא פה. בקיצור רב: דירה של 2 חדרים עם מקלחת (לא אמבטיה). מטבחון יש מדיח, תנור, כיריים חשמליות, כלים, סירים, סכום, מכונת קפה של לאבצה וקפה, תה, וסוכר ומקרר. הדירה נמצאת במקום מ-ו-ש-ל-ם, מיליון מסעדות, גלידה מ-ד-ה-י-מ-ה ממש מעבר לכביש – לדעתי לא יודעים שזה שם. אין בדירה מכונת כביסה, אבל אפשר לשלוח שקית דרך המלון ב-15 יורו, או לחצות את הכביש לעשות כביסה ב-4 יורו (מייבש עולה 70 סנט ל-10 דקות, אנחנו היינו צריכים לשים 4 סבבים כדי שיתייבש). אנחנו מעדיפים לארוז פחות ולכבס באמצע מאשר לסחוב הרבה בגדים. העדפה אישית.

המלון נמצע ממש על Rosenthaler Platz ויש שם U-Bahn ששתי תחנות מאלכסנדרפלאץ ויש גם כמה trams כך שמאוד קל להגיע לכל מקום ומאוד נגיש. אם החלונות פתוחים במשך היום אז יש רעש מהרחוב, אבל זה אטום ממש טוב וכשסוגרים את החלון אז לא שומעים כלום. יש פה חימום לחורף. אין מזגן אבל אין צורך כי ממש קר פה בלילה (לא שאנחנו יוצאים). 7 דקות הליכה מפה יש גם סופרמרקט ממש גדול Rewe. אנחנו בדרך כלל קונים אוכל לארוחת בוקר (דגני בוקר, לחם, חלב וממרחים) וככה חוסכים את הצורך לצאת לחפש מקום, להזמין, לחכות לאוכל, וכ״ו. שוב – העדיפה אישית (שחוסכת לנו הרבה כסף).

מחפשים עוד מלונות בברלין? ראו כאן

ברלין עם ילדים – היום הראשון – מגדל הטלוויזיה של ברלין, מרתין לותר, בבלפלאץ, KaDeWe ו-Rittersport

ברלין עם ילדים - מגדל הטלויזיה
ברלין עם ילדים – מגדל הטלויזיה ברלין

בבוקר הלכנו ברגל לאלכסנדרפלאץ למגדל הטלויזיה שנפתח ב-10. אמרנו יום קודם לגדולה שנלך והיא ממש רצתה ללכת אז שינינו תוכניות והלכנו ביום הראשון. בדרך למגדל עברנו ליד הפסל של מרטין לותר והכנסייה הישנה. הכניסה למגדל חינם מתחת לגיל 4. יש כרטיסים משפחתיים ל-2 מבוגרים ו-3 ילדים. הגענו ישר לפתיחה אז עוד לא היה תור. חיכינו כמה דקות בתור למעלית כדי לעלות אבל זה הגיוני כי יש הגבלת אנשים כמובן. היה מאוד יפה, יש הסברים ותמונות על הכל. הילדים נהנו לראות הכל מלמעלה. אחרי זה, הלכנו לאכול ארוחת צהריים, התאומים נרדמו בעגלה, נכנסו ל TK Maxx ולא מצאנו מה שרצינו, ואז המשכנו הלאה. זה היה היום היחיד שלא חזרנו לנוח במלון חוץ מפארק המים שהיה רחוק.

מפה הלכנו ברגל לבבלפלאץ לראות את האנדרטה לספרים שהנאצים שרפו (הדרך היתה יחסית ארוכה, בטח איזה 20 דקות, אבל התאומים ישנו אז היה טוב). משם הלכנו ל Gendermenmarket (שיש שם שוק חג מולד גדול מאוד בדצמבר) ואז לחנות השוקולד הענקית Ritter Sport. בריטר אפשר לקנות מיליון שוקולדים שלהם שאין בחנויות (וגם כאלו שכן).

יש להם סדנאות שוקולד מגיל 7 (אז לא רלונטי לנו) וגם אפשר להכין שוקולד בהזמנה ומכינים לכם במקום. מה שכן, לוקח 20-30 לקבל את השוקולד אז אני ממליצה להזמין ואז ללכת לחנות. מקום בסך הכל חביב, השוקולד טעים, לדעתי זה יותר שווה עם הילדים גדולים ויכולים ללכת לסדנאות. מהריטרספורט לקחנו U Bahn ל Ka De We ואז חזרנו למלון אחרי שלקחנו אוכל מאיזו מסעדה ליד המלון.

היום השני – מוזיאון משחקי המחשב, שער ברנדנברג, אנדרטת השואה ו-Mall of Berlin

מוזיאון משחקי המחשב ברלין
ברלין עם ילדים – מוזיאון משחקי המחשב ברלין

הלכנו למוזיאון משחקי המחשב והיה פצצה. המקום לגמרי בסדר מגיל 5 ועד 120. מי שגדל בשנות ה-80 וה-90 יהנו במיוחד. כתבתי גם על זה פוסט נפרד. אני לא אומרת לא ללכת עם ילדים קטנים יותר, אבל זה רק אומר שצריך יותר להזהר איתם. שימו לב שיש כרטיסים משפחתיים בעלות מוזלת לזוג+3 שתכלס שווה גם אם יש רק ילד אחד מגיל 6 ומעלה: כרטיס המשפחה עולה 19 יורו בעוד שמבוגר לבד עולה 9 יורו (כלומר 18 יורו לזוג). פה תוכלו לרכוש כרטיסים מראש ולהראות אותן בטלפון. אחרי המוזיאון, חזרנו למלון, אכלנו במסעדה באיזור והלכנו לנוח קצת.

גלידת Woop Woop ברלין
ברלין עם ילדים – גלידת Woop Woop ברלין

כשהילדים התעוררו, אכלנו גלידה מדהימה ליד המלון – קוראים למקום Woop Woop ויש להם 4 טעמים שמתחלפים פעם בשבועיים (בימי שני). את הגלידה הם מכינים במקום אחרי שהאתם מזמינים עם חנקן נוזלי. הגדולה שלנו היתה צריכה קצת זמן לבד אז בעלי לקח את התאומים לשער ברנדנברג ולאנדרטה של השואה. אני כבר הייתי בברלין ובמקומות האלו אז לא היתה לי בעיה וביליתי זמן איכות עם הגדולה. בערב, נפגשנו ב Mall of Berlin ונתקלנו במקרה במסיבת מוזיקה לטינית והיה ממש ממש כיף. הילדים רקדו, אנחנו איתם – היה סיום ממש ממש מעולה. בעיקרון בעלי היה אמור ללכת גם לצ׳קפוינט צ׳ארלי ולחומת ברלין ליד מוזיאון הטרור, אבל כבר היה מאוחר מדי והחלטנו שהוא ילך לבד איזה ערב כי אני כבר הייתי במילא ואת הילדים זה פחות היה מעניין.

היום השלישי – מוזיאון ה-MACHmit ופארק Helmholzplatz

מוזיאון MACHmit
ברלין עם ילדים – מוזיאון MACHmit

בבוקר נסענו למוזיאון הילדים MACHmit. זה מוזיאון עם נושא אחד שמתחלף פעם או פעמיים בשנה וכרגע הנושא הוא ה Native Americans. התצוגה בגרמנית, אבל היתה להם חוברת עם תרגום לאנגלית. בפועל זה לא משנה כי הרוב היה מובן. השוס של המוזיאון הזה, חוץ מהעובדה שכמובן שאפשר לגעת בהכל, הוא שיש בית מעץ/ג׳ימבורי ענק ומדהים. הוא מספיק חזק להורים שצריכים להתלוות לילדים (חלק מהמקומות היו גבוהים מדי לקטנים שלי והייתי צריכה להרים אותם). המקום מדליק ממש בכנסייה ישנה ורואים שהמבנה היה כנסייה. הבית של העץ פשוט שוס, אין לי מילים לתאר אחרת. יש להם שם פעילויות של יצירה גם שמותאמות לנושא. גם פה היו כרטיסים מוזלים למשפחה. ממליצה בחום לבדוק כל אתר לפני שמגיעים כדי לראות מה האפשרויות.

משם הלכנו לאכול במסעדה מקסיקנית מצויינת בשם Girasol. מומלץ מאוד וגם המרגריטה תות שלהם מצויינת וחזקה (וקפואה!) כל המנות שהזמנו היו מצויינות. ארוחות הילדים עלו משהו כמו 4-5 יורו (כמו כל ארוחות הילדים בברלין).

קינדרקפה
ברלין עם ילדים – קינדרקפה

מפה המשכנו לפארק קרוב בשם Helmholzplatz. בפארק יש קינדרקפה, כלומר בית קפה שבתוכו יש פעילויות לילדים, במקרה הזה ארגז חול ענקי עם משחקים בפנים ובחוץ יש מלא בימבות.

גן השעשועים בHelmholtz
ברלין עם ילדים – גן השעשועים בHelmholtz

בהמשך הפארק יש גן שעועים ממש מגנים עם מין ספינת פיראט וכל מיני דברים. הילדים היו שם איזה שעתיים וחצי והיו נשארים עוד לו לא היינו מכריחים אותם לעזוב.

היום הרביעי  – האקווריום, SeaLife, DDR, ואחר צהריים באיזי

Sealife האקווריום בברלין
ברלין עם ילדים – Sealife האקווריום בברלין

בבוקר התפצלנו שוב. אני לקחתי את הילדים לאקווריום Sea Life ובעלי הלך למוזיאון הצמוד DDR. האקווריום היה בסדר אבל יקר יחסית לתמורה. בדיאבד, אולי הייתי עושה משהו אחר, אבל הילדים נהנו והיו פעילויות בפנים (למשל היו מיקרוסקופים והילדים יכלו לראות דברים). כמו כן, הם קיבלו חוברת שיכלו להחתים בכל איזור. אם אתם רוצים גם ללכת למדאם טוסו, תוכלו לרכוש פה כרטיס משולב שיחסוך לכם קצת עלויות.

אכלנו את ארוחת הצהריים הגרועה ביקום במסעדה היחידה שלא בדקנו בטריפ אדווייזור Andy’s Diner and Bar. תתרחקו. נראה טעים אבל הכל היה נפילה, לא היתה מנה אחת טובה. בעלי מאוד נהנה במוזיאון ה DDR ואמר שבת ה-5.5 שלנו היתה נהנית שם. חזרנו למלון לנוח ואחהצ רק יצאנו לגלידה שוב כי ראינו שהילדים עייפים ולא היה שווה ללכת לעוד מקום בערב. אכלנו שוב ליד מלון (היו המון המון המון מסעדות מצויינות). בערב גם עשיתי כביסה במכבסה ש-5 דקות הליכה מהמלון. בינתיים, מבחינתי, ברלין עם ילדים פשוט מושלמת.

היום החמישי – מוזיאון ה-Naturkundemuseum Berlin וגני שעשועים

Museum of Natural History
ברלין עם ילדים – Museum of Natural History

היינו אמורים ללכת לפארק המים הסגור, אבל הילדים זזו קצת לאט אז שינינו תוכניות והחלטנו ללכת למחרת. בבוקר נסענו ל Museum of Natural History וראינו דינוזאורים אמיתיים, כולל הטי רקס הגדול בעולם. המוזיאון אחלה לילדים גדולים ובת ה-5.5 ממש הסתקרנה. לצערי, מכיוון שאי אפשר לגעת בכלום, היה קצת יותר קשה עם הקטנים. בדיעבד, הייתי מתפצלת גם הפעם ולוקחת את התאומים למקום אחר, אבל זה תלוי בילדים. הם מאוד נהנו, פשוט התבאסו שלא יכלו לגעת בכלום. פה תוכלו לרכוש כרטיסים מראש ולהמנע מהתורים, במיוחד בחודשי הקיץ העמוסים.

אנחנו היינו שם כמה שעות ועזבנו כי היינו ממש רעבים כבר, ולא הספקנו לראות את הכל. יש להם תצוגה מגניבה של כוכבי הלכת גם. ממליצה בחום. גם פה יש כרטיסים משפחתיים ב-20 או 25 יורו. טכנית לא היינו צריכים לשלם על הילדים בכלל אבל זה עדיין יצא יותר זול משני כרטיסים של מבוגרים. הלכנו לאכול במסעדה ויאטנמית מדהימה ברמות על בשם Co Chu. הזמנו המון מנות והכל הכל הכל היה ממש טעים. חזרנו למלון לנוח ואחה״צ הלכנו לגן שעשועים בפארק קרוב למלון. הילדים ממש נהנו, היה אחלה מקום, וככה אגרנו כוחות לפארק המים.

היום האחרון – Tropical Islands

טרופיקל איילנדס Tropical Islands
ברלין עם ילדים – טרופיקל איילנדס Tropical Islands

בילינו את כל היום בפארק המים המקורה Tropical Islands. הפארק פתוח כל השנה חוץ מחג המולד. מעיוון שהוא מקורה, אפשר ללכת גם בשיא החורף. המקום לא ענק אבל היה הרבה לעשות ומכיוון שהיה ה-30 באוגוסט, היה די ריק ולא היו כמעט תורים לכלום חוץ ממגלשה אחת מסויימת. יש שם ג׳ימבורי ענק, כמה בריכות, מגלשות, וכ״ו. מקבלים בכניסה צמיד עם צ׳יפ שפותח ונועל את הלוקר שלך לכל היום וכל מקום שרוצים משהו בתשלום (כגון אוכל, ביגוד, קעקוע, וכ״ו) מעבירים את הצמיד ובסוף היום משלמים במכונה. ככה לא צריך להסתובב עם דבר חוץ ממגבות (שצריך להביא מהבית). אפשר לישון שם, יש להם אפשרויות לינה. אני לא בטוחה שיש מה לעשות שם יומיים, אבל יום שלם לגמרי מצויין.

המחירים סבירים יחסית לאוכל – יצא לנו בסוף היום, ארוחות צהריים וערב לכל המשפחה פלוס קצת פינוקים (כמו הקעקוע לגדולה) – 80 ומשהו יורו. מבחינת הארץ, 340 ש״ח לשתי ארוחות ל-5 אנשים פלוס כמה דברים אקסטרה זה לחלוטין סביר. מבחינת ברלין זה היה קצת יקר כי ברוב המקומות אכלנו ארוחה לכולנו בפחות מ-40 יורו, אבל זה באמת היה בסדר. לדעתי לא שווה להביא אוכל ממקום אחר. המקום ממוקם מחוץ לברלין עצמה וצריך לקנות כרטיס רכבת נפרד. מגיעים לתחנת הרכבת Brand Tropical Islands ויש להם שאטל חינם לפארק פעמיים בשעה עד הלילה.

ברלין עם ילדים – נפלו בעריכה

אטרקציות בברלין שהתכוונו לעשות ובסוף לא הספקנו:

  • מוזיאון הריגול -במוזיאון הריגול הגרמני אפשר ללמוד על העולם המרתק של השירותים החשאיים והמרגלים. תערוכה ייחודית בגודל 3,000 מ”ר הבודקת את החיים וההיסטוריה של המרגלים בעזרת טכנולוגיה מודרנית ושפע של תחנות אינטראקטיביות כמו מבוך הלייזר הפופולרי.
  • לגולנד
  • המוזיאון המיניאטורי Little Big Land
  • מוזיאון האוכל הדוחה, כולל טעימות
  • מוזיאון האשליות
  • מאדאם טוסו
  • Studio of Wonders
  • Berlin Dungeon – למתבגרים ומעלה
  • WOW Gallery
  • כרטיס משולב של מאדאם טוסו ו-Sea Life
  • כרטיס משולב של מאדאם טוסו וה-Dungeon
  • בימי שלישי יש הופעה חינם של הפילהרמונית של ברלין. זה בעיקרון שני נגנים, לא כולם. הייתי בדצמבר וזה ממש ממש מגניב. החלטנו לא ללכת בגלל הקטנים, למרות שהיו מאוד נהנים מהמוזיקה.
  • בימי ראשון יש שוק פשפשים וקריוקי ב Mauerpark. היינו לבושים ומוכנים ללכת והחלטנו ממש ברגע האחרון לוותר וללכת למשהו אחר. אין סיבה ממש טובה, פשוט החלטנו שעדיף לאור העייפות של הילדים.
  • גם העדפנו לא ללכת לגן החיות, למרות שהוא ידוע בתור אחד מגני החיות היפים בעולם ומאוד מומלץ. פה תוכלו לרכוש כרטיסים מראש ולהמנע מתורים ארוכים, במיוחד בקיץ.
  • לא הספקנו להגיע למוזיאון ה- Labyrinth שאמור להיות אחלה.
  • ברלין עם ילדים בכריסמס – כאמור, אנחנו טסנו בקיץ עם הילדים לברלין, אבל הביקור הראשון שלי בברלין דווקא היה בכריסמס ולדעתי האישית ברלין אידאלית לילדים בכריסמס. יש המון שווקי קריסמס בברלין וברובם יש מלא פעילויות כמו החלקה על הקרח ודוכנים מותאמים.
  • ברלין עם ילדים באוקטובר – אוקטובר כבר קרירה, אבל לא קפואה, לכן זה יעד מצויין לטיול בחגי תשרי. הטרופיקל איילנד פתוחים כל השנה כך שאפשר לשלב יום בפארק המים המקורה, וגם לא לסבול מהקפור בחוץ (סביבות 14-15 מעלות ביום).
  • ברלין עם ילדים בפסח – כמו באוקטובר, בפסח מזג האוויר בברלין קריר (בסביבות 14 מעלות בממוצע) אבל לא קפוא מדי כשהחג נופל באפריל. במרץ יכול להיות עדיין קשוח. מה שכן, יש המון אטרקציות בברלין שבתוך ביניינים ולא בחוץ, כך שלרוב אין חשיבות לקור בחוץ מעבר למעברים.

מחפשים איפה לישון בברלין עם ילדים?

חברי הקבוצה מטיילים בחו״ל עם ילדים המליצו על מלא מלונות בברלין עם ילדים, ביניהם:

  • Adina Hackescher Markt – מלון דירות מקסים ששהיתי בו בעצמי עם חברה כמה דקות הליכה מהאקווריום.
  • Indigo – מלון ברמה גבוהה – אבל מחיר נוח – באלכסנדרפלאץ
  • Hotel Amano – מלון הממוקם בין כיכר רוזטלר לבין אלכסנדרפלאץ
  • Apartments Mitte -Inn Berlin – מלון דירות הממוקם ממש ליד רחוב השופינג Friedrichstraße ו-10 דקות משער ברנדנבר.עם מטבח מעובזר. עם חימום אך ללא מזגן.
  • Apartments am Brandenburger Tor – מלון דירות מרכזי, עם פארק שעשועים ליד. מטבח מעובזר. עם חימום אך ללא מזגן.
  • Central Hackescher Markt – דירה במרכז, עם מרפסת, מדיח, מכונת כביסה, מעלית וחימום.
  • Familienhotel Citylight – מלון ידידותי למשפחות. עם חדר משחקים לקטנים ולגדולים
  • H+ Hotel 4Youth – מלון חביב עם חדרים למשפחות
  • Schoenhouse Apartments – מלון דירות באיזור חי של העיר. יש דירות לעד 8 אנשים. מתוך פוסט בקבוצה: ״מתחם דירות מומלץ ומצויין״, ״קרוב למטרו ולתחתית והמון מסעדות מסביב
  • Schoenhouse Studios – מלון דירות לא רחוק מאלקסנדרפלאץ. חיות מחמד מורשים בתאום. מרפסת בחלק מהדירות.
  • Novotel Berlin Mitte – מלון 4 כוכבים, 10 דקות מקטדרלה ברלין.חדרי משפחות. מזגן, סאונה, חדר כושר. משחקיה ומתנה לילדים כשמגיעים! מתוך פוסט בקבוצה: ״מלון מעולה , ממוזג ! עם ארוחת בוקר מגוונת ושירות טוב – המלון זול מאוד – ילדים כמעט בחינם״.
  • Novotel Berlin Am Tiergarten – גם מלון 4 כוכבים מאותה רשת. מול תחנת Tiergarten S-Bahn. מזגן, חדר כושר, מרפסת פאנורמית, חדר משחקים לילדים ותפריט ילדים. אמבטיה בחדרים.
  • Hollywood Media Hotel am Kurfürstendamm – לחובבי הסרטים: מלון 4 כוכבים לא רחוק מגן החיות, כל חדר מעוצב עם כוכב הוליוודי אחר. חדרי משפחות עם מזגן. אפשרות לבייביסיטר.
  • MEININGER Hotel Berlin Hauptbahnhof – בין תחנה מרכזית לרייכטאג, מלון צבעוני וידידותי לילדים: מיטות קומותיים, פינת משחק במסעדה. בקיץ יש באר על הגג. מכונת כביסה לאורחי המלון.
  • Radisson Blu Hotel – מלון 5 כוכבים עם אפשרות לחדרים מחוברים. עד 6 אנשים. קרוב לאלכסנדרפלאץ. ברכה ואקווריום ענק בלובי בגובה 25 מטרים!
  • Scandic Berlin Potsdamer Platz – מלון 4 כוכבים. ״חדרים מרווחים, ארוחת בוקר טעימה, צוות חביב, נקי״.
  • H10 Berlin Ku’damm – מלון ידידותי לילדים: ״הצוות מהמם והמלון נקי עם חדרים מושקעים ממש, ארוחת הבוקר טעימה מאוד ויש מגוון גם שמתאים לילדים בררנים״. ״הקודאם היא שדרת הקניות המרכזית בברלין, המיקום המושלם אם רוצים לשלב שופינג עם ילדים״.
  • H4 Hotel Berlin Alexanderplatz – מלון 4 כוכבים ליד אלכסנדרפלאץ. ״ממליץ מאוד על המלון!״

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

5 תגובות

  1. ברליו איבדה את זה לטעמי..פעם הייתה עיר כייפית..היום כבר לא נעים להסתובב שם בערבים…אם אני נוסע ליעד לנופש אני לא רוצה לחלזור למלון בשעה 8 בערב . חבל כי כל הערים בגדולות במערב אירופה הפכו למקום לא נעים (בלשון המעטה) להסתובב בהם בלילה.

    1. טוב – קןדם, עם ילדים קטנים במילא לא היינו בחוץ בלילה. ובלי קשר, אנחנו לא היינו באלנכסנדרפלאץ בלילה, שזה האיזור הפחות נעים ממה שהבנתי. אצלנו היו ברים ומסעדות וממש לא היו בעיות להיות בחוץ ברחוב. כהראה זה תלוי במקום.

  2. הי טליה, תודה על הפוסט המעולה והשימושי הזה!
    שאלה לגבי פארק המים… הבנתי שהמקום מרוחק כ-60 ק”מ מברלין (כשעה נסיעה ברכבת).
    האם שווה את הנסיעה?
    תודה!

    1. לדעתי האישית, כן. מאוד נהננו. לא הייתי הולכת בטיול קצר אם מגיעים רק לכמה ימים, אבל אחרת לגמרי. זה 45 דקות ברכבת מאלכסנדרפלאץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים