ראיין אייר – טיסות זולות (מאוד!) וחוקי הכבודה של Ryan Air [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

*** עדכון אחרון 27.2.2019 ***

ראיין אייר Ryanair היא חברת הלאו קוסט הגדולה ביותר באירופה בגלל טיסות במחירים נמוכים מאוד – בחורף ניתן לטוס לפאפוס בעלות של 5 יורו בלבד לכיוון! כמובן שזה לא כולל הושבה וכבודה, אבל זה בסדר – אנחנו פה לעשות לכם סדר. בנוסף לתוכן, תוכלי לראות בסרטון איך למצוא טיסות זולות בראיין אייר.

מה כולל כרטיס טיסה בראיין אייר?

כרטיס טיסה בסיסי מקנה לך אך ורק את הזכות לטוס ותיק קטן בגודל של 40x20x25. כל דבר מעבר לזה ידרוש שדרוג בתשלום.

מה זה פריוריטי + 2 תיקים? 

כפי שכולנו כבר יודעים, שום דבר לא חינם בטיסות לאו קוסט. בתוספת של כמה יורו, ניתן לשדרג את הטיסה כך שתעלו ראשונים על המטוס ותוכלו גם להביא טרולי של 10 קילו איתכם על המטוס. חשוב לציין שבארץ כל טיסות הלאו קוסט יוצאות מטרמינל 1, כלומר כולם עולים ביחד על אוטובוס שלוקח את הנוסעים למטוס. מסיבה זו, אין באמת חשיבות לפריוריטי בארץ. בחו״ל זה תלוי בשדה התעופה, בחלקם אכן עולים ראשונים ובאחרים התהליך דומה לטרמינל 1 בארץ.

נוסעים שירצו לקחת טרולי בנוסף לתיק יוכלו לשלם בין 6-8 יורו נוספים לכיוון עבור הטרולי במשקל של עד 10 ק״ג. לחילופין, הם יוכלו לשלם 10 יורו ולשלוח את הטרולי לבטן המטוס. הבונוס בשליחת הטרולי לבטן המטוס הוא שאין הגבלת נוזולים מכיוון שעושים לטרולי צ׳ק אין. את כל חוקי הכבודה של ראיין אייר תוכלו לקרוא פה.

מה אם אני טס עם תינוק?

החוקים לגבי כבודה לתינוקות לא השתנה. אם אתם טסים עם תינוק ללא מושב, הוא לא מקבל טרולי. אבל כן תוכלו לקחת תיק החתלה עד 5 קילו עבור התינוק בנוסף לכבודה הרגילה. ניתן לקחת את עגלות התינוק עד לעלייה למטוס כרגיל. קחו בחשבון שבלי קשר לחברת התעופה, ישנן שדות תעופה בהן לא ניתן לטייל בשדה עם העגלה כי אי אפשר לעבור את הבטחון איתו (למשל בשונפלד בברלין – זה לא היה כי היתה לנו עגלת תאומים כי גם את הסיטי מיני הרגילות הורים היו צריכים למסור בצ׳ק אין). מה שכן, קיבלנו את העגלה בארץ בירידה מהמטוס ולא במסוף הכבודה עם המזוודות. ניתן לקחת 2 פריטים לתינוק: עגלה פלוס אחד מאלו: כסא/סלקל, בוסטר או לול קמפינג. אין באתר הגבלת גיל למוצרים האלו, שלחתי מייל וטרם קיבלתי תשובה.

מה עוד חשוב לדעת?

כמו בשאר חברות הלאו קוסט, מאוד חשוב בראיין אייר לקרוא את האותיות הקטנות אחרת תמצאו את עצמכם משלמים הרבה יותר משתכננתם:

  • צריך לעשות צ׳ק אין מראש (ועדיף ממש כשנפתח על מנת לוודא שקיבלתם את המושבים אותם הזמנתם – אני חוויתי על בשרי את הפיצול מהילדה שלי למרות ששילמנו על הושבה 7 חודשים מראש).
  • חשוב להדפיס את הבורדינג פס מראש או להוריד את האפליצקיה.
  • אי אפשר להזמין כרטיסים לילדים קטנים בלי לשלם על הושבה על הורה אחד. במקרה הזה, כל הילדים יקבלו הושבה בחינם עם ההורה ששילם.
  • חשוב להקפיד על המשקל המותר ועל תיקים בגודל הרשום. למרות שלא בודקים את גודל התיק בכל מקום, יש מתקן בעלייה למטוס ודיילי הקרקע עלולים לבקש מכם להכניס את התיק למתקן.

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

6 תגובות

  1. שימו לב שגם ב WIZZ הכללים משתנים החל מ 29.10.2017.
    העלאת טרולי למטוס בגודל של 55*40*23 חינם כלול במחיר הכרטיס.

  2. מישהו יודע לגבי העגלה – האם כל עגלה מותר לקחת ללא תוספת תשלום (שלנו סיטי מיני) או רק כאלו שמתקפלות לגמרי?

    1. אהלן! בעיקרון אין בעיה לקחת כל עגלה, פשוט זה נשלח לבטן המטוס כשמגיעים לשער. הכוונה היא לא שזה צריך להיות עגלת מטרייה אלא שזה מתקפל.

  3. היי,
    יש לי ילדה בת שנתיים וילדה בת חצי שנה,
    האם ניתן בריינאייר להביא עגלת תאומים,
    למרות שלגדולה לא כלול עגלה.
    תודה מראש

    1. לא צריכה להיות בעיה, שניהם מאוד. מאוד קטנים ועגלה צריכה להיות קלולה להם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים