טיסות זולות – 5 דרכים למצוא טיסות זולות דרך סקייסקנר Skyscanner ב-2023 [וידאו]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

כפי שבטח למדתם מזמן, מחירי טיסות משתנים מדקה לדקה ובין אתר למישנהו. למרות שאין חוקיות, ודווקא את הטיסה האחרונה שהזמנו מצאנו בקאיאק, לרוב אנחנו מוצאים טיסות זולות באתר סקייסקנר.

מה זה סקיי סקנר Skyscanner?

סקייסקנר הוא מנוע חיפוש אשר סורק המון אתרים שונים כדי למצוא את הדילים הכי זולים לטיסות. ההזמנה לא נעשית באתר – כשאתם מוכנים להזמין, סקייסקנר מעביר אתכם לאתר אחר לרכישה. כך יצא שאת הטיסה הכל זולה שמצאתי לארה״ב הזמנתי בסוף דרך גוליבר, מה שלאו דווקא הייתי מחפשת בעצמי.

להלן מספר טיפים שיעזרו לכם למצוא את הטיסות הכי זולות דרך סקי סקנר:

אל תנעלו על שדה התעופה

כאשר תכניסו את נקודת המוצא והיעד שלכם באתר של סקיי סקנר, אני ממליצה לרשום את כל שדות התעופה. למשל, תחת תל אביב (היו) מופיעים בן גוריון ושדה דוב. אם ליעד שלכם יש גם יותר משדה תעופה אחד, רשמו את שניהם. ההבדל במחיר הטיסה יכול להיות משמעותית יותר זול מאשר עוד קצת בתחבורה הציבורית או המונית.

סקיי סקנר - Skyscanner - טיסות זולות
סקיי סקנר – Skyscanner – טיסות זולות

חפשו תאריכים גמישים

הבונוס הכי גדול של סקייסקנר הוא היכולת לראות ברמת החודש את הטיסות הכי זולות ליעד שאתם מחפשים. אם אתם צריכים תאריכים מאוד ספציפיים, הטיפ הזה פחות רלונטי עבורכם. יש לכם שתי אפשרויות כלליות לגבי תאריכים: החודש הכי זול או חודש ספציפי. בעלי רוצה לטוס ליפן בפברואר, אז חיפשנו טיסות בפברואר ספציפית. התאריכים לא לגמרי קריטיים לו כל עוד הוא מצליח להגיע לפסטיבלים השווים כמו פסטיבל ספורו (היינו שם לפני 6.5 שנים – שווה בטירוף!)

סקייסקנר - Skyscanner - טיסות זולות
סקי סקנר – Skyscanner – טיסות זולות

עכשיו תראו את תוצאות החיפוש שלכם והתאריכים הכי זולים יהיו ירוקים. בשלב הזה עוד לא ניתן לסנן חברות תעופה או שעות. האייקונים של זכוכית המגדלת מראים שאף אחד עוד לא חיפש לאחרונה את התאריכים האלו לכן הם רק יוכלו לתת לכם את המחיר אחרי שתלחצו. ההפרשים יכולים להיות עצומים וזה שווה את הבדיקה, במיוחד כשמדובר במשפחה של כמה נפשות. הפרשי המחיר הגיעו לנו גם למעל $100 לאדם, ואנחנו חמישה נפשות – זה כיסה לנו חלק ניכר מהלינה!

סקייסקנר - Skyscanner - טיסות זולות
סקייסקנר – Skyscanner – טיסות זולות

במסך הבא כבר תוכלו לסנן את הטיסות לפי בחירותיכם. שווה לכם לשחק קצת עם התאריכים אחרי הסינון.

חפשו יעד גמיש

אחת השאלות הנפוצות העולות בקבוצה מטיילים בחו״ל עם ילדים היא בקשת המלצה ליעד לנופש, והרבה פעמים גם מבקשים ספציפית יעד לא יקר. במקרה כזה, סקייסקנר נותנת לנו אפשרות ניתן לחפש בכל העולם – באנגלית Everywhere.

סקייסקנר - Skyscanner - טיסות זולות
סקייסקנר – Skyscanner – טיסות זולות

חיפוש התאריכים יעבוד באופן זהה לחיפוש רגיל (תאריכים מדוייקים, חודש מסויים או חודש הכי זול), ותקבלו רשימה של יעדים מהזול לפחות זול. אישית עוד לא יצא לי להשתמש בזה, אבל שלחתי כבר חברים ככה ליעדים כמו יוון, ספרד והונגריה. מומלץ בחום למי שרוצה לטוס אבל לא יודע לאן, או לחילופין – מי שפתוח להכל.

הרשמו למיילים של סקיי סקנר על ירידה במחירים כי למצוא טיסות זולות

אם לא דחוף לכם להזמין כאן ועכשיו, הרשמו למייל של סקיי סקנר שיתריע לכם בכל פעם שהטיסה שמעניינת אתכם יורדת במחיר.

בדקו את העלות של שתי טיסות נפרדות

פעם היה הכי זול לרכוש כרטיס הלוך-חזור. כיום, זה כבר לא תמיד נכון. לפני הרכישה, בדקו אם במקרה הטיסות מופיעות כיותר זולות בנפרד. בניגוד להלוך-חזור, שממריא ונוחת באותו השדה, אם תרכשו כרטיסים לכיוון אחד, תהיה לכם את הגמישות לנחות בשדה אחד ולהמריא משדה אחר. בדקו את האפשרות הזאת – אולי תופתעו!

ישנם עוד אתרים מלבד סקיי סקנר אשר נותנים אפשרויות דומות ויעזור לכם למצוא טיסות זולות, כמו למשל קאייק, אבל מהניסיון שלי (של מספר טיסות בשנה), Skyscanner כמעט תמיד הכי זולים.

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים