איירבנב – איך למצוא דירה למשפחות ולקבל $40 הנחה [מעודכן ל-2023]

שיתוף

גילוי נאות: כשאתם מזמינים מלון, כרטיסים לאטרקציות או שוכרים רכב דרך הלינקים באתר, אנחנו מקבלים עמלה קטנה. נשמח שתפרגנו לעבודה ושתרכשו דרכנו. יש לנו גם 12% הנחה על ביטוח נסיעות ו-$3 הנחה על סים דאטה לחו״ל שמתחיל ב-$4.5 לג׳יגה תלוי ביעד.

טיולים עם ילדים בחו״ל יכולים להיות מתישים – מי כמוני יודעת, יש לי ילדה בת 5.5 ותאומים בני 3, ובילינו שבועיים בתאילנד וסינגפור בפסח (כלומר בני 5 ו-2.8). אחד הדברים הכי טובים שעשינו עבור עצמנו היה להזמין דירות באיירבנב במקום בתי מלון. מעבר לעובדה שבהרכב שלנו (כלומר חמישה), כמעט בלתי אפשרי למצוא חדר אחד לכולנו, דירה של Airbnb נתנה לנו יותר חופש מבחינת ארוחות וכביסות. היא גם נותנת יותר מקום פיזי לשהות בו מאשר חדר במלון. למי שלא מכיר, איירבנב הוא אתר של השכרת דירות לטווח קצר בכל העולם.

 

יתרונות באתר איירבנב

מעבר ליותר מקום במחיר נמוך יותר, לדירות ב-Airbnb יש בדרך כלל מטבחון מאובזר היטב, מה שנותן לנו גמישות של ארוחות. כלומר, יכולנו לקנות מוצרים מאוד בסיסיים ובכך לחסוך לנו יציאה לארוחת בוקר. זה גם יותר גמיש מארוחת בוקר במלון כי אנחנו לא מוגבלים לשעות שלהם. בנוסף לעלות, יציאה למסעדה כרוכה בזמן רב של חיפוש מקום, הזמנת אוכל והמתנה לקבל את האוכל. וכפי שכולנו יודעים, ילדים ממש כיפיים ב-6 בבוקר כשהם רעבים.

לרוב הדירות באיירבנב יש מכונת כביסה ומייבש. למרות שזה פחות רלוונטי לטיולים קצרים, אם אתם מטיילים לשבוע ויותר אז מכונת כביסה ומייבש יכולים להקטין משמעותית את כמות הבגדים שתצטרכו להביא. בונוס נוסף: יהיה לכם עוד מקום לכל השופינג שתרצו לעשות. לקחנו בתאילנד וסינגפור דירות עם מכונת כביסה ומייבש, מה שנתן לנו לארוז רק 5 סטים של בגדים לכולם. כל כמה ימים, שמנו מכונה בלילה ועד שהלכנו לישון – הכל היה נקי. אני יודעת שרוב האנשים לא רוצים לעשות כביסה בחופש, וזה לגמרי לגיטימי. לנו זה נתן את האפשרות לטוס עם שני תיקים בלבד על 5 נפשות (התאומים עוד לא היו גמולים בזמנו אז זה כלל גם חיתולים לשניהם). אפילו עשינו כביסה בלילה לפני שחזרנו הביתה. כשהגענו הביתה, הכל נכנס לארון ולא היינו צריכים לעשות 10 כביסות כמו שבדרך כלל צריך אחרי טיול של שבועיים. עבורנו זה לגמרי שווה.

לבסוף, היתרון הכי גדול של Airbnb מבחינתנו הוא המארחים. בעלי הדירות מכירים מצוין את השכונה שלהם ותמיד עוזרים למצוא מסעדות מומלצות, ולאו דווקא תיירותיות. מקומות שהם בעצמם אוהבים לאכול בהם.

אז איך מוצאים את הדירות הכי טובות למשפחות באתר איירבנב?

הזמינו הרבה זמן מראש

הדירות הכי טובות נתפסות מהר, במיוחד בזמני חופשות של בתי הספר, כמו החופש הגדול וחג המולד. אם אתם כבר יודעים מתי אתם טסים, כנסו לאיירבנב כדי שיהיו לכם הכי הרבה אפשרויות.

השתמשו באפשרויות הסינון

בערים הגדולות בעיקר, יש אינספור אפשרויות לדירות וזה יכול לבלבל, אז השתמשו באפשרויות הסינון כדי לראות רק את הדירות שמתאימות לכם. מכיוון שפרטיות מאוד חשובה כשמטיילים עם ילדים, תמיד תבחרו דירה שלמה.

איירבנב למשפחות - דירה פרטית
איירבנב למשפחות – דירה פרטית

חשוב לבדוק את מספר המיטות בדירה. לפעמים רשום שדירה יכולה לארח 5 אנשים, אבל 3 מהם אמורים להיות על ספה נפתחת בסלון ועוד אחד על מזרן על הרצפה, ויכול להיות שזה לא מתאים לכם (או לגילאים של הילדים שלכם). באותה המידה, יכול להיות שהילדים שלכם לא ישמחו לחלוק מיטה זוגית, מה שיכול לגרום להרבה בעיות בהשכבות. אצלנו לא הייתה בעיה להיות ביחד במיטה כמו שהם נשארו ערים מלא זמן במשחקים ודיבורים. בכל מקרה, יש לכם אפשרות לבחור מראש את מספר המיטות המינימאלי שאתם רוצים.

איירבנב למשפחות - מספר מיטות וחדרים
איירבנב למשפחות – מספר מיטות וחדרים

 

בחרו Superhost. אלו בעלי דירות שכבר קיבלו מספר גבוה של דירוגים גבוהים ואפשר כבר לסמוך עליהם שהדירה היא כפי שהוצגה באתר. זה לא אומר שדירות חדשות לא יהיו טובות, אבל הסיכוי לנפילה אצל Superhost נמוך משמעותית.

איירבנב למשפחות - Superhost
איירבנב למשפחות – Superhost

יתכן ותרצו לקחת דירה עם מכונת כביסה ומייבש, ואחרים ירצו Wifi בדירות. מכיוון שלנו הייתה עגלת תאומים, מעלית היא קריטית, אלא אם כן הדירה בקומת קרקע. אנחנו מאוד רצינו לקחת דירה עם בריכה בגלל החום התאילנדי והסינגפורי, אבל לאחרים זה פחות אכפת. לכל אחד יש את השיקולים שלו, ואני ממליצה בחום לעבור על כל האפשרויות כדי לרשום מה חשוב לכם.

איירבנב למשפחות - Ameneties
איירבנב למשפחות – Ameneties

חפשו ביקורות

בכללי, ככל שיש יותר ביקורות, ככה יותר טוב. אני לא נגד לקחת מקום ללא ביקורות כל עוד יש למארח עוד מקומות עם ביקורות טובות. אחד המקומות שלקחנו בתאילנד היה ללא ביקורות, אבל למארחת היו המון ביקורות מצוינות על דירה אחרת ברשותה והיה לנו מצוין. כשאתם קוראים ביקורות, השקיעו כמה דקות בלקרוא כמה מהם, לא רק אחד או שניים. תראו אם יש עקביות בביקורות – האם כולם אומרים שהמארח נחמד (או לא)? האם יותר מאחד אמר שאין מספיק מגבות או כפיות? לבסוף, אני ממליצה בחום ליצור קשר מראש עם המארח לגבי בעיות שאולי תראו בביקורות. הייתה דירה מהממת בהואה הין שממש רצינו, אבל היה כתוב שאין מספיק כוסות. דיברנו עם המארחת והיא אמרה שבעקבות הביקורות היא קנתה עוד כוסות וסכו״ם ואכן כשהגענו לא היו בעיות בכלל.

בדקו את המפה

הדירות הכי טובות למשפחות נמצאות בשכונות השקטות שלא נמצאות באמצע האזורים התיירותיים אבל עם תחבורה ציבורית מצוינת. כשאני מטיילת לבד עם בעלי (פחחח, כאילו שטיילנו לבד בשנים האחרונות), אנחנו אוהבים לישון באמצע כל האקשן. לעומת זאת, הדבר האחרון שאנחנו רוצים שיקרה עם ילדים קטנים זה שהם לא יצליחו לישון בגלל הרעש בלילה. תבררו איפה האזורים הכי ״חיים״ בלילה – ואז קחו דירה במקום אחר. אפשר תמיד לבקש את הכתובת מראש ולבדוק במפה איפה זה נמצא. איירבנב מראה לכם את האיזור הכללי גם ככה וזה מספיק בתור התחלה.

דברו עם המארחים דרך איירבנב בלבד

צרו קשר עם המארחים דרך איירבנב כדי לשאול שאלות ספציפיות, כמו כתובת ומה נמצא בדירה. כך תפתרו שתי בעיות בבת אחת: תקבלו את התשובות שאתם מחפשים וגם תראו באיזו מהירות חוזרים אליך. אם הם לא חוזרים אליכם יחסית מהר, יש סבירות גבוהה שמידה ויהיו לכם בעיות, ייקח להם זמן להפתר. אם אתם מטיילים עם תינוק, שאלו לגבי מיטת תינוק או מאיפה אפשר לשכור. מהניסיון שלנו, לרוב הדירות אין מיטות תינוק אז שווה לברר מראש מהן האופציות העומדות לרשותכם. מבחינתי, התקשורת עם המארח קריטית – בהתכתבויות שלנו לגבי הואה הין, מצאנו שתי דירות באותו המקום המדהים. דיברנו קודם עם זה שהיה יוצא לנו בערך $100 יותר זול (לכמה לילות ביחד), אבל הוא היה חסר סבלנות לחלוטין ובסוף בחרנו את הדירה היקרה קצת יותר, אבל עם מארחת שממש הלכה מעל ומעבר כדי שהחופשה שלנו תהיה מושלמת.

קראו את ההסברים המלאים

למרות שזה צריך להיות ברור, תקראו את כל ההערות השונות במודעה כדי לוודא שהדירה באתר אייר בי אנד בי טובה לילדים. האם עליכם להביא סדינים מהבית? האם מותר לעשן בדירה? האם יש הוצאות נוספות בדירה?

קבלו הנחה לאתר איירבנב

אם טרם יצא לכם לקחת דירה באיירבנב, תוכלו לקבל הנחה של $40 בהזמנה ראשונה של $75 ומעלה. הקליקו כאן כדי להירשם ולקבל את ההנחה. אם בכל זאת אתם מעדיפים מלונות, ככה תוכל להשיג דילים לחו״ל במחירים הכי טובים.

מחפשים טיסות זולות? הנה מדריך שיסביר לכם איך למצוא טיסות זולות ב Skyscanner. פה יש גם מידע לגבי השכרת רכב בחו״ל וביטוח נסיעות.

הכנסו לקבוצה הבלעדית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

הרשמו לקבל מידע על הטבות, הנחות, תחרויות ומסלולים חדשים